Хайнекен отчете 2% спад на продажбите

Третата по големина компания за бира в света Хайнекен отчете 2,2% спад в продажбите си в Амстердам, въпреки регистрирания ръст през първата четвърт на годината, пише Bloomberg.  


Компанията не очаква да достигне високите стойности от изминалото тримесечие, но се опитва да съживи продажбите в САЩ и Европа, където сключените сделки за продажба намаляха миналата година, заради засилената конкуренция и намаляващите бюджети на потребителите."Големият проблем е ценовият микс", заяви Самар Чанд, анализатор от Barclays Capital. Приходите на компанията преди лихви и данъци се повиши с повече от 20% през тримесечието, тъй като компанията харчи по-малко за реклама и промоции. 



Heineken обаче обяви, че планира да увеличи разходите за маркетинг, което ще се отрази на "развитието на печалба в краткосрочен план."

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK