КОМЕНТАРИ

КОМЕНТАРИ


Проблем е възстановяването на ДДС


Аутсорсингът е много добър начин за оптимизиране на дейността, постигане на по-професионално ниво на обслужване при приемлива цена. Мисля, че няма законови пречки или поне не такива, които да възпрепятстват процеса. За нас сериозен проблем понякога е невъзможността да възстановяваме пълно ДДС, което оскъпява процеса и го поставя на границата на рентабилност.Ползите от аутсорсинга са в посока оптимизиране на вътрешния персонал, централизация, стандартизация, професионализъм, улеснено бюджетиране и опростен процесинг. Рисковете от своя страна са свързани с контролиране и наблюдение (SLA), управление на оплакванията (качеството) и т.н. 




Емил Пилафов, главен оперативен директор на Пощенска банка


Все повече компании ще търсят възможности за аутсорсинг


В бъдеще обаче все повече български компании ще търсят партньори, за да аутсорснат страничните си дейности. В сектора на телекомуникациите, освен трите водещи мобилни оператора, има и редица по-малки играчи, които биха били по-ефективни, ако прехвърлят поддръжката на мрежите си на други компании.Съществуват неясноти в Закона за защита на конкуренцията доколко аутсорсването на една дейност би трябвало да се съгласува с комисията или да се иска разрешение от нея. Към момента всеки случай се тълкува поединично. Едно регулиране в тази сфера би допринесло за повече прозрачност и яснота в процеса на аутсорсинг за взимане на информирани решения.


Емил Георгакиев, оперативен директор на Vivacom


Качество, цена и достъпност са основните предимства


Пепа Колева, директор на IT отдела на УниКредит Булбанк Пепа Колева

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK