Брандираните апарати на мобилните оператори стават все по-популярни

Интересът към смартфоните в България постоянно се увеличава - по този показател не отстъпваме на западните държави. Разбира се, най-ясно тази тенденция отчитат нашите мобилни оператори, които постоянно трябва да отговарят на увеличаващото се натоварване върху мрежите си, породено от ръста в трафика на данни. Телекомите обаче далеч не изпитват единствено негативи от дигиталната революция на "умните" телефони, дори напротив - всички оператори от нашата "голяма тройка" от известно време се включиха активно и на пазара на устройства чрез собствените си т.нар. "брандирани" телефони. На практика всеки смартфон, закупен с намаление от телекомуникационна компания, може да се смята за "собствен", защото операторите често имат свободата да променят софтуера на устройствата и така два смартфона да имат леко различни възможности, макар че работят с една и съща операционна система. При "брандираните" телефони се стига дори още по-далеч: те са променени дори визуално, за да стане ясно от кой точно телеком са купени. Това, разбира се, не е български феномен. Подобни промоции се правят от доста време от почти всички европейски и много световни оператори. Ползата за потребителите е, че получават способен телефон на ниска цена, а за операторите - че всеки път, когато извадим телефона си, им правим реклама.


Допълнителна популярност


"МобилТел" представи собствена марка телефони първи на българския пазар още през август 2010 г. В момента в портфолиото на компанията присъстват пет брандирани телефона - M-Тel F100, M-Тel S319, LООP G7007, LOOP G6600 и М-Тel A100. "М-Тел" ще продължи да развива собствения си бранд телефони, като предвижда да въведе и още нови модели от най-търсените сегменти, сред които са и смартфоните, заявяват от телекома с най-много абонати у нас. Предимствата на този тип апарати са, че те допълнително популяризират нашата марка и способстват за още по-добро задоволяване на клиентските потребности и очаквания, допълват от компанията. Данните на оператора показват, че този вид телефони се приемат добре от потребителите на българския пазар и са търсени както от съществуващите, така и от новите абонати на "М-Тел".




Съвместни проекти


"Глобул" предлага под собствената си марка смартфоните GLOBUL Q1, GLOBUL Q1 Second Edition, GLOBUL Z3 и кобрандирания мобилен телефон CSKA Fan Phone 1948. Устройствата са произведени от китайските производители на мобилни телефони ZTE и Huawei и според компанията отговарят напълно на потребителските очаквания като възможности и функционалност. Всички брандирани телефони с изключение на съвместния с ЦСКА работят с операционната система Android, което позволява на потребителите да добавят предпочитани от тях приложения от Android Market. До този момент всички предложени на пазара мобилни телефони с марката на "Глобул" се радват на изключителен интерес от страна на клиентите, казват от оператора. Компанията възнамерява да продължи да предлага мобилни телефони под собствената си марка.


Чувствителност към цените
Моделите, които "Виваком" предлага под собствения си бранд, са произведени от Huawei, които според телекома предлагат много добро съотношение между качествен телефон с добри параметри и цена на устройството. "Това ни дава възможност да излезем на пазара с конкурентни оферти, които предлагат евтин и в същото време качествен модел, който има всички функционалности на един скъп смартфон модел", твърдят от оператора. Българският потребител е силно чувствителен към цените и възможността да получи добър телефон с параметрите, които търси, но на многократно по-ниска цена, го изкушава и клиентите определено проявяват интерес към подобни оферти, допълват представителите на компанията.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK