Потребителското доверие в САЩ се е повишило през април

Потребителското доверие в САЩ се е повишило през април на фона на спада в безработицата и забавянето на инфлацията, сочи проучване, цитирано от Асошиейтед прес, предаде БТА. Американският частен институт Conference Board съобщи днес, че неговият индекс на потребителското доверие се е повишил до 65,4 пункта спрямо ревизираните данни за равнище от 63,8 пункта през март. Икономистите очакваха по-слаб растеж на показателя до 64,8 пункта, според FactSet. Повишението бе отчетено след неочаквания спад през март. Преди това обаче индексът отчете растеж през пет поредни месеца, а през февруари достигна 3-годишен максимум. Равнище от 90 пункта се възприема като признак за стабилна икономика и не е измервано след началото на рецесията през декември 2007 година. Според Conference Board през април доверието в доходите и трудовия пазар се е повишило, а очакванията за ускоряване на инфлацията са намалели.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK