Puma цели продажби от 3 млрд. EUR до края на 2011 г.

Германската компанията за производство на спортни стоки Puma съобщи днес, че цели да достигне границата от 3 млрд. EUR от продажби за първи път тази година, след като отчете скок на печалбата си за януари - март, предаде БТА.Чистата печалба на компанията е нараснала със 7,1% до 77,7 млн. EUR през първото тримесечие спрямо 72,5 млн. EUR през същия период миналата година."В състояние сме дори да смекчим отрицателното влияние от бедствията в Япония през март, тъй като азиатско-тихоокеанският регион е допринесъл с увеличение в продажбите", отбеляза изпълнителният директор на Puma Йохен Цайц.


Продажбите през първото тримесечие са скочили с 13,2% до 773,4 млн. EUR.Puma, която е част от френската група за луксозни стоки PPR е третият по големина производител на спортни стоки след базираната в САЩ Nike и германската Adidas.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK