Убиват ли ви бизнес пътуванията?

Колко често пътувате? Вероятно противно на очакванията ви, ако отговорът ви е "рядко", значи новината е добра. Според изследване на учени от Колумбийския университет честите командировки са вредни за здравето и скъсяват живота.


Проучването е проведено сред 13 хил. души, които са участвали в корпоративна уелнес програма, пише Los Angeles Times. 80% от участниците летят поне по една нощ в месеца, а 1% по над 20 нощи на месец.Учените са потвърдили, че колкото повече време хората прекарват в пътуване, толкова повече се увеличават рисковете за здравето им. Вероятността редовно пътуващите да оценят здравето си като задоволително или лошо е почти 3 пъти по-голяма, отколкото при хората, които летят по-рядко. Затлъстяването се среща 92% повече при редовните пътници, които освен това имат по-висок холестерол и кръвно налягане.


Изненадващо е, че учените не са проучили колко процента от анкетираните редовни пътници се възползват от услугите на фитнес центрове. Не е изненада, че хора, които летят често, имат здравословни проблеми. Всеки, който седи на едно място, няма спокоен сън и яде некачествена храна, се оплаква от здравословни проблеми, дори без да пътува.




Учените препоръчват хората, чиято работа е свързана с повече пътуване, да следят по-редовно здравословното си състояние.


"Програми за обучаване на персонала за връзката между бизнес пътуванията и здравето и за стратегии за подобряване на храненето и физическата активност по време на пътуване са просто начало." Това решение на проблема предлагат учените.


Помогни си самВъв форма по време на път


Основните причини за влошаването на човешкото здраве в резултат от честите пътувания са лошата храна и малкото упражнения. За щастие има няколко лесни стъпки, които помагат да не се отпуснете по време на пътуването си.


1. Носете си спортен екипАко вероятността да влезете във фитнеса, когато имате екип, е малка, то тя изчезва, когато трябва да минете първо през спортен магазин. Носете със себе си чифт маратонки, тениска, шорти и леко яке и винаги ще сте готови за сутрешен крос или тренировка във фитнеса.


2. Прoучете къде има фитнесМного хотели имат фитнес зала, но ако нямат, е почти сигурно, че имат споразумение с най-близката зала и бихте могли да използвате намаление или дори да отидете безплатно.


3. Тренирайте сутрин Освен че със сигурност ще наместите тренировката в графика си, след раздвижване човек се чувства по-добре и с по-висок тонус.


4. Яжте качествена хранаВероятно няма да имате много време, затова най-добре се доверете на хотелския ресторант, в който може да вечеряте качествено. Ако той не ви допада, попитайте служителите за приятните места в околностите. Те са местни и знаят.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK