АНКЕТА

Как оценявате алумни културата в България? Какви са ползите от нея?


*** Алумни културата тепърва прохожда в България. Големите университети имат традиции от дълги години, докато при нас все още не са оценени ползите от подобни инициативи.


Добромир Добрев, управляващ директор в "Райфайзен Лизинг България"





*** За мен най-ценното на алумни мрежите е формирането на единно общество, чувство на принадлежност, единна ценностна система и култура. Като се обединяваме, ставаме по-силни, не само като група, но и като индивиди.


Биляна Вълкова, ръководител отдел "Корпоративни финанси" в Sofia finance


*** С алумни мрежата на Стопанския факултет на СУ "Св. Климент Охридски" целим да развием съпричастност към дейността на университета и завършващите колеги. Така разширяваме и контактите си.


Димитър Димитров, директор "Продажби" за Централна и Източна Европа в Misys Plc



   *** Бизнесът осъзнава нуждата от връзка с университетите. Благодарение на това западният модел на алумни мрежите става все по-типичен и за България. Така мениджърите ни дават идеи за схемите на обучението и споделят от какво имат нужда.


Милка Семова, изпълнителен директор на сдружението на завършилите Стопанския факултет на СУ "Св. Климент Охридски"

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK