Очаквам средствата за реклама на клик да надхвърлят 10 млн. лв. през 2011 г.

Прогноза за средствата, инвестирани в Pay Per Click реклама, е много трудно да се дадат поради факта, че най-големите площадки, които поглъщат тези средства Google и Facebook, не споделят данни. Въпреки това смятам, че за 2011 г. средствата, похарчени за реклама в България по модела Pay Per Click, ще надхвърлят 10 млн. лв.Ръст в разходите на рекламодателите за Pay Per Click реклама определено има. По-интересно е разбирането, което някои от тях вече проявяват въобще към перформанс моделите за реклама, а именно доста по-надеждния Pay Per Action модел и финансово най-изгодния low cost CPM. Цялото разнообразие от подходи, които предлага перформанс маркетингът в интернет, определено ще допринесе за значителен ръст и е около 20% от разходите за реклама в България.Компаниите в България, предлагащи Pay Per Click реклама, а и самият модел са сравнително нови. Поведението им в продажбите започва да се оформя и да придобива пазарен характер. През последните 3 години цените за клик са се вдигнали пет и повече пъти, което е пропорционално на търсенето и предлагането на този продукт, цената на предлагания инвентар и обратнопропорционално на наличния свободен второстепенен инвентар.Httpool България предлага всички Performance модели за реклама в България, а също и в цял свят, като пазарният дял, към който се стремим в региона, е 10%, а и ръст на оборотите за 2011 г. от 15%.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK