Facebook вече е на първо място по дисплейна реклама в САЩ

Печалбата на Facebook от реклама в САЩ ще възлезе на около 2.2 млрд. USD през 2011 г., с което измества Yahoo като лидер в онлайн дисплейната реклама. Според доклад на изследователската фирма eMarketer социалната мрежа има 17.7% дял от пазара на графични дисплейни реклами в САЩ. Миналата година Facebook заемаше 12.2% в тази ниша. Самият рекламен онлайн пазар в САЩ е нарстнал с 24.5%, а приходите от него през 2011 г. ще гостигнат 1.15 млрд. USD.


Цифрите подчертават нарастващото влияние на Facebook, чиято стойност нарастна до около 80 млрд. USD след последните сделки с акции на частни пазари. Финансовите анализаторите предполагат, че следващата година най-популярната социална мрежа ще прибегне до първично публично предлагане.  

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK