Брандираните атакуват

Брандовете на големите международни хотелски вериги у нас са представени почти изцяло на висококатегорийно ниво - петзвездните Hilton, Sheraton, Radisson Blu, Kempinski, Holiday Inn и др. В четиризвездния сегмент на бизнес хотелите обаче участниците са предимно български и независими хотели. Това е на път да се промени, след като две големи вериги заявиха намеренията си да отворят в София обекти от четиризвездни брандове.


Новите играчи


Единият от тях е добре познатият ни Hilton, който инвестира в бранда си "Гардън ин" (Garden Inn) близо до бул. "Брюксел". Локация до летище е добре познат и успешен модел за бизнес хотел, който обаче досега тук не е разработван, тъй като софийското летище е близо до центъра на града. Бързата връзка между летището и бизнес парка в "Младост" обаче прави тази локация все по-търсена. Четиризвездният хотел се очаква да бъде готов през есента.На забързаното "Цариградско шосе" пък ще се намира първият софийски обект с бранда "Новотел" (Novotel) на френската верига Accor. Откриването му е предвидено за януари 2013 г.




Друг изпитан модел


Новите обекти със сигурност ще задълбочат конкуренцията на пазара и ще отхапят от дeла на съществуващите обекти. И сега хотелиерите в София споделят, че сегментът на бизнес хотелите е пренаситен и едва успява да поддържа заетост около 30 до 40%. Затова и някои хотелиери смятат, че има по-голям смисъл да се заложи на развитието на вече функциониращи, но недобре разработени хотели. Именно този модел избра веригата Rezidor Hotel Group, която държи марката Radisson Blu. Преди близо година компанията пое четиризвездния хотел "Грийнвил" в София, който вече работи под бранда Park Inn на компанията.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK