Twitter увеличава рекламата

Социалната мрежа Twitter обмисля начини за вкарване на реклами сред кратките съобщения, които потребителите виждат в най-активната част от услугата, съобщава Financial Times. Досега Twitter не успява да създаде толкова печалби, колкото неговите конкуренти като Facebook. Идеята за включване на "спонсорирани" tweet-съобщения в основния поток вероятно ще се окаже противоречива за потребителите на услугата, които бяха свикнали на ненатрапващи се търговски съобщения в петгодишната й история.


Twitter въведе спонсорираните съобщения миналата година. Те са моделирани според системата за реклами на Google, при която рекламите се появяват след търсене на определен термин. В момента се предлагат още спонсорирани тенденции и хора, които останалите потребители могат да следят. Сред другите обсъждани нововъведения са вкарването на функционалност за колективно пазаруване по примера на Groupon или създаване на допълнителни възможности за корпоративните профили.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK