Мърдок продаде MySpace 17 пъти по-евтино

News Corp на Рупърт Мърдок е продала социалната мрежа MySpace за 35 млн. USD, само малка част от цената, която компанията плати за сайта. През 2005 г. Мърдок се раздели с 580 млн. USD за MySpace, който по време на своя пик през 2008 г. имаше 80 млн. потребители. Купувачите са рекламната компания Specific Media и певецът Джъстин Тимбърлейк.


По време на първоначалната сделка, MySpace беше един от най-популярните сайтове в глобалната мрежа. Успехът на News Corp да надделее при наддаването над другият желаещ купувач Viacom се смяташе за голям успех за Мърдок. Оттогава обаче Facebook задмина по-старата социална мрежа по популярност и сделката се превърна в суров урок за това какво се получава, когато традиционните медии се опитат да наложат волята си на онлайн компания.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK