ЧЕЗ въвежда електронни фактури

От 1 август клиентите на ЧЕЗ могат да изберат да получават електронна фактура вместо хартиения вариант на месечната си сметка за електроенергия, съобщават от компанията. Това може да стане като заявят получаването й безплатно чрез регистрация на сайта www.cez.bg или с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ.  Електронната фактура се изпраща в PDF формат на посочен от клиента e-mail адрес до 24 часа след издавато й в системата. В текста на всеки получен имейл се съдържа линк, на който потребителят следва да потвърди получаването й.


Въвеждането на услугата, позволяваща получаване на месечните сметки за електроенергия онлайн, е част от стратегията на ЧЕЗ за трайно повишаване на качеството на обслужване и модернизация в сферата на клиентските услуги, заявяват от компанията. Според ЧЕЗ статистиката показва, че интересът на потребителите към получаването на информация и обслужване онлайн бележи устойчив ръст. Само за първото полугодие на 2011 г. броят на уникалните посетители на корпоративния сайт на ЧЕЗ достигна над 1 000 000, като новите посещения са нараснали до  27 % от общия брой в сравнение с 18% за януари-юни 2010 г. Сред най-често предпочитаните секции са "За клиента" и "Проверка на сметка", където са отчетени близо 70% от всички посещения на сайта. Все повече клиенти се възползват и от възможността да платят задълженията си за електроенергия през интернет.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK