The New Yorker ще спечели 1.2 млн. USD от iPad приложението си за тази година

Двадесет хиляди души са платили годишен абонамент за електронната версия на списанието20 хил. души са платили годишен абонамент от 59.99 USD за версията на списание The New Yorker за iPad, съобщава New York Times. Освен това други 75 хил. души, които са абонирани за печатната версия на списанието, свалят и електроните броеве безплатно.


Според изчисления на Business Insider това носи на издателите Conde Nast допълнителна печалба от 1.2 млн. USD годишно, като в сметката не са включени "няколкото хиляди" души, които си купуват по един брой всяка седмица срещу 4.99 USD.


Въпреки че точно The New Yorker е най-успешното електронно издание на Conde Nast, които издават Vogue, Glamour, GQ, Wired и др., печалбата, която носи е сравнително малка на фона на общите приходи на списанието. За първата половина на 2011 г. издателите са продали реклама на стойност над 42 млн. USD, което е с 8.2% повече от същия период на 2010 г.


Интересното в случая е, че приложението за iPad на The New Yorker е сравнително просто за създаване, за разлика от други издания като GQ, Wired и Vanity Fair, отбелязва Business Insider. В тези издания екипите се оплакват, че работата по версиите за iPad включва прекалено много нови и необичайни практики. В същото време приложението на The New Yorker е по-скоро дигитална версия на списанието.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK