"Авто юнион" отчете 13% ръст на продажбите на нови коли

"Авто юнион", част от групата на "Еврохолд България", продължава да държи 13% от пазара на нови коли. През юли компанията е продала 258 нови автомобила спрямо 229 за същия период на 2010 г., което е ръст на годишна база от 12.7%. Това пише в съобщение на "Еврохолд България", публикувано на БФБ.Най-голям ръст в продажбите отчете поделението на "Авто юнион" "Стар моторс", с 63 сделки от марката Mazda, което е с 91% повече от юли 2010 г. Следващите в списъка са Nissan, Renault и Dacia с общо 85 продажби спрямо 67 през миналия юли.За първите седем месеца от началото на годината "Нисан София" реализира 552 продажби, което е 38.7% ръст спрямо същия период на миналата година.Дъщерните поделения "Булвария Варна" (Каргоекспрес) и "Булвария холдинг" (Opel, Chevrolet) имат общо 81 продажби.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK