Търговски вериги в Швейцария намалиха цените

Изправени пред протестите на потребителски асоциации големите швейцарски вериги решиха да намалят цените или да обявят разпродажба на някои от марковите продукти. Това са само такива стоки, чиито цени не отразяват печалбите от валутните курсове, след внасянето им в Швейцария, предаде БТА, цитирайки Асошиейтед прес.


Началото беше поставено от групата Denner, която започна продажбата на около петдесет продукта с намаление от 20%. Сред тях са пелените за еднократна употреба Pampers и бръсначките Gillete. Втората по големина търговска верига в Швейцария Coop, приложи по-радикален подход като намали цените на 95 продукта до изчерпване, преди да ги изтегли изцяло от рафтовете си. Става дума за всички продукти от гамата Kinder на Ferrero, Studio Line на L'Oreal и ориза Uncle Ben's.



Това намаляване цели да окаже натиск върху вносителите на тези марки, които не са отразили спада на еврото върху продажните цени на швейцарските дистрибутори. Според президента на швейцарската романска федерация на потребителите Моника Дюзон в Швейцария има продукти, които са 188% по-скъпи от същите стоки във Франция и дезодорантът Rexona е сред тях.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK