Приходите на "Софика груп" нарастнаха с 57%

Най-голямата българска компания за аутсорсинг на бизнес процеси отчете 57% ръст на приходите си в края на първото полугодие на 2011 г. в сравнение със същия период на миналата година. Спрямо второто полугодие на 2010 г. ръстът е 29%.Най-голям дял в увеличението имат приходите от контактния център на компанията, които са нарастнали с 52%. За значителните резултати са допринесли и разширяването на обхвата на работа с ключови клиенти, новите стратегически договори, както и увеличаването на портфейла от предлагани услуги."Софика груп" са единствената българска аутсорсинг компания, която ще се включи в престижния европейски аутсорсинг форум Call Centre&Customer Management EXPO, който ще се проведе на 11 и 12 октомври в Лондон.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK