Мадона стана рекламно лице на Smirnoff

Smirnoff и Мадона стартират съвместна кампания, която цели да намери най-добрите места от нощния живот на 50 страни, сред които и България, както и танцьор, който да участва в следващото турне на Материалното момиче.Купонджии от цял свят са поканени във Facebook страницата на Smirnoff, за да споделят какво отличава нощния живот в техния град от този на други места - танци, музика, мода, напитки, места и др. Най-вдъхновяващите предложения от всеки регион ще бъдат филмирани и обменени с друга страна през ноември.С участието си феновете могат да спечелят място на някое от световните събития на Smirnoff или на парти в собствения им град, организирано от друга страна.Другата част от играта е танцов конкурс, в който също се участва онлайн. Мадона ще присъства на някое от глобалните партита на Smirnoff, където ще избере един от финалистите на танцовия конкурс. Победителят ще има възможността да вземе участие в следващото турне на Мадона, като част от танцьорите й.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK