КЗП ще приема онлайн оплаквания само с електронен подпис

От септември Комисията за защита на потребителите (КЗП) ще приема оплаквания онлайн само с електронен подпис, които са подадени в специална форма, поместена на сайта на институцията в секцията "Подай жалба", предаде БТА. Новата форма е съобразена със Закона за защита на потребителите.


От комисията съобщиха, че писмените жалби и сигнали трябва да съдържат наименованието на органа, до който се подава жалбата, сигналът или предложението; имената, пощенския (електронен) адрес на жалбоподателя; наименованието на фирмата или на търговския обект, срещу когото е оплакването и неговото седалище или адрес на управление; конкретно формулиран проблем и искане на жалбоподателя; документи, които да удостоверят сключването на сделката и условията по нея. Жалбата трябва да има и електронен подпис на адресанта.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK