Доверието на потребителите в германската икономика спада

Дълговата криза и страха от нова рецесия се отразяват и на най-голямата икономика в ЕвропаПотребителското доверие в Германия се понижава заради опасенията от рецесия. Това сочи изследване на  Нюрнбергският институт за пазарни проучвания GfK, цитирано от БТА. Предварителният индекс, измерващ доверието на потребителите в най-силната европейска икономика, се е понижил до 5.2 пункта през септември спрямо 5.3 през август.


Въпреки добрите резултати на пазара на труда, от института считат, че международната дългова криза и опасенията от нова рецесия са се отразили върху отношението на германците. Експертите допълват, че очакванията за развитието на икономиката са се сринали, а тези за доходите са се понижили умерено.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK