Оценяваме обслужването на М-Тел с безплатен SMS

Телекомуникационният оператор Мобилтел въвежда нов канал за обратна връзка с клиентите си. Те ще могат да изпращат кратко съобщение (SMS) със скала от 2 до 6, с което да оценяват удовлетвореността си от предлаганите от телекома услуги. "Връзката на даден клиент с неговата компания често е повече емоционална, отколкото рационална и в много случаи се базира на моментното удовлетворение от обслужването в магазина или офиса", казват от Мобилтел. SMS съобщението е безплатно за клиента и ще бъде изпращано в отговор на запитване от страна на компанията веднага след активация или промяна на някоя от услугите на оператора, сред които активация и деактивация на роуминг пакети, активация на домашен телефон, смяна на тарифен план и други. Преди няколко месеца Мобилтел създаде възможност за комуникация и през Facebook от страницата на оператора.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK