Twitter насочва усилията си към разширяване на рекламните си услуги

Twitter подготвя разширяване на рекламните си услуги, но не бърза да предприема стъпки за дългоочакваното IPO, съобщава Reuters. На брифинг на компанията в четвъртък изпълнителният й директор Дик Костоло коментира, че социалната мрежа иска да остане независима, за да развива бизнеса си, така както иска, а не да зависи от публичните пазари.Twitter е започнала да предприема стъпки за генериране на приходи от реклама, допълни Костоло. През 2010 г. компанията показа първите реклами на потребителите си, но тя подхожда доста внимателно, за да не ги отблъсне. Костоло каза, че въпреки притесненията резултатите са далеч над очакванията на компанията.На въпрос за Google+ Костоло коментира, че не се е съмнявал в това, че услугата ще привлече много хора, най-вече защото е толкова тясно свързана с търсачката на Google. Но все пак отбелязва, че за него Google+ и Twitter са различни продукти с различен фокус.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK