INFINITI ДЕКЛАРИРА АМБИЦИОЗНИ ПЛАНОВЕ ЗА РАЗВИТИЕ В ЕВРОПА С ТРИГОДИШНА МУЛТИМЕДИЙНА БРАНДОВА КАМПАНИЯ

• Infiniti Europe показва тригодишна паневропейска интегрирана мултимедийна кампания.  • Поредица от три телевизионни реклами представящи хибридния седан M35h, FX и EX.  • Засилено социално медийно присъствие със старта на фейсбук страницата на Infiniti Europe.РОЛ, Швейцария, 1 септември 2011 – Infiniti, луксозната спортна марка автомобили от Япония, днес навлиза в нова ера с лансирането на "От  днес идеалната линия е крива" - интегрирана паневропейска мултимедийна кампания, която обхваща следващите три години. Инициативата напълно съответства с неотдавнашната прокламация, че Infiniti спира часовника за конвенционалните подходи към дизайн и динамика и въвежда уникален брандов отпечатък в отношението си към двете, впрягайки в работа естетическите и мощностните аспекти на кривите.


След успешното навлизане на марката на 21 европейски пазара от 2008 досега, днес Infiniti навлиза в нова фаза на растеж с план да увеличи дяла си на световния пазар на луксозни автомобили на 10% до 2016. Новата брандова кампания, обхващаща основните пазари на континента, включително Великобритания, Франция, Германия, Швейцария и Италия, е част от амбициозен план, който вече допринесе за увеличаване популярността на марката чрез глобалното маркетингово партньорство с екипа от Формула 1 Red Bull Racing Formula и чрез определянето на световния шампион Себастиан Фетел за глобален брандов посланик. Този съюз засилва подчертава още по-ярко различната гледна точка, която Infiniti възприема по отношение на "динамиката" - марката не се задълбочава в подробностите относно състезанието, а следва свой собствен дневен ред и представянето на концептуалния  модел FX (за чиито дизайн е допринесъл и Фетел) на предстоящия автосалон във Франкфурт от 13 септември доказва, че Infiniti създава собствен път. Новата промоционална стратегия въплъщава  позицията на производителя като бранд, който не се бои от предизвикателствата и поставя еднакво ударение върху дизайна и динамиката. Изградена на базата на официалното мото "Вдъхновена динамика", творческата тема се базира на кривите, присъщи за всеки модел, които не само доставят естетическо удоволствие, но и играят основна роля за динамиката на колата. Тя носи и прикрито бихейвиористично послание – Infiniti постоянно извива правилата, за да ги подчини.


Медийният план предвижда достигане на 80% от аудиторията на АВС1 на възраст над 35 години и ще бъде активен до декември, за да поддържа присъствие в ключови продажбени периоди. Стартирайки във Великобритания на 3 септември 2011 Infiniti ще бъде показвана по телевизията на серии от по три реклами по  ITV1, Channel 4 и каналите Sky, представяйки хибридния седан M35h и спортните кросоувъри FX и EX. Тези реклами ще се излъчват едновременно със спонсорираните от компанията програми Wednesday Selection по Eurosport – паневропейската спортна телевизионна мрежа.




Infiniti Europe ще използва силата на социалните медии и стартирайки първата си страница във фейсбук, което ще подсили активността и онлайн-рекламирането, включващо новаторско партньорство с MSN, продължително присъствие в геймърската мрежа Xbox, осъвременен корпоративен уебсайт и портал за потребители с мобилни телефони.


Жан Пиер Диерназ, маркетингов директор на Infiniti Europe, казва: "Освен да повиши интереса към марката Infiniti в Европа, тази кампания е предназначена и да изгради близки отношения с бранда, така че потребителите да разберат какво ни отличава от конкуренцията. Промоцията въплъщава цялата същност на бранда, давайки израз на дизайнерската естетика с ударение върху чувствеността, върху заоблеността и най-вече върху философияна на Infiniti за динамика. Пълно удоволствие от управлението на колата се постига когато е налице органична връзка между шофьора и машината, постигната чрез почти философско разбиране на вниманието към детайла, създаващо сензационно изживяване зад волана. Кампанията подкрепя това послание по един изключително въздействащ начин."TBWAG1, със седалище в Париж е водещата творческа агенция, а TMW е дигиталната и социално-медийната. OMD Internatiional ще отговаря за медийното планиране и покупките.


Новата телевизионна кампания "От днес идеалната линия е крива" може да бъде видяна на уебсайта на Infiniti Europe ( www.infiniti.eu ), на официалната страница на Infiniti Europe във фейсбук ( http://www.facebook.com/infinitieurope ) и на официалния канал на Infiniti в  YouTube ( http://www.youtube.com/infinitieurope ).

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK