Coca-Cola е най-добрият бранд за 12-а поредна година

Coca-Cola е най-добрият бранд за 2011 г., според класация изготвена от Interbrand. Компанията запазва позицията си за 12-та поредна година. Най-голям скок в класацията отбелязва Apple, като през тази година е на осмо място с ръст от 58% в стойността на бранда.


Класацията е изготвена по уникална методология, която анализира три ключови аспекта, които допринасят за стойността на бранда:


- финансовото представяне на продуктите и услугите на бранда- ролята на бранда при вземането на решение за покупка - възможността на бранда да продължи да осигурява приходи за компанията.




Седем от челните 10 бранда са на технологични компании, както и четири от петте бранда с най-висок ръст. В същото време двата бранда, които отбелязват най-голям спад са Nokia и Nintendo. Силно се представят и автомобилните компании, като водещият бранд от сектора е Toyota на 11-та позиция.


Топ 10 на най-добрите брандове за 2011 г.


1. Coca-Cola2. IBM3. Microsoft4. Google5. General Electric6. McDonalds7. Intel8. Apple9. Disney10. Hewlett-Packard



Очаквайте подробности в утрешния брой на в. "Пари".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK