Инвестициите в Ню Йорк са скочили със 165%

Ню Йорк отчита ръст в инвестициите от 165% на годишна база. Средното покачване на общия обем инвестиции в 25-те най-развити градове в света е с 48%. Ню Йорк, Лондон и Париж, следвани от Пекин и Сингапур се очертават като градовете с най-активно повишаващо се търсене, пише в доклад на Cushman&Wakefield, чийто партньор в България е Forton International. Според доклада София е подходяща за опортюнистични инвестиции в имоти – нагодени според ситуацията тук или в сътрудничество с други инвеститори.


Отново "Голямата ябълка", както и Лондон, Токио, Париж и Хонг Конг са най-подходящите за инвестиция в недвижима собственост градове, сочи още проучването на Cushman&Wakefield. Ню Йорк, който изпъква и като най-активно възстановяващия се от кризата град, намира място в началото на класацията за най-бързо разрастващи се инвестиционни пазари. Градът заема втората позиция, предхождан от Чикаго и следван от Бостън. Трето място има Ню Йорк в подреждането на най-добрите градове за инвестиция в търговски площи. Първите две места заемат съответно Хонг Конг и Рейн-Рур.


Най-атрактивни за инвеститорите в офис площи според Cushman&Wakefield са Лондон, отново Ню Йорк и Париж, а за инвестиционния пазар на индустриални площи най-подходящи са Сингапур, Лос Анджелис и Хонг Конг. Инвестицията в хотелиерски бизнес пък би била най-успешна в Ню Йорк, Лондон, Париж, Сан Диего и Лос Анджелис, сочат още данните в доклада. Градовете с най-високи нива на офис пазара според проучването на Cushman&Wakefield са Хонг Конг, Лондон и Токио, а най-скъпи за живот са съответно Токио, Осло и Нагоя.Данните на компанията сочат още, че Европа има по-добри позиции спрямо предишния период, но въпреки това Северна Америка доминира във всички сектори, с изключение на терените за развитие на инвестиционни проекти. Гъстотата на населението, икономическият растеж и качеството на пазара на труда са движещи за развитието на даден град като инвестиционна дестинация. Други фактори като стойността на работната ръка, стандарта на живот, както и имиджа на града, също оказват влияние, пише в доклада на Cushman&Wakefield.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK