"Пикадили" планира да открива по 15 магазина годишно

Пикадили" ще залага на разширяване през следващите години. Това обяви в петък Ерикян Лантинк - главен оперативен директор на "Пикадили" - при откриването на магазин от веригата в "Софарма бизнес тауърс"."Разширяването на търговската мрежа на "Пикадили" е един от основните ни приоритети. Ангажиментът на "Делез груп" като инвеститор в България е сериозен - плановете ни са свързани с откриването на минимум 15 обекта годишно", каза Лантинк. Инвестицията в новия обект е около 2 млн. лв. Той е 40-ият от веригата и първият магазин на "Пикадили", открит след като "Делез груп" купи собственика на търговската верига - сръбската "Делта макси груп". До края на настоящата година предстои откриването на още 3 супермаркета в София и на 2 магазина "Пикадили Експрес".


Неясно бъдеще
Ако нещата около "Пикадили" и "Пикадили експрес" са ясни като концепция и бъдещо развитие, ситуацията с хипермаркета "Темпо" съвсем не е така. Ерикян Лантинк каза, че няма решение за бъдещето на магазина, както и дали ще бъдат откривани още магазини от този формат в страната с марката "Темпо". Лантинк обяви, че "Пикадили" е на шесто или седмо място по пазарен дял. Той призна, че компанията трябва да се стреми да го увеличава, но че това всъщност не е най-важното за "Делез груп".  Според него "Пикадили" трябва все така да продължи да предлага качествена храна на своите клиенти на конкурентни цени. В същото време обаче той обяви, че "Пикадили" няма да се превърне в дискаунтър например.


Без промяна в марката и политиката
"Пикадили" ще предлага качествени продукти и ще остане иновативна и силна марка", обяви Лантинк. Името ще бъде запазено, както и политиката към клиентите, която е следвана досега. "Пикадили" е силна марка. Ние знаехме това, когато придобивахме бизнеса", каза Лантинк. Той допълни, че тя ще си остане локална марка подобно на Alfa Beta в Гърция и Mega Image в Румъния, които са също част от "Делез груп".




Импорт-експорт
Лантинк разкри още от плановете на "Делез груп". "Ще изнасяме в чужбина продукти, които ще произвеждаме тук под собствени марки. В същото време тук ще можем да внасяме други продукти, като белгийски шоколад например", обяви новият главен оперативен директор. Сега в "Пикадили" се продават все още продуктите под чадърната марка "Премиа", която беше собственост на сръбската "Делта макси груп" и вероятно е купена от белгийците.


Приходите - да се повишат
Лантинк обаче  призна, че финансовите резултати през деветмесечието на тази година са задоволителни. "Не съм щастлив, защото пазарът в България е свит и има силна конкуренция, но придобиваме бизнеси там, където знаем, че можем да увеличим приходите", каза той, но призна, че е открил и една от причините за недотам добрите приходи. Лантинк обясни, че заради продажбата на търговската верига магазините не са имали много продукти, така че вероятно и клиентите са били намалели. Той каза, че една от първите му задачи, след като е започнал работа тук, е била да зареди магазините със стока и да подобри отношенията с доставчиците. Защото няма как да бъдат накарани клиентите да влязат в магазин, в който няма да намерят онова, което търсят. Според него намаляването на продуктите в магазините се е получило, защото при продажбата предишният собственик се е стремял да има повече пари кеш във фирмата. Това е обичайна практика при продажба на бизнес у нас. "Пикадили" все пак се е представяла добре спрямо очакванията на "Делез груп". Доказателство за това е, че Николай Нешев, който беше изпълнителен директор на "Пикадили" по времето, когато търговската верига беше собственост на "Делта макси груп", сега е финансов директор. Ръководството на търговската верига вече не е във Варна, а в София.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK