ЕБВР инвестира 3 млн. EUR в българска аутсорсинг компания

ЕБВР инвестира 3 млн. EUR в българска аутсорсинг компания

©



С инвестиция от 3 млн. EUR Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) придоби миноритарен дял в българската аутсорсинг компания CallPoint New Europe, съобщават от фирмата. Капиталът ще бъде използван за разширяване текущата дейност на компанията и повишаване нейната конкурентоспособност в сектора аутсорсинг на бизнес процеси в Източна Европа. Средствата ще се инвестират в технологии, човешки ресурси и устойчиво развитие на бизнеса.


CallPoint скоро отпразнува 7 години от създаването на първия си офис в София. Компанията има за цел да достигне капацитет от 2 000 позиции и 4 000 служители в региона до 2013 г., а като част от стратегията за устойчиво развитие се планира и сертифициране по ISO 14001:2004.


Инвестицията е част от програмата на ЕБВР за подкрепа на иновативни и "базирани на знанието" проекти в Източна Европа. От началото на дейността си в България досега, ЕБВР е инвестирала над 2.4 млрд. EUR в 194 проекта в различни сектори на икономиката. Това е първата инвестиция на институцията в областта на аутсорсинг на бизнес процеси.




"Наблюдаваме как нараства броят на компаниите в България, които предлагат качествени технологични решения, както на родния, така и на чуждите пазари. Организации като CallPoint New Europe създават работни места за младите и  интелигентни хора в страната. Инвестицията ни ще й позволи да продължава да расте и да бъде модел и за другите технологично ориентирани компании," коментира Даниел Бърг, директор на ЕБВР за България.


CallPoint New Europe е създадена през 2004 г. и специализира в 4 основни направления: пътуване и свободно време, търговия на дребно и онлайн търговия, финансови услуги и телекомуникации. През 2008 г. Global Finance инвестира 1 млн. EUR в компанията чрез своя фонд "Растеж". През 2010 г. CallPoint New Europe отбеляза 64% ръст в оборота си (15 млн. лв.) и назначи 200 нови служители спрямо предходната година. В момента в контакт центъра работят 900 специалисти в 3 офиса: в София (550 човека), Пловдив (50) и Букурещ (300). 95% от фирмите, които ползват услугите на CallPoint, са от Западна Европа. Те се обслужват на повече от 20 езика.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK