Националната агенция за приходите (НАП) избира "Служител на годината" за осма поредна година, съобщиха от приходното ведомство. Категориите, в които ще бъдат излъчени победители са общо шест - "Контрол", "Събиране", "Обслужване" и "Обжалване", "Служител на Централно управление на НАП" и "Принос в развитието на общата администрация".
Победителите се определят на базата на количествени и качествени критерии, които са различни в зависимост от категорията. Количествените показатели за "Контрол", например, включват: "размер на допълнително разкрити приходи от една ревизия", брой потвърдени ревизионни актове след обжалване", "брой извършени проверки на физически лица" и др.
Част от гласуването в конкурса ще се осъществи онлайн във вътрешния портал на агенцията - НАПнет, като право на глас ще имат всички служители, с изключение на висшите ръководители.
От НАП обещават още, че всички хартиени материали, необходими запровеждането на конкурса като плакати и анкетни карти ще бъдат събрани разделно и предадени за рециклиране.
Обявяването на победителите в "Служител на годината 2011" ще стане на професионалния празник на НАП 16 ноември - денят на Св. Матей.