МЕТРО има над 500 франчайз партньори

МЕТРО Кеш енд Кери България" консултира над 500 магазина. Те вече станаха популярни с марката "Моят магазин" и са франчайз партньори на МЕТРО.


"Подпомагаме търговците да разберат кои са клиентите им в района, каква е конкуренцията, какви продукти е подходходящо да предлагат, дори и каг да ги подредят", обясни Кристоф Шулте - директор "Клиентски маркетинг" в МЕТРО на ковференцията Retail in Detail. Той обясни, че дребните търговци имат няколко най-чести грешки. "Например в един магазин до водката бяха изложили четка за зъби, а това не е подходящо. Но, ако до виното е изложен кашкавал или сирене, това вече е друго", обясни Шулте. Той коментира, че стоките трябва да са така подредени, че клиентите да се ориентират лесно и точно с такива съвети "МЕТРО" подпомага дребните търговци, които зареждат стоките си от голямата търговска верига. По думите на Шулте малките магазинчета не могат да предлагат стоки на по-ниски цени от тези в хипермаркетите, затова трябва да разчитат на своя асортимент. Точно той може да ги направи уникални и предпочитани за хората в квартала. освен това дребните търговци могат да привличат клиентите си и като изграждат индивидуална връзка с тях, така че те да пазаруват по 4 - 6 пъти седмично.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK