Американската компания за продажби на услуги C3 отваря офис в София

Американската компания за решения в сферата на потребителския мениджмънт С3/CustomerContactChannels (C3) обяви плановете си да отвори офис в София. Центърът ще има персонал от 500 специалисти, като ще предоставя услуги за връзките с клиенти. Първоначално той ще обслужва компания, която се занимава с организиране на пътувания.


Планове


През следващата година С3 значително ще увеличи присъствието си в Европа, а България ще бъде стратегическата точка за развитие на бизнеса и европейското разширение на компанията. "Искаме да предложим същите услуги и решения, с които сме познати, но с типично европейски фокус", казва главният изпълнителен директор на С3 Дейвид Епстейн в съобщение на сайта на компанията. Езиковите възможности на новия център обхващат повече от 17 езика, сред които френски, испански, немски, турски, руски и полски. Обучението на служителите вече е започнало, а наемането на нови хора ще продължи до края на декември.


Привлекателно мястоРазнообразието от езици и умения, предлагани в центъра, прави България привлекателна дестинация за голям брой глобални компании, казват от С3. През 2010 г., анализаторската компания AT Kearny определи страната ни за най-доброто място за аутсорсинг в Европа. "Ние сме много впечатлени от високото качество на работната сила в региона", казва и главният оперативен директор на компанията Рик Фери. С3/CustomerContactChannels управлява подобни центрове и предлага решенията си в Северна и Южна Америка, Азия и Европа. Сред услугите на компанията са оптимизация на работата, управление на репутацията и осигуряване на пълна комуникация с клиенти чрез традиционни, уеб- и нови комуникационни канали. Компанията е базирана в град Плантейшън, Флорида.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK