Заигравки за реклама

Все повече традиционни медии опитват да направят сайтовете си по-посещавани, като качват на тях онлайн игри, съобщава "Дау Джоунс". В основата на това решение на медийните групи е отричането на съществуващата доскоро представа, че запалени геймъри са единствено тийнейджърите, които прекарват нощите си пред компютърния екран. Според последни проучвания, направени и оповестени от бостънската компания "Форестър рисърч", почти половината от играещите онлайн са на възраст между 30 и 59 години. Те се забавляват най-вече с уебсудоку, игри с думи и популярните пасианси.


Използвайки това увлечение, медийните компании започнаха да поставят на интернет страниците на изданията си виртуални игри, за да привличат и задържат повече посетители. Повечето посетители, разбира се, означават и повече рекламни приходи.


Последният пример за това, че игрите завладяват сайтовете на медиите, дава издателят на "Космополитън", "Ескуайър" и "Харпърс базар" - "Хърст корп" (Hearst Corp), който е подписал двегодишен договор с компания за създаване на онлайн игри. Според договора специално за списанията на "Хърст" ще бъдат разработени различни игри, като дори ще се търси връзка между съдържанието на изданието и играта - "Космополитън" например ще качва игри, насочени към момичетата, докато на сайта на "Ескуайър" ще има хазартни игри, без обаче да може да се залага в действителност.


Подобна стъпка наскоро предприе и друг медиен гигант - Си Би Ес (CBS).

Ключови думи към статията:

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nijk
    *****
    Неутрално
  2. 2 Профил на кики
    *****
    Гневно
  3. 3 Профил на секс
    *****
    Весело
  4. 4 Профил на секс
    *****
    Весело




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK