"Хюлет Пакард" отделя $300 млн. за маркетингова кампания

Американският производител на компютърна техника "Хюлет Пакард" ще отдели 300 млн. долара за международна маркетингова кампания "Какво имаш да кажеш". Чрез нея компанията ще представи новата стратегия Print 2.0. Лица на кампанията ще бъдат изпълнителката и моден дизайнер Гуен Стефани, основателят на марката "Бъртън Сноубордс" (Burton Snowboards) Джейк Бъртън, както и известната графична дизайнерка Пола Шер.


Стратегията на "Хюлет Пакард" Print 2.0 акцентира върху три области - представяне на платформа за цифров печат от следващо поколение, която увеличава скоростта на печат и намалява разходите при голям обем на продукцията, улесняване печата от интернет и разширяване на платформите на компанията за създаване и разпространение на цифрово съдържание към всички потребителски сегменти. С реализирането на Print 2.0 "Хюлет Пакард" цели да отговори на растящото търсене на принтери, както и да заеме по-голям пазарен дял. Според последни пазарни прогнози до 2010 г. се очаква да бъдат принтирани близо 53 трилиона страници.


"С Print 2.0 използваме силата на интернет като портал, позволяващ на клиентите ни да общуват, обменят идеи и да публикуват материалите си по непознати досега начини", посочва Виомеш Джоши, изпълнителен вицепрезидент на "Хюлет Пакард имиджинг енд пъблишинг груп" (HP Imaging and Printing Group).




Маркетинг кампанията започна с три интернет базирани инициативи, чиято цел е да вдъхновят и окуражат потребителите с уникални материали за печат. На адрес www.hp.com/gwen потребителите могат да съчетаят собствените си разработки с безплатен дизайн, както и да принтират картички, етикети за компактдискове, забавни хартиени кукли и др. За домашните потребители е предвидена технологията HP Tabblo, с която потребителите могат да комбинират своите снимки и текст в книга с уникални изображения от настоящото турне на Гуен Стефани Sweet Escape.


Малките и средните предприятия пък ще открият инструменти за изграждането на своята марка, както и безплатни шаблони за печат на визитки, бланки и брошури, следващи уникалния дизайн на Пола Шер на адрес www.hp.com/paula. За всеки сайт потребителите могат да принтират индивидуални материали вкъщи, в офиса, а впоследствие и чрез мрежа от фирми за печат.


Тези инициативи са и център на маркетинговата кампания, която включва комбинация от традиционни, външни и онлайн маркетингови елементи, привличащи потребителите към сайтовете. Първите телевизионни реклами бяха пуснати на 6 септември. Повече информация за маркетинговата кампания може да се намери на адрес www.hp.com/go/2007/powerofprint.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK