Реклама и маркетинг

Ценните ръководства, които се появяват в тези области, не са никак много и обикновено могат да се изброят на пръсти. Сега обаче излизат две книги, които заслужават внимание. "Маркетинг и реклама за електронни медии, кабелни системи и интернет" на безспорни авторитети като Сюзън Тайлър Истман, Дъглас А. Фъргюсън, Робърт А. Клайн е заглавие на "Слънце", а "Скритата сила на рекламата" на Робърт Хийг е издание на "Програмата". Първата книга е с претенциите, че е най-пълното ръководство, издавано досега. Трябва да се признае, че наръчникът наистина ни помага да си представим бъдещето в маркетинга и рекламата. Освен непознати рекламни стратегии, тук са обяснени и такива, които вече се ползват и у нас - онлайн промоции, състезателни игри, ефективно използване на новите медии.

И Робърт Хийг твърди, че книгата му не е просто още едно издание за рекламата, а предлага нова теория. Изследванията на съвременните невролози доказват, че капацитетът на човешкия мозък да приема определен тип информация за марките е далеч по-голям, отколкото можем да си представим, пише той. Това е нова ера в разбирането за работата на човешкия мозък и какво означава това за рекламата. Ценното е, че той дава разяснения как рекламата изгражда трайни асоциации в мозъка ни, дори когато практически ние не й обръщаме никакво внимание.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK