Мама, татко и "Hello Kitty"



Първото нещо, което виждат бебетата, родени в родилния дом в Юанлин, Тайван е котката от анимационния сериал "Hello Kitty". Цялостният дизайн на болничното заведение е решен с мотиви от популярното детско филмче. От управата на болницата смятат, че приятелската атмосфера ще намали стреса при родилките и болните деца.


Родилният дом в Юанлин, централен Тайван е единствената подобна институция, която има разрешение от фирмата производител "Sanrio Co Ltd" да използва имиджа на популярната анимационна котка.


Новородените получават всичко с марката "Hello Kitty", медицинския персонал носи розови престилки с лика на котката, а леглата и стаите са решени в същия стил.




В чакалнята, голяма статуя във формата на котка облечена с лекарска униформа посреща пациентите, а два пъти годишно актьори маскирани като котки посещават майките и децата.


Почитта към анимационната котка е изразена дори и върху актовете за раждане.


Според директора на болницата Цай Цунг-чи бялата котка е един от световно най-разпознаваемите образи и се надява, че това ще намали страха на майките от раждането и престоя им в болницата.


"Исками се веселият дизайн, който сме избрали да намали болките на родилките и на децата приети за лечение", казва Цай Цунг-чи за Ройтерс.


Той построил тематичния родилен дом за 3 милиона долара в 126-хилядния си роден град, защото майка му, съпругата му и дъщеря му много харесвали анимационната котка.


"Харесва ми защото е различна от традиционните бели болнични стаи", споделя Чен Шинг-чю, 38-годишна майка с новородено момченце. "Аз също съм фен на Hello Kitty".


"Hello Kitty" се радва на милиони почитатели в Япония и по цял свят, където по нея си падат основно малките момиченца. Пухкавата котка беше и на корицата на японското издание на списание Vogue тази година.

Ключови думи към статията:

Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на jj
    *****
    Неутрално

    Хе-хе,намаляването на болките е причината Hello Kitty да дадат разрешение. Колкото радостта в детските очи е причината за детските менюта в McDonalds. Деца възпитани в лоялност към марката са сигурен източник на доходи за години напред.

  2. 2 Профил на El mono desnudo
    *****
    Неутрално

    Всъщност, в едно филмче на ВВС - Безсмъртните гени - автор и представящ тезата на документалния филм е Дезмонд Морис, се твърди, че в първия половин-един час от раждането си, бебето може да различава и имитира сигнали, подавани му от възрастния пред него, като това се обяснява с нуждата да се вгледа в лицето и да запомни чертите на майка си. На снимката няма лица, има само анимирана котка. По-лоялен бъдещ фен на тази котка от бебето, родено там - здраве му кажи! Явно всеки цент инвестиция на Китти компанията в тази болница си струва.

  3. 3 Профил на sindi
    *****
    Весело

    mnogo e qko hello kitty az sam maniq4ka!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK