Авиолиниите вече планират сами разположението на местата в самолета - не случайно лоу кост авиолиниите имат съвсем мялко за краката и максимум седалки на ред
На мен пък ми се случи на гишето да ме питат дали искам да си избера място. След като му казах, че няма значение човека се засмя и отметна нещо. Беше ме сложил най-отпред като при почти пълен самолет местата до мен бяха празни. Предполагам, че му е писнало от хора с капризи и за това го беше направил.
За сефте чувам местата до аварийните изходи да струват по-скъпо... доста пъти съм летял там, само казвам на чек-ина къде искам и тва е. Откакто се чекирам онлайн верно не мога да ги маркирам тия места, но мисля, че просто си ги пазят за "свои" хахаха
1. По принцип отзад в самолетите най-много друса при излитане и кацане, така че там не е за слабонервни (особено при малко по-твърдо кацане, виждал съм хора да се кръстят)
2. При аварийните изходи и отпред може да е най-широко, но има проблеми с масичките - те не са на предната седалка, а са едни сгъваеми подобия на табли, които обикновено не можеш да разгънеш сам и трябва да помолиш стюардесата.
3. При аварийните изходи е забранено да се слага багаж в краката - неудобство, ако самолетът е пълен, качил си се последен и има много хора с ръчен багаж.
Абе изобщо бизнес класата си е най-добре (освен че и храната е доста по-добра и пиенето е почти на корем), а който иска суперкомфорт да лети със сингапурските или с flyemirates. Ако си се преборил за евтин билет по интернет повечето мрънканици са безпредметни.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
Ерос, по принцип е забранено да се слага багаж в краката.
Не че не съм виждал, веднъж в Райънеър на последните седалки бяха оставени големи туристически раници - което е абсолютно забраненено.
Иначе, тарикати много. Миналата седмица пътувах и видях две популярни лица от бТВ да си гукат в полет на Уиз. Бяха заели мястото до прозорчето с раничка и якета, за да не седне някой при тях и да наруши милия им телевизионно-романтичен комфорт...
"One-upmanship is the systematic and conscious practice of making one's associates feel inferior and thereby gaining the status of being "one-up" on them.
"Като цяло в модерните самолети с реактивни двигатели шумът е най-силен най-отзад"
Това не е вярно! При излитане шумът е най-силен напред от двигателите.
За самолетите е маловажно. Не се лети често и не се лети дълго.
Обаче междуградските автобуси са егаси инквизицията. Тясно, тясно, тясно! Освен ако не сте жена или джудже. Ако ще без пари да ме возят и да ми дават по шише уиски, пак влак ще ползвам.
Българите са изключително нагли. Пускат си седалките, загасят лампите и човек е като насаден на пачи яйца. Нито можеш да се облегнеш, ни да спиш, ни да четеш. Можеш само да набиеш нахала пред теб, ама рискуваш да те свалят от буса.
sasho1914, не мисля че е позволено освен, ако чантата не е заключена отгоре.
От друга страна, мястото под седалката пред теб става все по-малко и по-малко, защото под нея оставят електрониката на мониторите на седалките. Разбира се, зависи и от компанията и от продължителността на полета.
при air france вече може да се запазват местата на изходите при on-lin check-in . но колегата ерос е прав - голяма далавера там няма - масички, багаж...
VaKY не е прав. багаж винаги може да се слага в краката, под предната седалка. с изкл. на седлаките на първи ред (там няма предна седалка) и на аварийните изходи. багаж може да се сложи и на празна седалка. в последния случай се привързва с колана.
разбира се, става дума за разумни размери.
Теснотията я понасям(при ръст 1.90),шума не ми пречи,ръчен багаж(не съм селянин!!!)никога не нося.Не ми е ясно обаче,от какво е оправдана идиотската забрана за пушене в самолетите която си е живо издевателство над душата и тялото на пътника.
Леле човек ти си обратен (в смисъл всичко ти е на обратно).
Ще ти кажа за пушенето.
Въздуха в самолета циркулира здравата и се филтрира, неясно защо пилотите отказват да отварят прозорците на 30000 фута
Едно време се е пушело в самолетите защото на никой не му е пукало за комфорта на непушачите а не защото е било полезно.
А за ръчния багаж си в голяма грешка. Случвало ми се е често да летя за кратко, тогава варянта с само ръчен багаж е най добрия. Носил съм си и домати (от пазара, че и аз не съм селянин и нямам от село) и да ти кажа е по добре да са в кутия в куфара. Голям е кеф в УК като извадиш български августски домат вервай ми.
ногу обичам самолетни статии... нема коментар без упоменат личен опит и преживевания... мамковинци умрат да се фукат колку ногу са летели с айроплан...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
Википедиа:
Pulling down on one oxygen mask removes the firing pin of the generator igniting a mixture of sodium chlorate and iron powder, opening the oxygen supply for all the masks in the compartment.
А номера с огнеопасния кислород на здравко е върха на сладоледа. По същата аналогия можем да кажем и че един леген е супер опасен и може да ни намкри (мокроопасен ако може така да се каже)
Добрите варианти за сядане са два накратко: до прозореца или до пътеката. До прозореца можеш да се облегнеш и да спиш на дългите полети, а до пътеката можеш да пикаеш когато си искаш без да вдигаш някого от мястото му. С две думи човек сам си преценява...Повече място в бизнес или първа класа на двойна цена.
Моля те,сподели с коя точно авиокомпания летиш,за да не се доближавам никога близко до нейните самолети.Представям си как смърдят самолетните салони,в които всеки си пикае до пътеката.Ужас,вероятно миришат и от вън!
Пространството в автомобила ми е значително по-малко от това и в най-малкия самолет,винаги при шофиране пуша,а до сега не съм забелязал някой от пътниците ми да се е задушил,дори понякога има такива,които също запалват(цигари).Освен това,там за разлика от самолетите никой не ми сервира кафе,а има ли нещо по-нечовешко от кафе без цигара-това може да се сравни само с целувка през стъкло или полов акт с презерватив! До коментар [#20] от "Zdravko Z.":
а дали в колата си имаш приток на свеж въздух? например да си си отварял прозореца. хората ти обясняват че в самолета не е така, ти кафе пия начи трябва да пуша ... ми не пий кафе тогава...
между другото пушенето в колата е супер гадно нещо, но всеки сам си избира кво да си прави в неговата кола....
Мен често ме настаняват по аварийните изходи, защото съм млад човек, знам няколко езика, а и явно вдъхвам доверие
Та, имат и още предимства, освен повечето място:
- почти винаги си сам на ред, защото гледат да има максимум по 1 човек на изход, а когато пътувам сам, без познати, предпочитам да е така;
- няма малки деца, защото родителите им гледат да са далече от изходите;
- първи получаваш/имаш възможност да си купиш напитки/храна, защото задната количка винаги идва първо при теб (това, разбира се в А320/319 и 737, в по-големите зависи от компанията);
- по-тихо е, отколкото по-назад и по-напред, защото по някаква причина, въпреки че двигателите са точно до теб, явно изолацията е по-добра, или звукът не идва при теб, абе по-тихо е;
- имаш повече място за багаж отгоре, а аз предпочитам да съм само с ръчен, защото вече съм имал няколко случая с повреден/изгубен багаж, а и по-бързо излизаш от летището, не се занимаваш с baggage drop-off и т.н.;
- стюардесите са изключително мили с теб, защото смятат, че им правиш услуга, като сядаш там;
Но, все пак, най-важното е, че има повече място, особено при ниско-бюджетните, като Уизз. Има един минус, за който се сещам: разположението в средата на самолета (отново при вътрешните в Европа). Точно в средата си, което значи по-труден достъп до тоалетни и по-бавно слизане.
До коментар [#29] от "Genata":
Прозорците на колата(когато е в движение),избягвам да ги отварям понеже при топло време пускам климатика,а при студено-отоплението.Освен това,карането с отворен прозорец увеличава разхода на гориво,което от своя страна влияе зле на околната среда и на банковата ми сметка.
В самолетите също не отварят прозорците,те въобще не могат да се отварят(вероятно ви е направило впечатление,че няма ръчки),но има такава мощна вентилация,че дори всички пътници заедно със стюардесите да запалят по цигара,пак не би се усетило.
@sabbath Ти тъп ли си или те мързи да мислиш. Самолета е херметически затворен, т.е. в него не постъпва свеж въздух нито излиза навън "мръсен" такъв. Това е така защото на 10-12км височина атмосферното налягане е много ниско и всички ще изпукат за нула време от задушаване. При колата не е така, там дори и при затворени прозорци постъпва свеж въздух и излиза обикновено нейде от задната част на купето....
До коментар [#31] от "sabbath":
В самолетите (както и летищата, автобусите и пр.) не се пуши, защото дотам е стигнала цивилизацията. Просто един възпитан човек не пуши пред други хора, събрани на тясно място, които могат да имат нещо против.
Все пак не е херметически затворен!В салона се поддържа налягане от свеж въздух от вън,а мръсния въздух се изпуска навън.Я си помисли ако толкова много хора дишат в тясно пространство без достъп на пресен въздух часове наред,каво ли ще се получи?
Колкото до пушенето на обществени места...Коментара е излишен.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
В нормална авиокомпания като Луфтханза, Чешките авиолинии, че дори и в България еър е практика ръчен багаж да може да се слага под седалките. Обикновено избягвам нискотарифните фирми, защото при ранно резервиране няма никакво предимство спрямо нормалните авиокомпании, а скритите разходи надуват неоправдано цената (като например билета за влака до летище на майната си), ако не си ги прецениш, така че не кога да коментирам нито за Ryanair, нито за Wizzair..
Нормално е да ти е по-тихо до аварийния изход, защото си точно над крилото, то ти играе ролята на абсорбатор на шума (поне при боингите и еърбъсите, където двигателя е монтиран на конзола под крилото). Иначе за количките с манджа си почти прав - ако бизнес класата е много дълга, тогава количката може да те подмине и да почакаш малко (е, не колкото последния ред).
До коментар [#23] от "gianni":
До коментар [#25] от "Genata":
В самолетите не се пуши, защото е забрането. Не е мордерно вече. Иначе някои презокеански полети разрешават пушенето, но те са все по-малко и по-малко. А Гената е прав - маските се захранват от кислородни генератори, които нормално не изпускат кислород - дори и в предстартовата демонстрация ти казват, че за да заработи маската, трябва да дръпнеш рязко - така се включва генератора, иначе си е просто висящ боклук. Централизирано кислородно подаване в самолетите няма.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
Прочетох коментарите диагонално, но моят опит с читавите авиокомпании, в тази група не влизат европейските и лоу-кост, в сайта им до 72 ч. преди полета има публикуван план и с референтния номер на билета си запазваш без проблем място там където искаш без каквито и да е такси, примери Singapore, Emirates, Malaysian, Turkish, Thai.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
rosinant
Рейтинг: 8 НеутралноАвиолиниите вече планират сами разположението на местата в самолета - не случайно лоу кост авиолиниите имат съвсем мялко за краката и максимум седалки на ред
malart
Рейтинг: 631 НеутралноВ канадските вътрешни полети пък продават две места на цената на едно на пътници със свръхтегло. Слабите да му мислят
malart.blog.bghill875
Рейтинг: 810 НеутралноНа мен пък ми се случи на гишето да ме питат дали искам да си избера място. След като му казах, че няма значение човека се засмя и отметна нещо. Беше ме сложил най-отпред като при почти пълен самолет местата до мен бяха празни. Предполагам, че му е писнало от хора с капризи и за това го беше направил.
sasho1914
Рейтинг: 374 НеутралноЗа сефте чувам местата до аварийните изходи да струват по-скъпо... доста пъти съм летял там, само казвам на чек-ина къде искам и тва е. Откакто се чекирам онлайн верно не мога да ги маркирам тия места, но мисля, че просто си ги пазят за "свои" хахаха
beatles
Рейтинг: 793 Неутралнотова с шума не е съвсем верно. на един А320 е значително по-тихо отзад отколкото на един Ф100 (просто щото там са му двигателите).
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другиepoc
Рейтинг: 1316 НеутралноИ още няколко дреболии, които влияят на комфорта:
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....1. По принцип отзад в самолетите най-много друса при излитане и кацане, така че там не е за слабонервни (особено при малко по-твърдо кацане, виждал съм хора да се кръстят)
2. При аварийните изходи и отпред може да е най-широко, но има проблеми с масичките - те не са на предната седалка, а са едни сгъваеми подобия на табли, които обикновено не можеш да разгънеш сам и трябва да помолиш стюардесата.
3. При аварийните изходи е забранено да се слага багаж в краката - неудобство, ако самолетът е пълен, качил си се последен и има много хора с ръчен багаж.
Абе изобщо бизнес класата си е най-добре (освен че и храната е доста по-добра и пиенето е почти на корем), а който иска суперкомфорт да лети със сингапурските или с flyemirates. Ако си се преборил за евтин билет по интернет повечето мрънканици са безпредметни.
VaKY
Рейтинг: 711 НеутралноЕрос, по принцип е забранено да се слага багаж в краката.
Pro bono publicum with a bit more gustoНе че не съм виждал, веднъж в Райънеър на последните седалки бяха оставени големи туристически раници - което е абсолютно забраненено.
Иначе, тарикати много. Миналата седмица пътувах и видях две популярни лица от бТВ да си гукат в полет на Уиз. Бяха заели мястото до прозорчето с раничка и якета, за да не седне някой при тях и да наруши милия им телевизионно-романтичен комфорт...
Tai Lung
Рейтинг: 793 ЛюбопитноАбе какво стана с правостоящите места, дето май Райънеър ги планираше? Там ще има ли номерация или кой който кол си хареса?
1984
Рейтинг: 531 НеутралноПокажете този сайт на Rebecca Black
"One-upmanship is the systematic and conscious practice of making one's associates feel inferior and thereby gaining the status of being "one-up" on them.Which seat can I taaaaaake?
sasho1914
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#8] от "VaKY":
Мисля, че човекът имаше предвид под предната седалка, където по принцип може, но не и при аварийните изходи.
Trayan
Рейтинг: 733 Неутрално"Като цяло в модерните самолети с реактивни двигатели шумът е най-силен най-отзад"
Това не е вярно! При излитане шумът е най-силен напред от двигателите.
gargantua100
Рейтинг: 479 НеутралноЗа самолетите е маловажно. Не се лети често и не се лети дълго.
Обаче междуградските автобуси са егаси инквизицията. Тясно, тясно, тясно! Освен ако не сте жена или джудже. Ако ще без пари да ме возят и да ми дават по шише уиски, пак влак ще ползвам.
Българите са изключително нагли. Пускат си седалките, загасят лампите и човек е като насаден на пачи яйца. Нито можеш да се облегнеш, ни да спиш, ни да четеш. Можеш само да набиеш нахала пред теб, ама рискуваш да те свалят от буса.
VaKY
Рейтинг: 711 Неутралноsasho1914, не мисля че е позволено освен, ако чантата не е заключена отгоре.
Pro bono publicum with a bit more gustoОт друга страна, мястото под седалката пред теб става все по-малко и по-малко, защото под нея оставят електрониката на мониторите на седалките. Разбира се, зависи и от компанията и от продължителността на полета.
gianni
Рейтинг: 1361 Неутрално"...Ако си се преборил за евтин билет по интернет повечето мрънканици са безпредметни..."
А бе човек, това пък откъде го измисли. Да не работиш в туристическо бюро.
Mai Tai
Рейтинг: 1316 НеутралноНай-добри са местата до пътеката ако пътувате презокеански полет.
stephan
Рейтинг: 431 Неутралнопри air france вече може да се запазват местата на изходите при on-lin check-in . но колегата ерос е прав - голяма далавера там няма - масички, багаж...
VaKY не е прав. багаж винаги може да се слага в краката, под предната седалка. с изкл. на седлаките на първи ред (там няма предна седалка) и на аварийните изходи. багаж може да се сложи и на празна седалка. в последния случай се привързва с колана.
разбира се, става дума за разумни размери.
mata.hari
Рейтинг: 995 НеутралноДо коментар [#1] от "voltaire":
Няма я кака Гинка да му покаже на тоя,къде да седне.Тя е наѝ–голяма фенка на международните полети и ще ги тури в ред за нула време.
Sabbath
Рейтинг: 1114 ГневноТеснотията я понасям(при ръст 1.90),шума не ми пречи,ръчен багаж(не съм селянин!!!)никога не нося.Не ми е ясно обаче,от какво е оправдана идиотската забрана за пушене в самолетите която си е живо издевателство над душата и тялото на пътника.
Zdravko Z.
Рейтинг: 536 НеутралноДо коментар [#19] от "sabbath":
Първо е системата за въздух в самолетите. Голяма част от нея е базирана на чист кислород който си е огнеопасен от където и да го погледнеш.
На второ място от това, че в толкова затворено пространство ако запалиш ще изтровиш другите хора.
Горе долу това е. Мисля, че си е съвсем логично да е така.
strk
Рейтинг: 217 НеутралноАз не разбирам защо УизЕър махнаха местата от бордните карти. Сега става един бой кой ще вземе хубава седалка до прозореца.
Genata
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#19] от "sabbath":
Леле човек ти си обратен (в смисъл всичко ти е на обратно).
Ще ти кажа за пушенето.
Въздуха в самолета циркулира здравата и се филтрира, неясно защо пилотите отказват да отварят прозорците на 30000 фута
Едно време се е пушело в самолетите защото на никой не му е пукало за комфорта на непушачите а не защото е било полезно.
А за ръчния багаж си в голяма грешка. Случвало ми се е често да летя за кратко, тогава варянта с само ръчен багаж е най добрия. Носил съм си и домати (от пазара, че и аз не съм селянин и нямам от село) и да ти кажа е по добре да са в кутия в куфара. Голям е кеф в УК като извадиш български августски домат вервай ми.
gianni
Рейтинг: 1361 НеутралноДо коментар [#20] от "Zdravko Z.":
"...Голяма част от нея е базирана на чист кислород ..."
Няма такова нещо, само при дехерметизиране маските се захранват с кислород.
tucker case
Рейтинг: 950 Веселоногу обичам самолетни статии... нема коментар без упоменат личен опит и преживевания... мамковинци умрат да се фукат колку ногу са летели с айроплан...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Genata
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#23] от "gianni":
абе май в наши дни маските си го произвеждат.
Википедиа:
Pulling down on one oxygen mask removes the firing pin of the generator igniting a mixture of sodium chlorate and iron powder, opening the oxygen supply for all the masks in the compartment.
А номера с огнеопасния кислород на здравко е върха на сладоледа. По същата аналогия можем да кажем и че един леген е супер опасен и може да ни намкри (мокроопасен ако може така да се каже)
mlmirow
Рейтинг: 497 НеутралноДобрите варианти за сядане са два накратко: до прозореца или до пътеката. До прозореца можеш да се облегнеш и да спиш на дългите полети, а до пътеката можеш да пикаеш когато си искаш без да вдигаш някого от мястото му. С две думи човек сам си преценява...Повече място в бизнес или първа класа на двойна цена.
Sabbath
Рейтинг: 1114 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "mlmirow":
Моля те,сподели с коя точно авиокомпания летиш,за да не се доближавам никога близко до нейните самолети.Представям си как смърдят самолетните салони,в които всеки си пикае до пътеката.Ужас,вероятно миришат и от вън!
Sabbath
Рейтинг: 1114 РазстроеноПространството в автомобила ми е значително по-малко от това и в най-малкия самолет,винаги при шофиране пуша,а до сега не съм забелязал някой от пътниците ми да се е задушил,дори понякога има такива,които също запалват(цигари).Освен това,там за разлика от самолетите никой не ми сервира кафе,а има ли нещо по-нечовешко от кафе без цигара-това може да се сравни само с целувка през стъкло или полов акт с презерватив! До коментар [#20] от "Zdravko Z.":
Genata
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#28] от "sabbath":
а дали в колата си имаш приток на свеж въздух? например да си си отварял прозореца. хората ти обясняват че в самолета не е така, ти кафе пия начи трябва да пуша ... ми не пий кафе тогава...
между другото пушенето в колата е супер гадно нещо, но всеки сам си избира кво да си прави в неговата кола....
J.J.
Рейтинг: 793 НеутралноМен често ме настаняват по аварийните изходи, защото съм млад човек, знам няколко езика, а и явно вдъхвам доверие
Та, имат и още предимства, освен повечето място:
- почти винаги си сам на ред, защото гледат да има максимум по 1 човек на изход, а когато пътувам сам, без познати, предпочитам да е така;
- няма малки деца, защото родителите им гледат да са далече от изходите;
- първи получаваш/имаш възможност да си купиш напитки/храна, защото задната количка винаги идва първо при теб (това, разбира се в А320/319 и 737, в по-големите зависи от компанията);
- по-тихо е, отколкото по-назад и по-напред, защото по някаква причина, въпреки че двигателите са точно до теб, явно изолацията е по-добра, или звукът не идва при теб, абе по-тихо е;
- имаш повече място за багаж отгоре, а аз предпочитам да съм само с ръчен, защото вече съм имал няколко случая с повреден/изгубен багаж, а и по-бързо излизаш от летището, не се занимаваш с baggage drop-off и т.н.;
- стюардесите са изключително мили с теб, защото смятат, че им правиш услуга, като сядаш там;
Но, все пак, най-важното е, че има повече място, особено при ниско-бюджетните, като Уизз. Има един минус, за който се сещам: разположението в средата на самолета (отново при вътрешните в Европа). Точно в средата си, което значи по-труден достъп до тоалетни и по-бавно слизане.
Sabbath
Рейтинг: 1114 НеутралноДо коментар [#29] от "Genata":
Прозорците на колата(когато е в движение),избягвам да ги отварям понеже при топло време пускам климатика,а при студено-отоплението.Освен това,карането с отворен прозорец увеличава разхода на гориво,което от своя страна влияе зле на околната среда и на банковата ми сметка.
В самолетите също не отварят прозорците,те въобще не могат да се отварят(вероятно ви е направило впечатление,че няма ръчки),но има такава мощна вентилация,че дори всички пътници заедно със стюардесите да запалят по цигара,пак не би се усетило.
Н.Н.
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#2] от "rosinant":
Земята е космическият първенец по брой на идиоти на глава от населението.Wizz Air имат повече място за краката от България Еър.
ljubitel
Рейтинг: 5 Неутрално@sabbath Ти тъп ли си или те мързи да мислиш. Самолета е херметически затворен, т.е. в него не постъпва свеж въздух нито излиза навън "мръсен" такъв. Това е така защото на 10-12км височина атмосферното налягане е много ниско и всички ще изпукат за нула време от задушаване. При колата не е така, там дори и при затворени прозорци постъпва свеж въздух и излиза обикновено нейде от задната част на купето....
morchagan
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "sabbath":
В самолетите (както и летищата, автобусите и пр.) не се пуши, защото дотам е стигнала цивилизацията. Просто един възпитан човек не пуши пред други хора, събрани на тясно място, които могат да имат нещо против.
sandman
Рейтинг: 917 НеутралноДо коментар [#33] от "ljubitel":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Все пак не е херметически затворен!В салона се поддържа налягане от свеж въздух от вън,а мръсния въздух се изпуска навън.Я си помисли ако толкова много хора дишат в тясно пространство без достъп на пресен въздух часове наред,каво ли ще се получи?
Колкото до пушенето на обществени места...Коментара е излишен.
****
Този коментар беше изтрит в 00:52 на 22/04/2011 от неговия автор.
Sabbath
Рейтинг: 1114 ВеселоНа такъв самолет душата и тялото на културния човек биха летяли с удоволствие и не би им се искало полетът да свършва:
http://youtu.be/6_caR1bkOEg
epoc
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#8] от "VaKY":
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....В нормална авиокомпания като Луфтханза, Чешките авиолинии, че дори и в България еър е практика ръчен багаж да може да се слага под седалките. Обикновено избягвам нискотарифните фирми, защото при ранно резервиране няма никакво предимство спрямо нормалните авиокомпании, а скритите разходи надуват неоправдано цената (като например билета за влака до летище на майната си), ако не си ги прецениш, така че не кога да коментирам нито за Ryanair, нито за Wizzair..
До коментар [#30] от "J.J.":
Нормално е да ти е по-тихо до аварийния изход, защото си точно над крилото, то ти играе ролята на абсорбатор на шума (поне при боингите и еърбъсите, където двигателя е монтиран на конзола под крилото). Иначе за количките с манджа си почти прав - ако бизнес класата е много дълга, тогава количката може да те подмине и да почакаш малко (е, не колкото последния ред).
До коментар [#23] от "gianni":
До коментар [#25] от "Genata":
В самолетите не се пуши, защото е забрането. Не е мордерно вече. Иначе някои презокеански полети разрешават пушенето, но те са все по-малко и по-малко. А Гената е прав - маските се захранват от кислородни генератори, които нормално не изпускат кислород - дори и в предстартовата демонстрация ти казват, че за да заработи маската, трябва да дръпнеш рязко - така се включва генератора, иначе си е просто висящ боклук. Централизирано кислородно подаване в самолетите няма.
antisocial
Рейтинг: 374 НеутралноПрочетох коментарите диагонално, но моят опит с читавите авиокомпании, в тази група не влизат европейските и лоу-кост, в сайта им до 72 ч. преди полета има публикуван план и с референтния номер на билета си запазваш без проблем място там където искаш без каквито и да е такси, примери Singapore, Emirates, Malaysian, Turkish, Thai.
There is no such thing as free lunch.Moriache
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#1] от "voltaire":
Защо не им предложиш мека мебел.