"Цар Лъв" направи трети дебют в кината

Познатите герои от "Цар Лъв" дебютират на киноекран за трети път за седемнадесет години

© Уолт Дисни

Познатите герои от "Цар Лъв" дебютират на киноекран за трети път за седемнадесет години



Киностудиото "Уолт Дисни" измисли поредния хитър начин да изкара още пари от анимационния си хит "Цар Лъв". Филмът, излязъл през 1994 г., беше пуснат преди девет години в кината IMAX, а сега отново прави дебют, но вече като триизмерен.


Ходът се оказа изключително успешен, като за последния уикенд "Цар Лъв" 3D събра 29.3 млн. долара, или повече от общите приходи на останалите три премиери, съобщи специализираният сайт boxofficemojo.com. За последен път филм направи повторен дебют начело на класацията на най-касовите заглавия в САЩ през март 1997 г., когато след техническа обработка на картината и звука беше пуснат "Междузвездни войни VI - "Завръщането на джедаите".


С новите приходи от този уикенд "Цар Лъв" вече е събрал 357.8 млн. долара от кинопрожекции. Лентата тръгна едновременно в 2300 кина, а според "Уолт Дисни" 59% от зрителите са били на възраст под 25 години.




Втората позиция в американския боксофис е за лидера от миналата седмица Contagion на Стивън Содърбърг. Приходите на трилъра с участието на Мат Деймън и Лорънс Фишбърн са 14.5 млн. долара, или с 35% по-малко от премиерния му уикенд.


От останалите премиери най-добре се представи екшънът "Drive: Живот на скорост", който се класира трети със събраните 11 млн. долара.

Райън Гослинг в "Drive: Живот на скорост"

© Filmdistrict

Райън Гослинг в "Drive: Живот на скорост"


Драмата The Help продължава триумфалния си поход по кината, като от петък до неделя събра 6.4 млн. долара. Това й отреди четвърта позиция тази седмица, а общият касов сбор е 147.4 млн. долара при инвестирани едва 25 млн. долара.


Премиерният трилър Straw Dogs зае пето място сред най-гледаните филми този уикенд с общи приходи от 5 млн. долара. От новите заглавия най-слабо се представи "Скъпа, няма не мога" със Сара Джесика Паркър и Пиърс Броснън.


Според кинокритиците провалът на лентата се дължи на два основни фактора. Първият е, че трейлърът и плакатите са акцентирали върху Сара Джесика Паркър, докато в тръгналата реклама основно присъстват други две актриси, познати от телевизионния екраня - Оливия Мун и Кристина Хендрикс.

В премиерния "Скъпа, няма не мога" Сара Джесика Паркър е в ролята на загрижена майка и успешна бизнес дама

© Weinstein Company

В премиерния "Скъпа, няма не мога" Сара Джесика Паркър е в ролята на загрижена майка и успешна бизнес дама


По-сериозният проблем е, в самия сюжет. "Защо жените да гледат как някой друг се опитва да балансира между работата и семейството, при положение, че това го правят всеки ден", пита риторично Рей Субърс от boxofficemojo.com.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK