Пътници събраха пари "на партия", за да довършат полета си

Пътници събраха пари "на партия", за да довършат полета си

© Associated Press



Сто и осемдесет пътници на австрийската авиокомпания Comtel Air били принудени да се бръкнат дълбоко в средата на полета си от индийския Амритсар в щата Пенджаб до Бирмингам, за да стигнат там, закъдето са тръгнали. Пилотът кацнал извънредно във Виена и обявил, че няма да излети отново, докато пътниците не съберат около 20 хил паунда, защото свършил и горивото, и парите, съобщи в края на миналата седмица британската телевизия Channel 4, цитирана от Би Би Си.


Някои от пътниците отказали и в знак на протест не пожелали да напуснат салона, екипажът обаче бил твърд и разяснил, че акомпанията не разполага с пари и полетът ще продължи само ако сумата се намери.


С изнудването не успяла да се справи докрай дори австрийската полиция и в крайна сметка пасажерите на злополучния полет се наредили на опашка пред банкомата. Някои от тях дори се наложило да вземат заем от събратята си по съдба, за да се включат в "съдружието".


От превозвача Comtel Air, kойто едва миналия месеца започна да извършва нискотарифни превози между Амритсар и Бирмингам, са казали пред Би Би Си, че полагат усилия да разрешат ситуацията, включително с други свои клиенти, които дори не успели да излетят от Индия за Великобритания.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на studentka
    studentka
    Рейтинг: 1000 Неутрално
  2. 2 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Тц-тц-тц... Пак добре, че пътниците не е трябвало да размахват ръце във въздуха!

    Поуката - имаш ли работа с австрийски -mtel (Comtel, Мtel), имай едно наум!

  3. 3 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Това е най-обикновен рекет. Австрия да спре да ни поучава на тема бандитизъм, след като тях тяхната полиция не може да арестува няколко изкукуригали служители на една фалирала компания, пък било то и тяхна.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  4. 4 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2418 Неутрално

    ЖИВ РЕКЕТ!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  5. 5 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#2] от "Twinston Myth":

    Австрия е втората щаб квартира на КГБ, всички "австрийски" фирми дето им потръгна бизнеса на изток са на руските милиционери.

    икономист - неграмотник с диплома
  6. 6 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Първо умрях от смях, а след това ми стана адски студено. Егати ужаса =( Ми ако си с дете или възрастен.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  7. 7 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Щом това работи при самолетите, очаквайте скоро същата схема при - кораби, влакове, рейсове и ...... .

  8. 8 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Веднъж слушах за туристическата атракция снимка върху камила в Египет. Едно семейство много дълго се пазари с камиларя, колко трябва да плати за снимката. След като в края на краищата стигнат до споразумение, камиларят казва нещо на камилата и тя коленичи за да се качи жената на гърба й. Камиларят казва друга дума и камилата се изправя. Правят заветната снимка и... тогава започва истинският пазарлък - колко още трябва да се плати, че камиларя да накара камилата отново да коленичи. Защото жената вече се намира достатъчно високо и не може да скочи от горе.
    Та пътниците да се радват, че не са им искали парите във въздуха - или плащате или вместо на летището ще кацнем в океана.

  9. 9 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 823 Неутрално


    Предполагам че пилотът освен пилот е бил както и управителят така и собственикът на компанията....

    Така е при нискотарифните...

  10. 10 Профил на vandimov
    vandimov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Леле, Бойко пак изостана!

  11. 11 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Другият път - всеки пътник с куфар и туба керосин в ръка.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  12. 12 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#5] от "tel_112":Е може и австрийска да е фирмата,но "подплатена" червени пари.Ти защо мислиш Огнян Дойнов избяга във Виена.Чувал съм ,че и ОМВ и Била са на практика изградени със червени пари(не само руски,но и български,сръбски).Още ли се чудиш защо доста години Австрия беше на едно от първите места по инвестиции в България-просто червените пари се прибираха у дома си(вече като частни инвестиции)

  13. 13 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Целият свят го изби на селяндурщина...

  14. 14 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#10] от "vandimov":А ти кой мислиш,че е бил виновен?!Бойко или Костов,няма кой друг да е виновен...

  15. 15 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 551 Любопитно

    До коментар [#4] от "lz2":

    Доста по "гримиран" от този на Тиквата преди 10ина години, нали??

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  16. 16 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#12] от "yanne":

    На само ОМВ, ами и виенската опера изградена с червени пари... дори самят Моцарт е цоцал от червените куфарчета... като доказателство за моята теза: филмът "Амадеус" е от Милош Форман... чех с червено куфарче....

  17. 17 Профил на Varnalis
    Varnalis
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Необходимо е да се забрани на индийци да летят до Европа ,тези демографски анархисти скоро ще превземат първо Великобритания после цяла Европа и САЩ.

  18. 18 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#12] от "yanne":

    Абсолютно, да не забравиш Райфайзен Банк, само погледни в кои страни имат клонова мрежа и всичко ще ти се изясни.

    икономист - неграмотник с диплома
  19. 19 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2100 Неутрално

    От нискотарифни компании какво друго да се очаква? Ако не е днес, ще е утре.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  20. 20 Профил на Едно_Българче
    Едно_Българче
    Рейтинг: 605 Разстроено

    така е при нискотарифните авиокомании, до последно не знаеш за какво може да ти поискат допълнително пари...и дали ще си стигнеш

    Fortuna favet fortibus!
  21. 21 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Е к'во толкова се чудите бе! Нали Индия е родината и на нашите роми Класически цигански номер - "Бате, дай още парета, че да свършим работата до край."

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  22. 22 Профил на glupcho68
    glupcho68
    Рейтинг: 937 Весело

    Хи,хи само и с БДЖ да не стане така....Слизайте от влака и припнете до бензиностанцията,че свърши нафтата.

    Понякога се случват и хубави неща в живота ни!
  23. 23 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Все пак не е било чак толкова трагично - пада се по 111,11 паунда на човек, които както и да ги погледнем са си смешни пари за джоба на един австриец.

  24. 24 Профил на 4i_ta_tel
    4i_ta_tel
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Който се прави на тарикат и иска да пътува евтино, това получава. С нискотарифните компании постоянно се случват такива неща.

  25. 25 Профил на smehur_co
    smehur_co
    Рейтинг: 590 Весело

    Това е възможно само в тази измислена островна територия!
    Ха-ха-ха-ха-ха.

    Вяра. Надежда. Любов.
  26. 26 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    тъжно. това е истината за нискотарифните компании. цента наистина е ниска ако летиш само с раничка.

  27. 27 Профил на saseff
    saseff
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Това е нечувана дързост и жив рекет....индийци,нормално.циганска работа

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    saseff
  28. 28 Профил на Милен Минчев
    Милен Минчев
    Рейтинг: 760 Неутрално

    Рекет !!! Какво повече може да се каже.

  29. 29 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Компанията може и да е регистрирана в Австрия, но собственика, не бих се учудил, да е някой братчед на Митал

    malart.blog.bg
  30. 30 Профил на lady_flower
    lady_flower
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Лелелеле!!! Какво доживяхме!

  31. 31 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Тук съзирам прекалена толерантност от страна на австрийската полиция.
    А хубавото е, че все пак са се сетили да заредят, че да не им свърши горивото във въздуха...

  32. 32 Профил на Rowan Atkinson
    Rowan Atkinson
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Само на мен ли ми прави впечатление , че новината е спонсорирана от друга нискобюджетна компания?

  33. 33 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#16] от "totilas":Е друго си е да кажеш някоя глупост нали?!Това съм го чул от преподавател в УНСС,но щом казваш-на тебе повече да вярвам,нали!!!

  34. 34 Профил на kirilrz
    kirilrz
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#11] от "Dehumanizer":

    с туба керосин и изричното съгласие от служителите да се носи в салона на самолета щото видиш ли при кацане изчезнал керосина ии някой се облажил...все пак 200 пътника примерно по 4-5 литра тва са над 800 литра

  35. 35 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#33] от "yanne":

    ОМВ са приватизирани 1987 г. и в момента 25% от акциите се държат от Абу Даби

    Shareholder structure
    31.5% ÖIAG (Österr. Industrieholding AG, Austrian state holding company)
    24.9% IPIC (International Petroleum Investment Company, Abu Dhabi)
    43.6% Free float

    Ето историята на преразпределение на собствеността:

    Consortium agreement
    There is a consortium agreement between ÖIAG and IPIC providing for block voting and certain restrictions on transfers of shareholdings.

    Stock exchange and privatization history
    1987:
    Following the government´s decision to privatize the public sector the initial public offering takes place in December 1987. The Österreichische Industrieholding AG (ÖIAG) sells 15% of OMV´s capital stock (ATS 2 bn split into 2 mn shares with a face value of ATS 1,000) at a price of ATS 4,400. This reduces ÖIAG´s stake in OMV to 85%. OMV shares start trading in Vienna on December 3, and close at ATS 4,455. On December 9, the shares are traded in Frankfurt and Munich for the first time.

    1989:
    In September ÖIAG sells another 10% of OMV shares in a secondary offering at a price of ATS 8,240 per share. Together with a further sale of shares to institutional investors, ÖIAG´s stake is reduced to some 72%.

    1991:
    The face value of 5% of the stock is reduced to ATS 100 in order to facilitate the introduction to the Austrian Futures and Options Exchange in April. In June, OMV´s capital stock is increased by ATS 400 mn to a total capital stock of ATS 2.4 bn. ÖIAG exercises its subscription rights and continues to own 72%. On December 9, the OMV share is the first Austrian share to be traded on firm quotation on SEAQ International in London.

    1994:
    In May, IPIC (International Petroleum Investment Company) buys 13% of OMV from ÖIAG so that ÖIAG´s stake is down to 59%. In June, OMV has a capital increase to ATS 2.7 bn. IPIC exercises its own as well as others’ subscription rights and increases its OMV stake to 19.6% whereas ÖIAG´s stake declines to 52.4%. A Level 1-ADR-program is established in the US. At September´s AGM, OMV agrees on a face value of ATS 100 for all shares. Until year-end, ÖIAG sells a further 2.5% and reduces its OMV stake to 49.9%. For the first time, OMV is majority owned by private stockholders.

    1996:
    In May ÖIAG sells another 4.023 mn shares at a price of ATS 1,055 thus decreasing its stake to 35%.

    2004:
    In December, OMV Aktiengesellschaft increases the share capital through the issuance of 3 mn new shares, thus increasing the number of issued shares from 27 mn to 30 mn no par value shares. The issue price per share is set at EUR 219. Furthermore approximately 1.79 mn convertible bonds (ISIN AT0000342647) in an aggregate principal amount of approximately EUR 550 mn are issued, each bond initially convertible into one share of OMV Aktiengesellschaft. The issue price, initial conversion price and principal amount per convertible bond are set at EUR 306.6. The coupon is set at 1.5%.

    2011:
    In June, OMV successfully completes a capital increase by issuing 27,272,727 shares or 9.09% of its existing share capital. The subscription and offer price of the new shares is set at EUR 27.50. The OMV core shareholders ÖIAG and IPIC fully exercise their subscription rights. Following the registration of the capital increase, OMV's share capital increases from EUR 300,000,000 to EUR 327,272,727.


  36. 36 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#18] от "tel_112":Голяма част от "експанзията" на австрийски капитали в източна Европа се дължи на препиране на червени пари там,и това е публична тайна.А произхода на парите ще познаете като видите в кой държави се насочват австрийските инвестиции.

  37. 37 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#23] от "stoyanst":Не е въпрос дали са много или малко,а начина по който те изнудват,за да ги дадеш!Ти вече си си платил,когато си закупил билет.Не може да ти искат допълнително пари след това...

  38. 38 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#32] от "Rowan Atkinson":не само на тебе,но едва ли е компромат,защото тези "австрийци" не летят от и за България.

  39. 39 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#35] от "totilas":Аха за 25%добре-но другите 75% ?Те са толкова австрийски,колкото е австрийски и собственика на М-ТЕЛ.Сега мога и да ти добавя и "Щрабак" -ти си проучи кой им е собственик!!!

  40. 40 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#39] от "yanne":

    31.5% ÖIAG (Österr. Industrieholding AG, Austrian state holding company) <-- това е автрийската държава, която преди 1987 г. е държала 100% (ти англ. текст про4ете ли го? )

    24.9% IPIC (International Petroleum Investment Company, Abu Dhabi) <-- това е Абу Даби

    43.6% Free float <-- това са останалите акции пръснати по фондове и 4астни лица под 5% (ако някой има над 5% отива като голям акционер в по-горната група)

  41. 41 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Весело

    Рекламата на Уизеър е много на място

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  42. 42 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#39] от "yanne":

    М-ТЕЛ в момента са 100% собственос на Телеком Аустриа, които преди години го купиха за 1.5 млрд. евро от тез за които говори#.... Итересното е как 800 млн. са били подкуп.... но в Австрия корупцията е легална....

    Австрия е най-корумпираната страна в Европа... подкупите са легални... много интересен момент...

  43. 43 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#39] от "yanne":

    Става дума за ОМВ.... недей отклонявай темата... ти запо4на с 4ервените куфар4ета... и аз просто извадих данни, 4е не са били 4ервени , а арабски.... не биле комп#три... а компоти....

  44. 44 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 605 Весело

    Аз лично бих поискал интимни ласки от поне две стюардеси.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK