Българка е първият уволнен в новия британски сезон на "Стажантът"

Биляна Апостолова успя да мине през целия кастинг, за да попадне сред  16-те финалисти, но се оказа първият отстранен от състезанието.

© BBC One

Биляна Апостолова успя да мине през целия кастинг, за да попадне сред 16-те финалисти, но се оказа първият отстранен от състезанието.



Любителката на стратегии Биляна Апостолова стана първата отстранена участничка в новия британски сезон на популярния риалити формат "Стажантът" (The Apprentice).


Още в първия епизод, който бе излъчен снощи, работодателят лорд Шугър я критикува за това, че не е успяла да наложи мнението си. "Казах още в началото, че не искам никой да се крие и в този смисъл ти изобщо не си помогна, Биляна. Уволнена си!"


Българката коментира след отстраняването й от състезанието че не смята решението за справедливо, както и че точно тя е виновна за неуспеха на отбора й.




Наложи се лорд Шугър да припомни на 16-те финалисти за какво са там. "Не става дума за работата и не търся приятел - ако си търсех приятел, щях да си взема куче. Търся партньор, Маркс за моя Спенсър, Ленън за моя Маккартни."


Двата отбора имаха за задача да купят за 500 паунда някакъв материал - чаши, подложки за компютърни мишки, тениски - изобщо, нещо, за което да създадат някакъв дизайн, да го отпечатат върху стоките и да ги продадат като уникален продукт на клиентите.


Отбора на момичетата се кръсти "Стърлинг", а на момчетата - "Финикс", като едните избраха да продават в лондонската зоологическа градина, а другите се разделиха на две места, покривайки потока на гара "Сейнт Панкрас" и туристите по брега на Темза.


Българка е първият уволнен в новия британски сезон на "Стажантът"

© BBC One


Биляна си спечели антипатиите на своя отбор със слаба тактика за постигане на добри продажби. Тя изгуби доста от времето за продажби на "Стърлинг" с търсене на подходящо място (на практика в един момент отборът се изгуби), след което се оказа, че стратегията й е да се опита да отнеме от продажбите на другите в района. Реакцията на останалите момичета бе крайно негативна и те коментираха, че са се чувствали "като животните в зоопарка".


Докато момичетата наблегнаха на дизайна на продукта си (тениски с ръчно нарисувани три животинки), момчетата дадоха в проекта си приоритет на добро изчисляване на производствените разходи и маржа на печалбата. Така те се спряха на плюшени мечета с британското знаме и чанти с прочутите червени лондонски автобуси, предлагани на непретенциозните туристи.


В крайна сметка момичетата спечелиха £214.80, а момчетата - £616.20



В заседателната зала лорд Шугър попита Биляна Апостолова защо смята, че съотборничките й се държат хладно към нея. Тя отговори, че причината е, че не е била достатъчно гласовите и е подходила към задачата с анализиране на рисковете.


На което работодателят отвърна: "Биляна, седиш тук и ми говориш като стратег от Ситито за толкова елементарна задача. Това не е изкупуване на банка от Goldman Sachs, ставаше дума за нещо толкова простичко."


На сайта на риалити формата Биляна Апостолова е представена като 25-годишен риск анализатор от Лондон. Тя е започнала кариерата си на предприемач на 6 години, като продавала охлюви във фермата на баба си и дядо си в България. На 17 години отива във Великобритания, говори руски и китайски.


"Сама се издигнах от комунистическите блокове в България до върха на небостъргач в сърцето на лондонското Сити", казва Биляна със самочувствие.


В момента учи да управлява активи на британски предприемачи. Обича да ходи на работа с ролери, да танцува, да готви и да пътува. Смята че е позитивно настроена и адаптивна, а слабото й място са реакциите й в ситуации, когато трябва да се конфронтира с някого.


Ключови думи към статията:

Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Ми не всеки с образование става .

  2. 2 Профил на nakataetuk
    nakataetuk
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Който е охлюв си остава охлюв.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Топ-новина !!! Директно на първа страница с голеееми червени букви.

  4. 4 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    ""Сама се издигнах от комунистическите блокове в България до върха на небостъргач в сърцето на лондонското Сити", казва се Биляна със самочувствие."

    Още една пр*дла, взела се прекалено насериозно. Поне си е намерила майстора

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  5. 5 Профил на валя стефанова
    валя стефанова
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Браво ,Биляна !
    НЕ СИ ЗАГУБИЛА НИЩО.
    Точно обратното е и скоро ще го усетиш.
    Успех !

  6. 6 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1090 Любопитно

    [quote#4:"nv"]Още една пр*дла, взела се прекалено насериозно.[/quote]

    То каква позиция направи това заключение?
    На Злобата?

    Живота е игра - веднъж губиш ,два пъти печелиш!
    Смело напред!

  7. 7 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    За съжаление точно такъв е манталитета на българина и тя не случайно го е проявила - да прецакаш другарчето си в работата и така да спечелиш, а не ти сам да постигнеш нещо.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  8. 8 Профил на halloechen
    halloechen
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Веднага изляхте помията; вие, уважаеми хейтъри, освен, че редовно четете Дневник, с какво друго можете да се похвалите, само злобарствате и ми говорите за пръдли пр.

  9. 9 Профил на bati vi
    bati vi
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    Е , нищо. Винаги все един ще е първи..... жалко, но .... нашето момиче пък е първо по хубост.
    Иначе и пожелавам успех. Човек се учи от грешките си.

    Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
  10. 10 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    До коментар [#7] от "Нефертити":

    а бе, гледал съм един два епизода но оригинала на Доналд Тръмп... без значение дали са китайци, негри или бели, всеки напуснал обясняваше как другите са го прецакали, не го разбрали и че всъщност напусналия е адски добър мениджър, но нямало кой да оцени таланта му... в тези формати приятелства не се създават, екипи трудно виреят- всеки е вълк за другите вълци.

  11. 11 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    На което работодателят отвърна: "Биляна, седиш тук и ми говориш като стратег от Ситито за толкова елементарна задача. Това не е изкупуване на банка от Goldman Sachs, ставаше дума за нещо толкова простичко".
    ---------------

    Есенцията. Явно момата е показала типичен чиновнически подход. Което е странно, след като от малка е била в детайлите на търговията... уж де... Иначе, хем не се взимала насериозно (според клипа), хем "аз съм еди какво си избягало от еди къде си и постигнало ... УАУ"...

  12. 12 Профил на bezrabotna_52
    bezrabotna_52
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#7] от "Нефертити":

    Този "български манталитет" се проявява най-вече при жените.

  13. 13 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Тия риалита са построено на принципа "ти тъп ли си или да". За бога братя, не играйте игричките на големите манипулатори. Покажете им пръст.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  14. 14 Профил на hito
    hito
    Рейтинг: 581 Любопитно

    [quote#4:"nv"]Още една пр*дла, взела се прекалено насериозно. Поне си е намерила майстора[/quote]

    Какъв ти е проблема? Издигнало се е момичето, що да не се гордее. То си е за гордост.

  15. 15 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2034 Любопитно

    Болшинството от "телевизионните състезания" са направени за забавление на публиката, а не за да победи "най-добрият"! - Това прави въпросните състезания "несериозни" и "силно инфантилни" . Въпросът ми към Биляна е, какво търси човек покорил най-високите етажи в "лондонското Сити" в едно такова "тв шоу" ? Може би следващата фаза ще е отваряне на кутии с награди при г-н Луканов .

  16. 16 Профил на lalleen
    lalleen
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Ама на 17 години САМА да се е издигнала .... Като човек, на когото мама и тате не са имали пари да му купят това или онова, най-искрено казвам, че е глупаво да се хвали някой, който е работил примерно от 12 г. възраст - къде? - във фирмата на мама и тате , .... ходил на бригада на 18 години, спечелил пари, а кой е дал парите? - мама и тате... (точно вчера една колежка се хвалеше, че трудно събрали парите за бригада в САЩ, ама детето да видело свят, даже да не спечелел, важното било, че ще видел Маями, Флорида...) живеел самостоятелно откакто е студент, "защото така човек се научава да е независим" - ама мама и тате плащат наема и дават пари за режийни
    Не е лошо да постигнеш и да успееш, ама "сам...", нещо ми звучи изкуствено.

  17. 17 Профил на stef1950
    stef1950
    Рейтинг: 5 Гневно

    Какви комунистически блокове, бе момиче? Та ти си врьстница на промените. Голяма боркиня се изкара - още от времето, когато си носела памперси. Обидно ми е като бьлгарка, че кьдето и да сме, си показваме рогата. И все гледаме да прецакаме другите, за да наложим себе си. Да, ама не! Не навсякьде този номер минава.

  18. 18 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Това шоу да не е същото като с Тръмп? Голяма тъпотия е при всички положения. Там ми бе интересно да го гледам заради Тръмп, но се оказа пълна боза. Това тука явно е още по-голям шит. Не разбирам обаче за какъв ч@п е сложено подобно заглавие носещо явно негативно послание... Зная, че Дневник искат да очернят малко или много нещата, но в случая е излишно. Някакво момиче отпаднало от някакво посредствено риалити. Ще се сетите ли да пишете нещо и за 13-я отпаднал. Няма логика да не го направите!

  19. 19 Профил на петър палчев
    петър палчев
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#7] от "Нефертити": БРАВО, МНОГО ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИЕ НО ЗА ЖАЛОСТ Е В АНГЛИЯ И ТАМ НЕ ТЪРПЯТ ТАКИВА НЕЩА.

  20. 20 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    Интересна личност - от 6-годишна проявила предприемачески дух, знае и китайски. Същевременно от някои от коментарите й се долавят известни комплекси - как интерпретира поставената й семпла задача (в която е настроила всичките си колежки против себе си) и издигането й, което за 25-годишен човек едва ли е чак толкова просто.

    Все пак й желая успех, защото изглежда приятно момиче, като цяло, и вероятно ще пожъне успехи на други места. Кариерата й звучи перспективна.

  21. 21 Профил на Bolyar
    Bolyar
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#4] от "nv":

    До коментар [#17] от "stef1950":

    Доста глуповати мнения. Личи, че нито сте гледали епизода, нито познавате момичето. Какви номера, какви неща говорите. Само злоба и завист се вижда у вас.

    А като гледам и статията, и самият журналист не е разбрал половината от причините тя да бъде уволнена. Едиственото, което направи лошо, е че не спря да говори, когато Лорд Шугар и нареди. Това е, и което казаха всички английски коментатори и журналисти след предаването. А не някакви си писачи като вас.
    Евалата, че се пробва. Не винаги печели човек, а и стресът си каза думата в нейния случай.

  22. 22 Профил на Bolyar
    Bolyar
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#19] от "петър палчев":

    Бърз въпрос... гледа ли предаването? Знаеш ли за какво говориш? Или си го учил на изуст?

  23. 23 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#21] от "Bolyar":

    А защо, все пак, не е спряла да говори, въпреки че домакинът на шоуто й е наредил?

  24. 24 Профил на Amoravis
    Amoravis
    Рейтинг: 409 Неутрално
  25. 25 Профил на reality
    reality
    Рейтинг: 810 Неутрално

    На мен пък ми изглежда(ше) един от най-нормалните участници в целия формат. Доста естествена и не толкова високопарна, колкото останалите.

    Stupidity should be painful
  26. 26 Профил на Bolyar
    Bolyar
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#23] от "Читател":

    Ами представи си, че си на нейното място - според мен, от притеснение. Русата беше сто-процента аут, и не е ясно, защо нашето момиче не млъкна. После я интервюираха и я хвана яд като и показаха как се е прецакала сама.

  27. 27 Профил на mopper
    mopper
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Абе сладурана е, ако не друго

  28. 28 Профил на Master of puppets
    Master of puppets
    Рейтинг: 638 Весело

    Това ще да е много интересно шоу. Нахъсани момиченца и момченца, които "сами са постигнали всичко в живота" продават некви чаши, а някакъв комплексар им крещи "уволнена си" и им подхвърля заучени клишета. Бравос

    Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...
  29. 29 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    Колко много негативизъм срещу това момиче, вероятно защото е българка Става ми гадно, като чета изказванията тук. Първо, защото самият факт че е избрана вече показва, че е на супер ниво - избрана е измежду хилядите кандидати! Залогът на това реалити е много висок - да станеш партнъор на най-големият английски бизнесмен. А Биляна е само на 25 г. и пред нея е една блестяща кариера, каквото и да реши да прави, желая и успех! Едно поражение в началото на кариерата е много поучително и е голям стимул за по-нататъшно развитие. А и никой не би трябвало да приема загубата в една тв игра твърде драматично, особено хора с добре ценена диплома в джоба си.

  30. 30 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#26] от "Bolyar":

    Коя е русата? На снимката от 8-те мацки виждам две руси.

    Колкото до това - защо не е млъкнала - дали е от напрежение или от нещо друго? Защото на такова ниво и в такова състезание трябва да се отчита кой взима решенията и каква е културата за това. Обикновено големите мениджъри доста бързо правят преценка и сляпата аргументация не е в полза никому. Евентуално - при възможност - може, ала така да спори, едва ли е печелившо, поне в този случай.

  31. 31 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1441 Весело

    Тоя пък какво я критикува, такива безхаберници са всичките в Европа, еле па у ситито иначе няма да я наемат в Англия( те старателно избират само браунноусъри); затова на големите позиции са само завършили, работили и трансферирани от САЩ, защото останалите точно така говорят общи приказки без краи. В технологиите особено става страшен смях, като ползват голми думи без да занят какво значат направо се скъсвам от смях ... Наи-любимо ми е като почнат да ми обасняват това дето го правим от години че е невъзможно и такова животно нема ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  32. 32 Профил на zhvihti
    zhvihti
    Рейтинг: 237 Неутрално

    http://www.youtube.com/watch?v=Kcu0BgcVsPg

    всеки да си прецени дали не е злостна надувка

  33. 33 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#29] от "heliana":

    Да кажа и аз - първо, хората които ходят по този тип предавания обикновено не са "на топ ниво", ако бяха нямаше да се правят на маймуни по телевизията а да си правят пари в успешните кариери. Второ, Алан Шугър е толкова най-големия бизнесмен, колкото е и Тръмп. Попадна ми един епизод от предишен сезон по телевизията, чак ми беше неудобно да го гледам, ужас.

    Няма злоба в изказването ми, нямам за какво да злобея и завиждам на девойката, но по информацията огласена тук (а и в другите медии), това си е направо гаргара - започнала била кариерата си на 6г събирайки охлюви на фермата на баба си, сега тренирала за wealth manager на предприемачи ала-бала, на небостъргач в лондонското Сити, глупости. Дотук нищо не е постигнала на общия фон на образованите българи в чужбина, да не говорим за другите, това че са и се смяли на CV-то е напълно естествено. Още повече че сама се била извадила от комунизма и т.н. Тя като е била на възраст да работи (20г поне), България вече е била член на ЕС.

    Така че колегите с пълно право пишат негативни коментари. Като е българка трябва да я щадим ли? Записвайки се за предаване по телевизията тя трябва да е наясно с риска, който поема. Пиклата си е пикла, независимо какво и пише на паспорта...

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  34. 34 Профил на HXP
    HXP
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Не знам за вас, ама тази статия ми направи деня :Д

  35. 35 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#31] от "ivanchoLA":

    Иванчо, до сега твоите коментари могат да бъдат обобщени така: 1. В Европа е гадно, всички да некадърни 2. Щатите са най-великата държава в историята на човечеството 3. Иванчо е номер едно по всичко

    Подобен ограничен мироглед говори само за комплекси, и то сериозни. Наблюдавам от доста време, само едно и също говориш, не ти ли омръзна?

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  36. 36 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Факт е ,че момите са се провалили в сравнение с момчетата.Неприятно ми е да го констатирам ,но за да успееш в бизнеса ,трябва да имаш мъжко мислене!!

  37. 37 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#33] от "el_duderino":

    Ама точно ... тя е просто "чирак", но просто типично като продукт на Английското образование не са траят ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  38. 38 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#35] от "el_duderino":

    Точно обратното, вашия мироглед е ограничен, поради ниското ниво на образование, липсата на експозиция(освен евтини курорти за сек и алкохолен туризъм), общото безхаберие и социализъм.
    Номер едно сме защото не ни мързи и затова ви е толкова яд на нас; въпреки че дефкато без нас сте умрели прави и ще бъдете не втория свят, а десетия ако не сте привилегирован протекторат и оутсорсна територия на САЩ ... Докато се дуете и правите на велики, Азия и Латинска Америка ви взима мястото на оутсорсна територия, затова и имате екзистенциални проблеми в момента ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  39. 39 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#32] от "zhvihti":

    Като я слуша човек, няма да разбере, че е българка - до такава степен е овладяла британското произношение. На мен лично повече ми допада американското.

    Колкото до постиженията й - интересен коментар на потребител в YouTube: ""my home was in a run-down communist block of flats"... so its fair to assume thats living in poverty. She then becomes head girl of a "400 year old boarding school" straight after she arrived in Britain. Not sure how this is possible."

  40. 40 Профил на Zii
    Zii
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#16] от "lalleen":
    Аз гледах цялото предаване и тя обяснява, че е спечелила стипендия за да замине на 17. Аз съм в Англия откакто станах на 20. Теглих заем от България и палих джапанките без да поискам на родителите си и стотинка. Ето, че не е невъзможно.

  41. 41 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#38] от "ivanchoLA":

    Иванчо ,китайците обаче са в пъти по-работливи от американците.И сега ,след като си преместихте производството и технологиите в Китай ,-ще ви издухат..

  42. 42 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#33] от "el_duderino":

    Никой не може да и се смее на СВто, защото за нейната възраст то си е супер. За този тип тв реалити се знае, че тези, които отпадат първи, просто имат мал-шанс. Когато един човек въпреки сигурната си кариера реши да рискува с подобно шоу за мен той има най-важното условие да стане истински предприемач. И сър Алън Шугар е дайствително бизнесмен от най-тежката категория, каквото и да е мнението ви за това

  43. 43 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1212 Весело

    До коментар [#35] от "el_duderino":

    Абе Ванко ти каза - 'Номер едно сме'. Само не ми е ясно защо баровците в САЩ карат мерцедеси, аудита, бмв и поршета.
    А реднеците - американски коли
    А, и на всеки американец му текват лигите като чуе за Рим, Венеция, Париж
    Явно големи комплекси ги тресат , че си имат само 5-6 века история

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  44. 44 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    "В крайна сметка момичетата спечелиха £214.80, а момчетата - £616.20"

    Абе момичетата, не се ли сетихте за един бърз начин да спечелите повече - все пак в центъра сте били

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  45. 45 Профил на Master of puppets
    Master of puppets
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#38] от "ivanchoLA":

    Само тотално заблудено момче може да не разбира, че Щатите са бита карта. Единственото, което в момента ги крепи са армията, авторските права и това, че английския е световен език. Можеш да направиш справка как се движи в последните години приемът в Айви лигата за сметка на топ европейските университети.
    Европа и зле да е във финансово отношение има два основни коза - първо, географско положение и второ - история и традиции. Където е текло, пак ще тече.

    Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...
  46. 46 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#45] от "Master of puppets" и До коментар [#41] от "Irina":

    Само дето сте толкова далеч от истината че не е за приказване. Нищо те простите и бедните са такива от главата си не от друго, така че продължавайте да се само заблуждавате докато изчезнете от картата ...
    В Европа освен кръв, робство и експлоатация никога нищо друго никога не е текло ... факт че след като САЩ премахна робската класа на Европа(колониите) след Втората Световна воина, за нищо не ставате ако не САЩ и привилегирования достъп до Американския пазар и технологии сте умрели прави ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  47. 47 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#45] от "Master of puppets":
    До коментар [#43] от "dgd":

    Дали са бита карта или не, историята ще покаже. Просто казвам, че всеки с толкова едностранчиви и екстремни мнения обикновено има някаква много дълбока причина да е толкова злобен. А човек на години, наричащ себе си иван-чо, аз не мога да го вземам на сериозно, освен ако е под 6г на възраст. Просто искам да му помогна да се събуди малко. Може да са му отвити краката...


    ... if you're not into the whole brevity thing...
  48. 48 Профил на mahito
    mahito
    Рейтинг: 524 Любопитно

    Коментарите са тотално забавни и се преливат от едната до другата граница и обратно )). Лично аз се възхищавам на хора, успяващи в чужбина, но още повече на успели българи в чужбина, върнали се в България да практикуват това, в което са най-добри. За човек, който не познавам не мога да говоря с добро или лошо. Стигнала е, направила е, името й се пише по вестниците - браво на нея . Може би пък това изказване за излизането от комунистическия блок е за повече внимание и куриозност на профила на участничката, което я прави по-интересна за гледане по телевизията. Един вид - виждате ли, всички избрани момичета са бели (съдя по снимката), но това специфично момиче е от бивша комунистическа страна и е успяла да стигне до тук, така че в нашето шоу има културно богатство . Иначе успех й пожелавам в това, с което се занимавам и дано не забравя откъде е тръгнала и дори да остане в Англия, да прави най-доброто за родната си страна .

  49. 49 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#42] от "heliana":

    Абе ако пише че била започнала кариерата си на 6г, събирайки охлюви (както се казва тука), направо няма какво да се чете по-нататък. Опитах се да намеря копие на въпросното CV да видя за какво иде реч, не можах да намеря, ако можете, дайте линк. Виждал съм много CV-та на 25-годишни, както и моето когато бях на 25, и това да тренираш за weath manager на UK предприемачи е мноооого далече от "супер", дори и за нейната възраст. Контактувал съм с такива хора и мога да кажа чистосърдечно че не се изисква нищо повече от това да си добър в продаването на каквото ти кажат от централния офис да продаваш. Съдейки по това предаване, пиклата (нищо против момичето, но понеже така упорито я защитавате, се опитвам да ви нахъсам малко) дори това не може. А и тренирайки за такава позиция е толкова далече от "небостъргачите на Ситито", че няма накъде.

    Алън Шугър не е Ричард Брансън, и представя себе си като един клоун, какъвто е Тръмп, освен че е абсолютно некадърен.

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  50. 50 Профил на Master of puppets
    Master of puppets
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#46] от "ivanchoLA":

    Ако беше попрочел туй-онуй, щеше да знаеш, че САЩ основават всичките си принципи на европейски мислители. Лок, Монтескьо, Кант, Русо - всички те са основата на т.нар. американска демокрация.
    За робите какво да ти кажа - спорно е колко самият ти не си роб...
    А иначе всяка империя си има колониите, САЩ не правят изключение.
    Накратко - началото на империята САЩ започва преди около 1 век, а възходът беше от 1945 до 2001 година. В исторически план империите се задържат между 200 и 500 години. Като имаме предвид обаче съвременният бърз темп на развитие и комуникациите, както и очертаващият се многополюсов модел, Американската империя отива към своя край. Твоя си работа дали ще го осъзнаеш

    Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...
  51. 51 Профил на Мастър Йода
    Мастър Йода
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Вижте, моите наблюдения изобщо са, че българката е себично, вироглаво и мнително същество. С мъжете не е по-различно. Това еднозначно сочи отсъствие на социална интелигентност. Малцина като мен (не го казвам като самопохвала) поради ред фактори и щастливо стечение на обстоятелствата сме успели да преодолеем тези комплекси на българщината. Можем да погледнем на нея като чужденци. Това, обаче, автоматично води до логическия и фактическия извод, че сме чужденци в собственото си отечество.

    Аз не остря моливи, аз руша империи!
  52. 52 Профил на ooonufri
    ooonufri
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Как трябва да се разбира "работи като риск-анализатор" и "в момента се учи да управлява активи на британски предприемачи"? Ако можеше първото, щеше да може и второто. Но не съм от тоя бранш, затуй питам.
    -----------------------
    Колкото до китайския. Позната учи 5 г китайска филология в Лондонския у-т, с два стажа в Китай, една от първите по успех, но като резултат не го знае. Затуй съм маааалко резервиран към китайския и руския и.

  53. 53 Профил на ooonufri
    ooonufri
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#50] от "Master of puppets":

    Др. милиционер, да си беше направил труда да посочиш една тяхна колония и една завоевателна война, което характеризира д-ва като империя. Че не се сещам. Сещам се само, че след първата им война с Испания, две колонии(Куба и Филипините) стават независими д-ви.
    Но да не спорим, че темата е друга и разводняваме на другите моабета. Изкажи се на партийно събрание.

  54. 54 Профил на Master of puppets
    Master of puppets
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#53:"ooonufri"]да си беше направил труда да посочиш една тяхна колония и една завоевателна война[/quote]

    Започвам с първата - индианците. Щото ако приемем, че европейците са колонизирали африканци (държави там нема, освен древно Зимбабве), същото трябва да приемем и за американците и индианците.
    Марионетни режими - Латинска Америка, класически пример Чили. Също така Саудитска Арабия, Ирак, намеси в Афганистан, Ливан.
    Неуспешни намеси - Виетнам, Иран.
    Изключителна простотия (от която ще си патим и ние) - създаването на "държавата" Косово.
    Неоспорим успех - събарянето на Сесерето.
    Мисля, че това ти стига.
    А, и другарю милиционер ще викаш като се видиш в огледалото.

    Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...
  55. 55 Профил на royal_sperm
    royal_sperm
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Тя сама се прецака,(евреина щеше да изгони русата) защото не знае кога да говори и кога да мълчи! С две думи липсва и такт. ше се научи младо момиче е.

    In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
  56. 56 Профил на gesler
    gesler
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Тези игри са голяма пр---ня /с извинение!/ Не бива да ги взимаме толкова насериозно. А момичето - опитало, видяло, поиграло-нищо лошо в това. Успех оттук нататък в истинския живот)))

  57. 57 Профил на Трезвен
    Трезвен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Гледах момичето (живея в Бирмингам) и си личи че не е от случайно семейство и не е свикнала да чува това което не и харесва. Изритаха я, не заради глупостите които свърши, а за отношението и.

    Англичаните за последното не прощават.

  58. 58 Профил на Yana
    Yana
    Рейтинг: 409 Гневно

    А всички тези, които я критикуват и я наричат "пикла" и тем подобни, какво са постигнали в живота си? Щото е много лесно да плюеш по някого без някога да си постигнал каквото и да било...

    Та тези които злобеят, първо да спечелят стипендия да учат в някоя чужда държава, да овладеят перфектно езика, който се говори там и да се изкачат няколко стъпала в една от най-конкурентните сфери, и тогава да говорят.

    А иначе за клипа и в шоуто, много ясно, че ще си направи самореклама... той за това е там.

  59. 59 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 617 Неутрално

    До коментар [#53] от "ooonufri":

    САЩ наистина нямат много дълга история, но тя не започва с войната за Куба. Позаинтересувай се за 40-те и 50-те години на 19 век - целия югозапад на САЩ е придобит след войни с Мексико. Да не споменаваме други примери. Освен това САЩ са модерна държава и избягват класическия колониализъм, въвеждайки модерния такъв. И въпреки това действат доста съзидателно на тази плоскост.
    Доста хора мислят, че поради бързите темпове на развитие животът на една съвременна Империя е доста по-кратък от този на една древна такава. Според мен съвременните средства за информация, господството на технологиите и изчерпването на традиционните ресурси, които могат да се заменят само с нови такива (препратка към същите тези технологии) работят само в полза на САЩ. Докато преди 20 века е било възможно създаването на една империя с помощта основно на война или съюз между няколко държави или племена, това в момента е немислимо.

  60. 60 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Издигнала се милата... До колелце в малката си кутийка в open space пространството. Пътувайки с метрото до квартирата си. Аре черта!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  61. 61 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    [quote#60:"Thermobee"]Издигнала се милата... До колелце в малката си кутийка в open space пространството. Пътувайки с метрото до квартирата си. Аре черта!
    [/quote]
    Коментарът ти е много грандомански. Момичето е постигнало достатъчно за възрастта ти. Добро образование, добра работа, а и кураж, за да се яви в това реалити. Няма нищо лошо в това да започнеш кариерата си, пътувайки с метро до работата си. Няма дори нищо лошо и да я завършиш по този начин. Един скорошен президент на Холандия отиваше с колело на работа. И сегашният би го правил, но забраниха заради опасения за сигурността.

  62. 62 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Според мен неуспехът и се дължи на факта, че е започнала с охлюви като малка, те са повлияли на бъдещото и поведение и личностна характеристика като манталитет и менталност.

    Парите са на мама и тати от охлювите, а от нея бавното мислене и вдетинено поведение на пубертетно любопитство към двуполовоста на пълзящите несподелена с никого, неясна и за самата нея тайна.

  63. 63 Профил на devient_writer
    devient_writer
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Който не е гледал шоуто снощи не знам как може да се изкаже подготвен/а. Аз гледах цялото предаване, включително и това по ВВС 2 - комедийната дискусия с отпадналия кандидат.

    Биляна е страхотно момиче, както всеки си има недостатъци, част от които прояви по време на задачата. Но според мен беше доста активна в работата си и не трябваше да отпада.

    А за тези които плюят - мога да кажа едно - злобата ще ви отрови още повече. Впрегнете тази енергия в нещо по-креативно.

    А тя Биляна се е оправила, но едно е сигурно - не със злоба като вас, а с упорита работа, учене, амбиция и желание за развитие. Успех на всички въпреки всичко!

  64. 64 Профил на devient_writer
    devient_writer
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#61] от "heliana":

    САМО този който не е бил в Лондон, НЕ знае как много хора там, по-бедни и по-заможни пътуват с метро. Явно някои не са наясно. Да им пожелаем да попътуват, нали?

  65. 65 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#64] от "devient_writer":

    Съгласна По правило колкото повече свят вижда човек, толкова повече се научава да релативира и да не се взима чак толкова насериозно.

  66. 66 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Поздрав за всички релативирани!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  67. 67 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 810 Весело

    [quote#4:"nv"]Сама се издигнах от комунистическите блокове в България до върха на небостъргач в сърцето на лондонското Сити", казва се Биляна със самочувствие." [/quote]Мда, а в комунистическите блокове първо е научила китайски (най-вероятно traditional, simplified е бил piece of cake за подобен космополит), а да, щях да забравя и онзи другия език - руския (англйиския откъде и откога го знае не се споменава, но вероятно го е владеела още с раждането си). До активите на британските предприемачи едва ли някога ще се докосне, камо ли да ги управлява, но какво пък - току виж тиквоча, гоцЭ или пръмова може да я поканят да ни поуправлява нас малко по-натам. Така де, щом Румито, Калинка, Аннито (ех, колко готино изглежда с това двойно "н" ), Лилито, Десито и коя ли не още могат, що и Билянчето да не може. Пък е и хубава...

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  68. 68 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#58] от "Yana":

    Янче, не се ядосвай. И не мисли че тези, които казват "пикла" злобеят, щото не са постигнали повече от нея. Поживей из чужбината, виж свят, запознай се с хора и ще имаш база за сравнение. Тогава няма да се чувстваш все едно плюят по добрия герой в приказката. Момичето трябва да знае, че подобни неща не минават на автобиографична справка. А да се дърли с някакъв смешник по националната телевизия може да помага за имиджа в България, във Великобритания едва ли е така. Аз за нейно добро, за мен няма никакво значение иначе. Ако прочетеш внимателно, само пика съм казал, но това си е термин в българския език, означаващ младо момиче, което си мисли че е пораснало и си придава важност. Какъвто е този случай.

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  69. 69 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#65] от "heliana":

    Съгласен съм. Това беше моята теза - много насериозно се е взела девойката. Млада е, ще види свят.

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  70. 70 Профил на devient_writer
    devient_writer
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#67] от "jokataa":

    Много ли мразиш жените?

  71. 71 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#70] от "devient_writer":

    Не, само умните - като Биляна, а и другите които съм изброил.

    Всъщност не знам, трудно ми е да преценя, от една страна...

    Ти как мислиш, много ли ги мразя, мила/драги?

    [quote#63:"devient_writer"]А за тези които плюят - мога да кажа едно - злобата ще ви отрови още повече. Впрегнете тази енергия в нещо по-креативно. [/quote]Ще си взема бележка.

    [quote#63:"devient_writer"]А тя Биляна се е оправила, но едно е сигурно - не със злоба като вас, а с упорита работа, учене, амбиция и желание за развитие. Успех на всички въпреки всичко! [/quote]Така е, "с упорита работа, учене, амбиция и желание за развитие" се стига надалеч и нависоко, но от друга страна "с упорита работа, учене, амбиция и желание за развитие" и със силна ръка, която да те метне от комунистическите блокове директно в city-то като начало се стига още по-нависоко. Някъде до около първи кръг/епизод.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  72. 72 Профил на ooonufri
    ooonufri
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#54] от "Master of puppets":

    Днес мога да ти отговоря, щото статията трябва да е вече в архива и няма да пречим на другите.
    Нямат война и колонии в Латинска Америка, понятието марионетен режим е съветска измишльотина, а Чили си е вътрешна работа. Във Виетнам спасяваха независима държава от агресията на С Виетнам. След изтеглянето им, червените избиха 2 млн южновиетнамци. В Иран спасяваха заложници. В Ирак бяха в коалиция със 120 държави, като първата намеса беше под знамето на ООН. И втората щеше, ако не беше едно вето на едно джудже. С индианците беше сблъсък на цивилизации - не познават земеделие, животновъдство, безписмени, облечени в кожи, неандарталци. Сериозно ли смяташ, че тия два континента трябваше да си останат с 20 млн население?
    Май един пример не можа да дадеш. Никога не са имали пукната колония, че да ги наречеш империя. Провери за думата в тълковния речник, нищо че е издаден по комунистическо.
    Аааа, забравих. След ВСВ ТЕ натиснаха З. Европа да си освободи колониите.

  73. 73 Профил на Yana
    Yana
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#68] от "el_duderino":

    дави се в собственото си невежество...

  74. 74 Профил на el_duderino
    el_duderino
    Рейтинг: 502 Весело

    До коментар [#73] от "Yana":

    Ха, кой бил злобен най-накрая )) Тук си сбъркала адреса, обаче, но не ми пука особено да ти давам аргументи че въобще не съм невеж по въпроса, защото последния ти коментар показва колко струваш. Дано греша...

    ... if you're not into the whole brevity thing...
  75. 75 Профил на Yana
    Yana
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#74] от "el_duderino":

    Не и при положение, че ти самия правиш някакви оценки за мен, без изобщо да знаеш за какво става въпрос. Щото примерно за мен въпросната Биляна е много далеч от "герой от приказките" а ... примерно, щото живях три години в Англия и сега съм във Франция от известно време...

    И по принцип, да, смятам да видя още свят, но докато ти предполагаш как седятнещата във Великобритания, аз мога да ти кажа със сигурност, че последното нещо, закоето смятат Шугър е смешник и зада стигне тя дори до тоя етап на процеса, значи има нещо под капака.

    А сега, за да не излезна пак невежа, ще ти задам два въпроса:

    Ти гледа ли целия епизод, за да коментираш тя каква е?
    и, стана ми интересно, та
    Ти къде си живял, та си видял тооооооолкова много свят и си се запознал с толкова много хора?

  76. 76 Профил на sandoy
    sandoy
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Абе добре си е пиклата, пиклата още - пръдлата Боли я нея че е отпаднала...нали е пи**ка, има кинти и акъл а вие още я коментирайте

    Гласувайте!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK