Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1391 Весело

    Какви атракции на релси могат да се правят?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  2. 2 Профил на metzanviolinov
    metzanviolinov
    Рейтинг: 506 Гневно

    Тези хора не знаят ли, че от близо година вече отдолу минава метро? То вярно под земята и не се забелязва лесно. Ама дай да има релси горе, едни трамваи за всеки случай? Можем и воден канал и авиопревоз да осигурим и травелатори и телепортатори, че пътникопотокът е толкова необхватно огромен!

  3. 3 Профил на ekolog
    ekolog
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Трамваят по Витошка си е много хубаво да го има. Аз съм "за".

  4. 4 Профил на zxc
    zxc
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А защо не ретро трамвайче?!

  5. 5 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Адски са прави младежите.
    Витоша (в реконструираната си част) изглежда, като "стъргало" на малък провинциален град...

    Цензуриран от "Икономедиа"
  6. 6 Профил на argosan
    argosan
    Рейтинг: 498 Весело

    До коментар [#1] от "Курт":
    До коментар [#2] от "metzanviolinov":

    Още ли взривяваме влакове?

    "Bolshevism is not a policy, it is a disease."
  7. 7 Профил на metzanviolinov
    metzanviolinov
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#6] от "argosan":

    Аз съм прост интернет лумпен и нямам идея какво имаш предвид, но разбира се, нека харчим пари по подръжката на релси и чудеса на техниката, които да минават от горе и да дублират функцията на вече съществуващ транспорт! Те парите по дърветата растат, а София нали е известна като града на кестените?

  8. 8 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#7] от "metzanviolinov":

    Чудя се, чели ли сте материала отгоре и осмислихте ли го?!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  9. 9 Профил на metzanviolinov
    metzanviolinov
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Материалът го прочетох и макар и да съм съгласен с критиките към качеството на ремонта на Витошка, не съм съгласен че:
    1. Не е имало конкурси - имаше, имаше и избор на проекти и т.н. Помня три варианта, нито един от тях не е бил на горепосочените господа. Ако толкова бликат от идеи, да бяха съставили и те един и кандидатствали га бе време, а не сега да се тръшкат и да демонстрират творчество.
    2. Искат да се ползват релсите за транспорт, който на практика дублира метрото от Надежда до края на Витошка на 100% - напълно необосновано, според мен. Това нещо изисква редовна подръжка и сума ти разходи, които ще са по-малко от приходите и икономическите ползи на подобно нещо.

  10. 10 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    [quote#4:"zxc"]А защо не ретро трамвайче?! [/quote]
    И аз съм за това.
    Но идеята им е чудесна,защото предлагат използване на нещо съществуващо.
    А като гледам що боклук и прах изчистват от релсите......

  11. 11 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Всъщност има ли някой, който да е доволен от това, че един булевард беше унищожен, както като функционалност, така и като магазини. Аз чувам само ругатни по адрес на ГЕРБ и главния архитект, които премахнаха трамваите и спряха колите по този булевард без да питат хората. Ще гласувам за този, който ще възстанови движението по булеварда.

  12. 12 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Релсите трябва да се махнат, но безидейното редене на плочки и префасонирането на булеварда в полза на заведенията е абсурд! Стигнахме до там да се радваме, че покриват мръсния асфалт с евтини плочки. Парите просто се харчат по безумни проекти. Това остава след нас.

  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2452 Весело

    Хора ,
    вижте веселото !
    Засмейте се !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#5:"1951"]Витоша (в реконструираната си част) изглежда, като "стъргало" на малък провинциален град...
    [/quote]

    Това е стар варненски, тимаджийски прийом. Нещо се прави умишлено некадърно с възможно най-много пари, само и само за да може да се цоцат още пари да се поправи. Във Варна плочките се сменят ВСЯКО лято и са все на някакви цени все едно са покрити с бяло злато. Специално за Витошка - качеството е под всякаква критика... Не се прави кръг с рязане на квадратни плочки и фуги по 4-5 санта...

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  15. 15 Профил на Рамзан Кады́ров
    Рамзан Кады́ров
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Не претендирам да съм някакъв експерт, но трамваят и метрото са два съвсем различни вида транспорт. Наличието на едното не изключва и не замества по никакъв начин другото.

    Справка - Мелбърн, Берлин, Санкт Петербург, Москва и много други градове по света. Само в Мелбърн има 300 км метро и 250 км трамвай.

  16. 16 Профил на azzzy
    azzzy
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#4] от "zxc":

    И аз за това си мислех, още когато спряха трамвая по "Витошка".

  17. 17 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    на въпроса на сн#2-докато има улав народ, има и арен живот!
    Общинския съвет и кмета на Сф бяха избрани на избори, па макар и проведени от Герб, макар и с носени чували и т.н.
    Задавайте тези въпроси и мислете преди избори!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  18. 18 Профил на Рамзан Кады́ров
    Рамзан Кады́ров
    Рейтинг: 395 Неутрално
  19. 19 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 2762 Неутрално

    До коментар [#18] от "eurasianunion":

    Не знам дали си я правил ти, но снимката е страхотна

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  20. 20 Профил на roooster
    roooster
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Нищо против плурализма на мненията. Много хора имат отношение към релсите на трамвая. Особено на "Витошка". Обичайно са ги прескачали дълги години, преди да научат, че са безопасни. И по правило са родени и отрасли далеч от тях.

  21. 21 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 615 Весело

    [quote#5:"1951"]Адски са прави младежите. [/quote]
    СТРАХОТНИ са тези хора Моите уважения

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  22. 22 Профил на pontiac
    pontiac
    Рейтинг: 388 Весело

    Трансформатори-те - каквото са пипнали, все е яко и идейно!

  23. 23 Профил на Farragut West
    Farragut West
    Рейтинг: 574 Весело

    Два въпроса към редакцията:
    1. Каква е средната възраст на участниците в тази "инициатива"?
    2. Конските файтони са също част от историческото наследство на София. Тях няма ли да ги върнем по Витошка?

  24. 24 Профил на Трезвен
    Трезвен
    Рейтинг: 1405 Разстроено

    София е най-съсипания град-гето в България. Може да съм пристрастен към Ст. Загора, но знам бедни градчета и села в Северозападнала БГ с повече чар и атмосфера от жалката ни столица.

    Благи глътки и приятни тръпки на www.trezven.wordpress.com
  25. 25 Профил на vinetu
    vinetu
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#5] от "1951":

    По-скоро прилича на мегдана на малко провинциално село.

    https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/
  26. 26 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Много яко ! Браво на момчетата

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  27. 27 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Не разбирам с какво ще се подобри улицата ако си стоиш да си пиеш кафето, а край теб на 5 минути дрънчи дрезина и заплашва да прегази я някое дете, я някое куче.

    Едва ли някой ще се преумори ако повърви няколко преки пеша, а и ако чак толкова му е затруднително ходенето, може да се качи на метрото.

  28. 28 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#11] от "lessonsoftime":

    На мен ми харесва.

  29. 29 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#27] от "anonymous_":

    Ще се подобри с това, че, първо, можеш да стигнеш с трамвая до кафето. Сега трамвая ти свършва на НДК ако се движиш от юг към центъра. Три спирки вървене са изключително много, а едната спирка на метрото е почти със същата дължина. По-рано можеше с трамвая да стигнеш до центъра, сега - не. Транспортът просто е унищожен. Ако преди си се прекачвал на две превозни средства, а сега трябва на три, едно от които е метро, и накрая пак не ти спре, където отиваш, изобщо този вариант е неизползваем. Цената за всеки билет е допълнителна пречка (вече не са по 6 ст. билетите). Естествено, че всеки ще се преумори да върви няколко спирки пеша, а ако е пенсионер човек това изобщо не е опция, а като добавим към това и загубата на време ако това ти е ежедневен маршрут, се доказва тоталната идиотщина на решението. Същата като идиотщината с изключително високата и обемна сграда на кръстовището с П. Славейков, която никой не знаеше колко висока ще стане докато не я видя построена, вече засенчила целия площад, училището и жилищните сгради наоколо. Същата като идиотщината да се отклони пътя около Южния парк, и така да се отцепят няколко квартала като им се удължи маршрута до центъра. Същата като ненужния, скъп и с лош резултат ремонт на входа на Южния парк, където сега е мръсно, постоянно с пясък, а на колелата друса.

  30. 30 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#29] от "lessonsoftime":

    Аха, значи сте срещу пешеходната зона, защото не обичате да ходите пеша.

    Сигурно има кафенета, точно пред вратите на които може да се стигне с градски транспорт. Може би трябва да се насочите към тях.

    А за пенсионерите изобщо не разбирам защо да е невъзможно да ходят пеша. Майка ми, която е пенсионерка, гледа да ходи поне час на ден пеша, за да не я болят краката.
    Всъщност, на този фон, това, че от НДК до Витошка било изключително много ходене, ми звучи доста смешно.

  31. 31 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 616 Неутрално


    То верно Витошка(в реконструираната си част) " изглежда, като "стъргало" на малък провинциален град", но чак пък да оставим релсите и да си цъкаме с лагерници по тях... тея май са попрекалили с тревицата. айде нема нужда.
    С даскалица по руски от Самоков за кмет, толко. На следващите избори пак ходете за гъби.

  32. 32 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#30] от "anonymous_":

    Сигурно и вие може да се насочите към зони извън центъра на града, където да си ходите пеша. Центърът затова е център, за да служи за транспортна комуникация и да съкращава разстоянията. На мен никога не ми е трябвала такава ненужно широка и празна пешеходна зона точно в центъра. И преди по Витоша можеше да се върви пеша. Даже и, когато имаше коли, трамваи, и колите бяха паркирали отстрани, когато нямаше колчета. Който иска някаква голяма площ с кафета и да си ходи пеша - със сигурност има терени някъде в покрайнините, където може да се построи или има вече построено.
    Може би не всеки пенсионер е млад, здрав и пъргав и не всеки има желание и възможности да върви по 1 час пеша на ден. Но някои искат да си вършат работата в квартала, където са си закупили жилищата и са живели цял живот по един начин преди да дойде селянина, както го нарече една пенсионерка, който реши да си прави, каквото си иска.

  33. 33 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Градоустройствения план вече включваше една достатъчно голяма пешеходна зона в центъра - градинката пред, зад и отстрани на НДК, където има и кафета. Друга пешеходна зона не беше нужна. Би трябвало някои хора да влязат в затвора за това, което направиха без да се допитат до обществеността!

  34. 34 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Да, навсякъде е пълно със селяни, които не са чували, че за да ходиш пеша трябва да излезеш извън града и затварят улици и си правят, каквото си искат.

    http://www.zimbio.com/pictures/kff6XRDoZ2X/Section+NYC+Famed+Street+Broadway+Turned+Pedestrian/G3KLkKtT4gF

  35. 35 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    [quote#32:"lessonsoftime"]Може би не всеки пенсионер е млад, здрав и пъргав [/quote]
    Особено ако гледа да не прави излишни движения. То човек и да не е пенсионер, при такъв подход няма да е нито здрав, нито пъргав.

  36. 36 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    [quote#4:"zxc"]

    А защо не ретро трамвайче?![/quote]
    Щото Бойко реши след 100 години движение на хора по булеварда повече трамвай да не минава ще ходят пеш ! Герберите за какво построиха молове и между тях магистрали и слънчогледи?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  37. 37 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#7] от "metzanviolinov":


    Идеята е ГРОЗНИЯ Ви град да се разхубави... Аз като съм от друг град и винаги забелязвам колко неподредено, мръсно и неподдържано е в София! Не искам да ви обидя - ние не сме по-добре. Няма никаква идея за хубавия външен вид на градовете като цяло... А за културата да не говорим

    www.soundcloud.com/x2805
  38. 38 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Нека да го има,още по-добре"ретро".

  39. 39 Профил на metzanviolinov
    metzanviolinov
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Тъй като се спомена Мелбърн, ето карта на релсовия транспорт:

    http://www.railmaps.com.au/melbourn.htm

    Някой да забелязва покриване между линиите на трамваите (trams) и градските железници (trains)? Може и аз да греша, разбира се, но ми се струва, че няма.

    И отново - ако става дума за естетиката на бул. Витоша, тези ора сега ли са се сетили да недоволстват и разкрасяват или когато му е било времето са дали някакъв проект за развитието на тази част от града? Не казвам, че имам безпрекусловна вяра в алтруизма и естетическия усет на Диков, съвсем възможно е да е имало идеи, много по-стойностни от сега реализираните "визии" за Витошка, но ми се струва нелепо сега да се вдига патърдия до небесата, ако всички хора по веригата - която започва с гражданите с всички техни умения и професии - не са направили всичко възможно да има по-голям избор и да им се чуе гласа, та да се разбере какво аджеба искат софиянци и на какво биха се зарадвали. Изпълняването на гражданския дълг не започва и не завършва с пускането на бюлетина за кмет, районен кмет и община.

  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4224 Неутрално

    До коментар [#39] от "metzanviolinov":

    Ти наистина ли считаш, че метрото и трамвая могат да бъдат дублиращи се видове транспорт?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1391 Весело

    Тези релси няма да ги има по Витошка.
    Това е решено - просто ще стане на етапи.
    Иначе велики географски открития - всеки ден...

  42. 42 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Тук всеки си говори за каквото му е прищрякало...

    Организаторите не са за поддържането на трамвай по витошка, а за това релсите да бъдат използвани по креативен начин. Затова се казва "Рециклирай релсите". И влакчето, което са направили е просто една от идеите им - н епредлагат да с едвижи подобно нещо по него. Новата витошка в действителност прилича на селски мегдан и това е изключително жалко.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  43. 43 Профил на Ilo
    Ilo
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#5:"1951"]Витоша (в реконструираната си част) изглежда, като "стъргало" на малък провинциален град... [/quote]
    София е все още малък провинциален град в сравнение с който и да е средно голям европейски град.

  44. 44 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#34] от "anonymous_":

    Не ми давай за пример NY, защото там има достатъчно големи близки улици, които да поемат трафика. Също, може би си нямат в близост НДК. В София определено не е така.

  45. 45 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#35] от "anonymous_":

    Това си е работа на всеки да си решава дали иска да се движи или не. Други са болни и не могат да се движат или да ходят бързо.

  46. 46 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#44] от "lessonsoftime":

    Не ставай смешен. В Ню Йорк живеят 8 милиона души и задръствания няма само през нощта, особено пък около Таймс Скуеър.

  47. 47 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#45] от "lessonsoftime":

    Ами ОК. Пенсионерите пътуват безплатно в градския транспорт и с едно прекачване повече, ще стигнат до Витошка ако държат точно там да си пият кафето.

  48. 48 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#46] от "anonymous_":

    Не става въпрос за задръствания, а за това колко далеч трябва да заобиколиш, когато се затвори някоя централна улица.

    До коментар [#47] от "anonymous_":

    Ако искаш да стигнеш на Витошка и Солунска, там не отива нито трамвай, нито метро. Нищо. Ако искаш да стигнеш на Сердика и досега си сменял две превозни средства, сега стават 3, което е твърде много, и неудобно, и бавно. Ако искаш да стигнеш на Витошка и Патриарха - също, защото трамвая се отклонява една спирка по-рано. Не са и само пенсионерите. Вземи например мен - крайно неудобно ми е - практически невъзможно. Това са три спирки, между които няма никакъв транспорт. Абсурд е. А пенсионерите едва ли ходят по Витошка, за да пият кафе, вероятно вършат някаква работа.

  49. 49 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#48] от "lessonsoftime":

    А какво ти пречи да отидеш на пл. Славейков и от там по Солунска да отидеш до Витошка?

    Аз лично на всичките тези места, които си изброил, ходя пеша и изобщо не мога да ти разбера оплакванията. И не съм изключение - виж колко ходят протестиращите.

  50. 50 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#49] от "anonymous_":

    Губи ми се времето. Аз съм свикнал да си пестя времето и усилията - свикнал съм да стигам за 20-30 минути там, където съм тръгнал. Не искам това време да ми се удължава с още по 15-30 минути за всяка посока плюс усилията от вървенето пеша като ахмак, и изпотяването. Протестиращите ходят, защото явно имат време бол.

    На пл. Славейков при Солунска няма спирка. Има чак в другия край след Раковски. Транспорта не ми е удобен. Заобикаля се много. Ползва се транспорт за повече спирки и повече прекачвания, хаби се повече гориво и се ползват повече билети. Това би означавало, че трябва И да работя, за да спечеля тези пари за билети. Това още повече ме затруднява.

  51. 51 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    А аз всъщност може и изобщо да не работя. Това значи, че за да плащам за тези билети, ще трябва да си търся работа, това обаче за мен е невъзможно, не само, защото има голяма безработица или условията масово са неприемливи за мен, но и заради това, че точно мен никой няма да ме наеме, тъй като за мен има бан, и не на последно място начинът, по който аз си изкарвам парите, не е чрез наемен труд, тъй като е невъзможно по-висш да работи за по-низш.

  52. 52 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#51] от "lessonsoftime":

    Добре. Съчувствам ти, но това не ми пречи да се радвам, че Витошка е пешеходна зона.

  53. 53 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#52] от "anonymous_":

    Винаги, при всяко неизгодно за обществото решение, се намира някой, който да се радва. Дори и в обществото на клетките, в което раковата клетка се радва, че става това, което иска, до момента, в който умре целия организъм.

  54. 54 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#53] от "lessonsoftime":

    Хе, хе. А защо ти да си "обществото", а не аз?

  55. 55 Профил на lessonsoftime
    lessonsoftime
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#54] от "anonymous_":

    Защото ти мислиш егоистично, а за друготе казваш, че не виждаш да имат проблем да походят малко.

  56. 56 Профил на TODOR Official ft. cloudance (Cloudance)
    TODOR Official ft. cloudance (Cloudance)
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Не вижда какво от тази каручка струва 200 лв както бяха казали в друга публикация.Това може всеки да си го сглоби с части от велосипед.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.