Nirvana, Deep Purple, Kiss и LL Cool J са фаворити за влизане в Залата на славата на рокендрола

Nirvana през 1993 г., година преди самоубийството на Кърт Кобейн

© https://www.facebook.com/Nirvana

Nirvana през 1993 г., година преди самоубийството на Кърт Кобейн



Nirvana, Deep Purple, Kiss, рапърът LL Cool J, Питър Гейбриъл и носителката на 11 награди "Грами" Линда Ронстад са сред изпълнителите, които ще се борят за влизане в Залата на славата на рокендрола през тази година, съобщиха организаторите на събитието.


С възможност да имат отличието са още Кет Стивънс, който от години твори под името Юслаф Ислам заради приемането на исляма, диско групата на Найл Роджърс Chic, фънк формацията The Meters, популярното през 70-те поп дуо Hall & Oates, прогресив рок групата Yes, иновативният китарист Линк Рей (1929-2005), The Paul Butterfield Blue Band и генгста рап легендите N.W.A, където са членували Доктор Дре, Айс Кюб и вече покойният Ийзи-И.


За Nirvana това е едновременно първа номинация и първа година, в която те могат да бъдат селектирани от музея, тъй като задължително условие за това е групата да съществува от поне 25 години. Признанието идва на фона на 20-годишнината от издаването на последния им албум In Utero, който покрай повода отново провокира голямо внимание заради историята на създаването си и влиянието върху модерния рок.




Номинацията на 67-годишната Линда Ронстад, годеница на Джордж Лукас през 70-те, пък съвпада с издаването на нейната биографична книга, в която тя разказва за живота, кариерата си и болестта на Паркинсон, с която е диагностицирана през декември миналата година. Заради напредналите симптоми певицата, започнала от кънтри жанра и преминала през множество фази в кариерата си, вече няма възможност да пее и обяви пенсионирането си. Последният й албум Adieu False Heart е от 2006 г.


През последните години изборът на журито често е приеман нееднозначно заради честите номинации на изпълнители, които нямат много общо с рокендрола или идват на мястото на имена, които са имали по-голямо влияние върху жанра. Групи като Dire Straits, Depeche Mode, Faith No More, INXS, Jethro Tull, Nick Cave & The Bad Seeds, Т. Rex, Sonic Youth sа сред често цитираните примери за артисти, които всяка година остават извън фаворитите. Миналата година в залата място получиха Дона Съмър, Public Enemy, намерилата известност през 80-те рок група Heart и композиторът Ранди Нюман.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ицака
    Ицака
    Рейтинг: 213 Неутрално
  2. 2 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 367 Неутрално

    http://www.youtube.com/watch?v=PfAWReBmxEs

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  3. 3 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 529 Разстроено

    Безумие! Deep Purple още ли не са там. Те би трябвало да са първите, които да са в тази зала на славата. И как може въобще да сложат Nirvana и Deep Purple в един кюп с останалите?

    Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.
  4. 4 Профил на Ivak
    Ivak
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Дори се учудвам как Nirvana, Deep Purple и Kiss още нямат място в Залата на славата на рокендрола. Тези групи много отдавна са заслужили това отличие.

  5. 5 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Бре, аз също си мислех, че Пърпалите са отдавна там.
    Стискам им палци, както и на Питър Гейбриъл.
    Абе да влизат всичките

  6. 6 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    ."изпълнители, които нямат много общо с рокендрола" ...."Групи като Dire Straits, Depeche Mode, Faith No More, INXS, Jethro Tull, Nick Cave & The Bad Seeds, Т. Rex, Sonic Youth sа сред често цитираните примери за артисти, които всяка година остават извън фаворитите"..От изброените наистина невиждам кой е направил нещо за рок & ролла и кой се вписва в категорията на рок&рол изпълнител...Не само Тул биха се и разсърдили ако ги смятат за такива...

  7. 7 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 990 Неутрално

    Рап легенди в Залата на славата на рокендрола?
    Нещо не схващам..

    Fail with honour then succeed by fraud
  8. 8 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Nirvana, Deep Purple, Kiss и Питър Гейбриъл??? Не са ли там, бе?

    Ало! Залата ли е?

    @)----,--'--
  9. 9 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Весело

    Фактът,че Kiss не са в Залата на славата на рокендрола говори красноречиво,че това е просто постройка без съдържание.Вероятно скоро ще стане базар за дрехи втора употреба.

  10. 10 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 606 Любопитно

    Учудва ме смесването на изписване на латиница и транскрибирането в статията! Опитвам се да хвана някаква логика и гледам, че собствените имена са транскрибирани, а групите са в оригинал. Но има и несъответствия:

    Найл Роджърс Chic - име + нещо? Но пък имаме и Nick Cave & The Bad Seeds и LL Cool J!

    Имаме ли правила по въпроса? Нещо от БАН? Щото явно пропускам нещо.

    @)----,--'--
  11. 11 Профил на e.coli
    e.coli
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Първите две имена отдавна са там, а останалите - никога!!!

  12. 12 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 726 Неутрално

    И ДП с кой състав ще присъстват в Залата, Ричи Блекмор преди време беше казал, че в тази Зала има много хора, чието място изобщо не е там...Ква зала кви 5 лв щом като групи от ранга на ДП, Йес или Джетро не са там....но все пак това е зала на славата, а не на приноса, подозирам че американците ще си набутат бедарните Нирвана

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  13. 13 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Dire Straits, Purple, Питър Гейбриъл извън Залата на славата на рокендрола...
    Дневник, може ли малко информация за журито?

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  14. 14 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Ама, че смехория.
    Все едно да канят Ван Гог и Рембранд на конкурсна изложба.

    Че те, "Кис", Дийп пърпъл" и още двайстина са сърцето и същността на рокендрола.
    Няма какво да влизат в никакви зали.

  15. 15 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#6] от "the_fat":

    Сигурно, защото рокендрола за теб са основно албумите на Елвис Пресли.
    Слушам и харесвам почти всички от изброените и според мен заслужават.

    simple mind
  16. 16 Профил на 1452
    1452
    Рейтинг: 367 Неутрално

    INXS и Faith No More определено имат заслуга към рока. Depeche и Dire също имат извстен принос. "Songs of faith and divotion" Rules!!!!

    LL Cool J има толкова принос към рока, колкото Красьо Черния има за развитието на висшето образование в България

  17. 17 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#4] от "Ivak":

    ++++++++++++++++++++++

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  18. 18 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1034 Разстроено

    До коментар [#13] от "Lady Motus Zeppelin":
    [quote#13:"Lady Motus Zeppelin"]Дневник, може ли малко информация за журито?[/quote]

    Предполагам, че са само рапъри.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  19. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2008 Неутрално
  20. 20 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1220 Любопитно

    До коментар [#13] от "Lady Motus Zeppelin": Да, и също за тези, които вече са намерили място във въпросната зала?

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  21. 21 Профил на Conservator
    Conservator
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Значи някои хора не разбират, че тук се има предвид рок енд рола като култура. Много рап, поп, диско и т.н. изпълнители са част от тази култура.
    Друго е, е че KISS и Deep Purple са предимно популярни в източна Европа и затова още не са в залата.
    Друго, което е, че има трябва да минат 25 години от издаването на първия албум за да имаш право да влезеш.
    За Нирвана се знаеше от 1994г. че ще влязат при първата си възможност защото са повече от легендарни в САЩ.

    Trump '16
  22. 22 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Весело

    [quote#12:"Stavrogin"] ще си набутат бедарните Нирвана[/quote]
    Не си прав.Имат и хубави работи.Наслади се:
    http://youtu.be/Z14bxIJuGIc
    http://youtu.be/QyX_4-zNUWg
    http://youtu.be/xoG7BZnfvKE

  23. 23 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    [quote#0:"статията"]Nirvana, Deep Purple, Kiss, рапърът LL Cool J, Питър Гейбриъл и носителката на 11 награди "Грами" Линда Ронстад са сред изпълнителите, които ще се борят за влизане в Залата на славата [/quote]
    Докога ще унижавате Дийп Пърпъл, бре? Как може изобщо да бъдат равнопоставени с некви "измислени"? Каквито и хейтъре да се появят, колкото и плюнки да хвърлят, никога, запомнете - никога Дийп Пърпъл няма да бъдат достигнати..Факт! Дийп Пърпъл са почти нивото на бат Бойко Вселенский по популярност!

  24. 24 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#21] от "Conservator":
    [quote#21:"Conservator"]Друго е, е че KISS и Deep Purple са предимно популярни в източна Европа и затова още не са в залата. [/quote]

    Тук, мисля че грешиш.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  25. 25 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1220 Весело

    До коментар [#21] от "Conservator": Опа, я пак си помисли за това къде са известни Deep Purple!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  26. 26 Профил на Tzun Kai Hui
    Tzun Kai Hui
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Кис и Пърпъл били популярни предивно в Източна Европа.....е това наистина разби тъпомера хахах

  27. 27 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 468 Неутрално

    На изпълнителите дали изобщо им пъка дали са в залата на славата или не ? Феновете ще ги запомнят с албумите и концертите им, не с това дали са в залата или не.

  28. 28 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Любопитно

    [quote#21:"Conservator"] Много рап, поп, диско и т.н. изпълнители са част от тази култура. [/quote]
    Опитай да повдигнеш настроението на няой рок-купон,като им пускаш рап,поп и диско.След изписването ти от спешното отделение,сподели впечатленията си.

  29. 29 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#20] от "Станислав":
    Тази информация на мерих на Уики.
    http://fr.wikipedia.org/wiki/Rock_and_Roll_Hall_of_Fame

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  30. 30 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 870 Весело

    Някакви гангста рапъри - част от "рокендрол културата", че и в "залата на славата"?

    Първият сингъл на Дийп пърпъл излиза през 1968-ма, когато врякащите циганета са били още в шепите на бащите (ако не и на дядовците) си......

    Американците после да не се чудят защо по света ги имат за, ммм, леко простовати........

    Знанието е сила, информацията - власт
  31. 31 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 468 Неутрално
  32. 32 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#29] от "Lady Motus Zeppelin":

    Тъкмо хвърлих едно око, нищо че не знам френски.
    Там са набутали в един кюп рокаджии, блусари, рапъри, кънтри, в някакви категории - концертни/студийни изпълнители, поддържащи, соло, групи, бла-бла.....

    Тюрлюгювеч, в който Дийп Пърпъл по-добре да не влизат.

    Знанието е сила, информацията - власт
  33. 33 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    [quote#21:"Conservator"]Друго е, е че KISS и Deep Purple са предимно популярни в източна Е[/quote]Вярно.Многобройните членове и на двете вокално-инструментално групи,десетилетия се радват на богат и охолен живот благодарение на милионите си продадени плочи и хилядите концерти в Тирана,Куртово Конаре,Нишка Баня,Търну Мъгуреле и подмосковието!

  34. 34 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 747 Неутрално

    [quote#32:"pag"] Тюрлюгювеч, в който Дийп Пърпъл по-добре да не влизат. [/quote]

    както и КИС

  35. 35 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#15] от "senser":

    Не само Елвис чък Бери,Бо Дидли,Джери ли Луис и т.н. но не си падам а и рок'рол и не го слушам,макар Елвис е е Краля.
    Слушам много рок но други стилове и все пак правя някаква разлика между тях.Така че ако говорим за рок'рол(като стил и звучене)тогава едва ли мястото И на по горните е там.
    По горе изброените са рок оркестри и изпълнители-това да, но те са доста далече от рок'рол като звучение и стил.Това
    имах предвид,не че не са направили нещо за рок-музиката изобщо.Друг е въпроса какво точно са направили и т.н.Абсолютно съм сигурен че Ричи Блекмор би се и разсърдил
    ако Пърпъл ги изтипосат в такава зала на славата.Тези които се
    възмущават и учудват защо примерно Пърпъл не са там,явно не
    познават тяхната история,незнят за фиаското и падението им
    в Щатите и т.н..И не само тяхното а и на кой ли не ...И ма много малко "стари" групи извън Щатите които могат да се похвалят с полулярност там, броят се на пръстите на 1 ръка...Биитълс Стоунс ,Зепелин,Дъ Ху и Тен Иърс Афтър...това е салдото.От по "младите "има още по малко..но явно тези които правят тази класификация си имат някакви собственни щатски критерии които нямат нищо общо с нашият реалитет ..па и не ни и питата

  36. 36 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 870 Любопитно

    До коментар [#31] от "nodamncat":

    Някакъв хип-хоп със заглавие King of rock.
    И? "Страхотен принос към рокендрол културата"?

    Знанието е сила, информацията - власт
  37. 37 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 909 Весело

    А Веско Маринов кога ще го приемат?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  38. 38 Профил на graoveca
    graoveca
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Sweet child in time, you'll see the line
    Line that's drawn between good and bad

    И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..
  39. 39 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    [quote#30:"pag"]Американците после да не се чудят защо по света ги имат за, ммм, леко простовати........[/quote]
    Америка е родината на рока и американци са създателите ,а американския английски е езикът му.Дори изпълнители от страни,чийто език е друг,пеят на него.

  40. 40 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#35] от "the_fat":

    Е недей толкова тесногръдо де ... 2013 год. сме.
    Хубави неща слушаш, лошо няма, но нито "залата", за която става дума, е рокендрол единствено и само, нито тези дето номинират за нея са само рокаджии

    simple mind
  41. 41 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 870 Весело

    Боже, сега видях, че тази година въ въпросната Зала на славата на рокендрола са вкарали Дона Самър, небезизвестна като "Кралицата на диското"........

    То бива попкултура, бива, ама вол за мезе не бива.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  42. 42 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#4:"Ivak"]Дори се учудвам как Nirvana, Deep Purple и Kiss още нямат място в Залата на славата на рокендрола.[/quote]
    Първите да, ама относно тези боядисани откачалници Кiss не се учудвам.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  43. 43 Профил на Thoth
    Thoth
    Рейтинг: 572 Весело

    Какво ви пука - нали са в залата на хубавата музика от близо 50 години. Само на еднодневките им е терсене, защото нямат музика, а само маркетингова известност - за тях е ключово.

    Още имам някъде на тавана плочата "Singles A's & B's" от '75-та.
    Не били в в залата на славата... big fucking deal... в моята са от 30 години.

    “Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.” - Seneca
  44. 44 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#21] от "Conservator":

    Така е както си го написал,но явно не се прави някаква разлика в категориите за които се пише.Всеки има някакви фаворити и разбира се се учудва защо подяволите ги няма примерно Хиип илиПърпъл?А ако го питаш -защо пък трябва да е в листата-отговораби бил ...ами Смоук он дъ уотър,чайлд ин тайм,
    Стромбрингър...а не за Хъш,Кентъки уомън,Еммаретта....Или За цялостно творчество или дълголетие...Обаче нито за едното
    нито за другото а за принос.И аз съм голям фен на Пърпъл но
    наистина невиждам нищо Велико -освен Ин рок,Машинхед ....и Ричи ....

  45. 45 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Гневно

    До коментар [#42] от "magen_enoshi":Поздравявам те с "Оближи го !"
    http://youtu.be/6DCcmCp6AeM

  46. 46 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#40] от "senser":

    точно ...затова неразбирам (примерно) за чий една прогресив-
    фолк група като Тул или екстравагантият Марк Болан трябва да
    са там?изобщо този вид класификации според мен са пълна тъпотият отвякъде..типично по американски

  47. 47 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#32] от "pag":
    Съжалявам за френския. Все пак имената се разбират, даже на френски.

    И на мен ми направи впечатление, че са включени различни музикални стилове. Но Led Zeppelin и Pink Floyd са там. Така че и Пърпъл заслужават да са в този музей.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  48. 48 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#47] от "Lady Motus Zeppelin":

    [quote#47:"Lady Motus Zeppelin"]Но Led Zeppelin и Pink Floyd са там. Така че и Пърпъл заслужават да са в този музей. [/quote]

    Интересно ми би било да чуя аргумента (ти)?Поне аз лично не
    виждам нещо общо между тези 3 оркестъра...Интересно ми би
    било ако имат нещо общо ....Неможе да се каже кои са по велики ПФ,Зепелин или Пърпъл,,просто не е възмжоно,неможе да се каже и кои са направили повече за и в рок музиката измежду тези 3 формации..какви са критериите - продадени албуми,пари,зрители,парчета в топ класации или нов начин на музициране,свирене,стил ,саунд и т.н.Все ако вземен които и да е от по горните критерии,колкото и да не е обективно все пак от тези 3 групи -Пърпъл наистина немогат да се срваняват нито с Зепелин нито с Флойд...сори но е така

  49. 49 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#46] от "the_fat":

    Дойдохме си на думата

    simple mind
  50. 50 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1220 Весело

    До коментар [#29] от "Lady Motus Zeppelin": Мерси за линка. Абе има нещо гнило в цялата история... Мадона е вече в "залата", а Dire Straits и DP не са!? Журито май е прекалило с тревата.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  51. 51 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#50] от "Станислав":

    Бъди приятел, моля те. Прочети коментар 48 и помагай.
    Аз музиката я слушам съвсем аматъорски.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  52. 52 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    До коментар [#48] от "the_fat":

    Не те разбрах съвсем точно каква тез защитаваш, но понеже считам себе си за голям фен и на трите групи (израснал съм с тяхната музика и все още не съм се изморил да ги слушам!), ще ти отговоря така: Флойд са отделно измерение, самостоятелна планета, достатъчна сама на себе си - те са несравними с другите групи, макар че мястото им сред най-големите в рок-музиката е бетонирано и неоспоримо! Пърпъл и Цепелините си приличат по много неща: едните са започнали да свирят 1967 (ДП), другите - 1968; едните са издали 19 албума (ДП), без да броим концерти и компилации, другите - само 9, поради ранната кончина на Бонзо, светла му памет; и двете групи са били съставени от уникални, първокласни музиканти - да не израждам имена, но няма един, за който да се каже, че не става; имат разлика в звученето, което си е доста по-хард при ЛЦ, но това не променя принадлежността им към семейството на рок-динозаврите! В заключение, не мога да кажа кои са най-велики и дали някоя от групите е по-велика от другите две, но мога да твърдя, че и трите са оставили незабравим отпечатък в историята на Рока и че мястото им в историята на рок-музиката и в коя да е зала на славата, посветена на този жанр не подлежи на съмнение. Обожавам ги и трите и ги слушам в зависимост от настроението. И от питието...

    До коментар [#51] от "Lady Motus Zeppelin":
    Поздрав от мен и за двама ви:
    http://www.youtube.com/watch?v=sfR_HWMzgyc

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  53. 53 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#52] от "Станислав":

    Благодаря за помощта и благодаря за поздрава - любимото ми парче.
    До коментар [#48] от "the_fat":

    Още вчера писах, че по отношение на музиката съм аматъор и подхождам емоционално, а не рационално.
    И трите групи са рок-групи, които слушам с удоволствие. Флойд наистина са неопределими
    [quote#52:"Станислав"]отделно измерение, самостоятелна планета,[/quote]
    Не съм в състояние да направя класация на трите групи.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  54. 54 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1239 Весело

    До коментар [#52] от "Станислав":
    До коментар [#53] от "Lady Motus Zeppelin":

    Благодаря! Винаги го слушам с удоволствие!

  55. 55 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1220 Весело

    До коментар [#54] от "Калибър 6.5Х55": И то с "волуме на мах", както обичахме да казваме още в гимназията!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  56. 56 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1239 Весело

    До коментар [#55] от "Станислав":

    Хахаха! не мога на МАХ, ще се разруши къщата...

  57. 57 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#32] от "pag":

    Прав си, Дийп Пърпъл са група тотално изпреварила времето си в музикално отношение, затова и могат само да мечтаят за славата на Зепелин, но в музикално отношение.....о, боже
    http://www.youtube.com/watch?v=DjZONFu1fps
    само чуйте това парче и един прогресив-блус риф на 5:16, това е музика от бъдещето, никой не обича онези които гледат напред, затова и когато през 1973 Зепелин пълнят МСГ в три нощи поред ДП забиват в зали за по 1ооо човека

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  58. 58 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Весело

    До коментар [#48] от "the_fat":Всяка класация,кои са най-велики е силно субективна и зависи от вкуса на анкетирания и мнението му не означава,че "разбира"от музика,или напротив.Според мен,най-велики от великите са следните:
    1.Rolling Stones
    2.Mick Jagger
    3.Black Sabbath с Ozzy Osbourne
    4.Ozzy
    5.Motorhead
    6.Alice Cooper
    7.Judas Priest
    8.Quensryche
    9.Nazareth
    10.Kraftwerk


  59. 59 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#51] от "Lady Motus Zeppelin":
    До коментар [#52] от "Станислав":

    Немога да кажа по какво си приличат Зепелин и Пърпъл,
    понеже много се различават.Може би приликата е само в прическите им по онова време(според мен).Стан пише-едните почнали '67 другите '68 -окей,бройка албумите 9:19 (аз лично не помня бройката толкова се вероятно)...но със сигурност знам че са почнали доста по отавна..както и да е.Разликите са
    доста големи-като почнеш от биографичните особенности-
    кой какъв бил в училище-между другото Ричи не е пушил никога тютун,не е пил алкохол не е употребявал наркотици и т.н. версус Джими-алкохол,дрога,цигари....Виж и двамата са големи плейбойве и окултисти...Ho като мусиканти от самото начало a и детски години та и досега абсолютно рпотивополжоности...така е и с Зео и Пърпъл...та Джими започва с джаз/блуз...Ричи класика/фолк...Зепелин е групан за/на Джими -Пърпъл за/на Ричи Различни може би прилика но като мусикални идеи и реалитет -тотално разчни единият автентичен иноватор ......другият....прекрасен имитатор.Май тук би трябвало да кажа че Зепелин са ми едни от фаворите...тези 10-15рок артисти в мойто сърце 4 евър....
    1968- Джеф Бек прави Трут(Truth)...Пърпъл-Шейдс оф ДП,
    малко по късно 69-Зепелин 1...еми чуйте 3-те албума и ще си
    спестите време да не четете кво пиша...ако продължа де ,но от там би се тръгнало па и за после през барабаните на Бонзо,Маршалите на Ричи,тайните знаци на обложките на Зепелин,тайното повествование на Стеаруеи ту хевън ако се върти обратно на грамофона и т.н. и т.н. и т.н....
    .............и поздрав от мен ЕЛО/Бийтълс/Зепелин взети заедно

    Bigelf - Money Macnine
    https://www.youtube.com/watch?v=CdeerOUBNzc&list=PLAE991E88553C3ED9






  60. 60 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1017 Разстроено

    Опа,в бързината съм пропуснал великите и неповторими великани Kiss.Прости ми,Хаим !!

  61. 61 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#58] от "sabbath":

    уникална класация, общо взето само Куинсрайк и Сабат, донякъде, стават

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  62. 62 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#59] от "the_fat":
    Мога само да благодаря за професионалните обяснения. Изчетох ги с интерес.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  63. 63 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#58] от "sabbath":

    хммм,интересна и много пъстра компилация не бих искал да те обидя но немога да не се съглася и с г-н Stavrogin#61...без "донякъде'то разбира се.....чудя се обаче за Крафтверк???да беше
    написал Ван дер Крааф генерейтор ,Хоукинд или Гонг да те разбера ....както и да е яка листа от металурзи си спретнал

  64. 64 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#62] от "Lady Motus Zeppelin":

    аа мерси,но ме мързи да пиша....с 2 думи разликата между ЛЗ и ДП е горе долу като тази между Пинк Флойд и Софт Машин или Блайнд Гардиан и Ангра/Симфони Х или пък тази между
    Ръш и дъ Марс Волта / Поркупайн трии или Джими Хендрикс и Криим ....или Мууди Блууз и Супертрамп и ..и..и ..мързи
    ме в момента пък и кво ли е важно ...
    ей този пич слушам в момента

    Jim Weider - The Maze
    https://www.youtube.com/watch?v=rKn_q5648QE

  65. 65 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#64] от "the_fat":

    Извинявай, сега стана малко по-объркано за мен. От всички, които си изброил, имам представа само от Крийм.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  66. 66 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#58:"sabbath"]1.Rolling Stones
    2.Mick Jagger[/quote]
    Хехе, тес на ко са нумеро уно - по "накрякане" ли
    Джагър е световен феномен - един апцелутен музикален инвалид се изкачи на пръво място у таблицата..тц..тц..тц..какво нещо е "войнствуващата посредственост".

  67. 67 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1220 Весело

    До коментар [#56] от "Калибър 6.5Х55": Ти явно имаш каквото трябва! Аз съм се самоограничил с едни 2х100 вата, но жената ще ме изгони преди да съм стигнал до "мах"... Затова, когато искам да се потопя в музиката, както аз си знам, си слагам слушалките. Знам, че за теб е още рано, но аз утре ставам в 6, затова казвам лека нощ!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  68. 68 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1239 Весело

    До коментар [#67] от "Станислав":

    Лека! Аз се изнасям за в къщи. Стига за днес.

  69. 69 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Весело

    До коментар [#45] от "sabbath":
    Още едно доказателство на казаното от мен за възможностите им.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK