Кой спечели наградите за ефективна реклама "Effie България 2014"

Статуетките Effie

Статуетките Effie



Четири златни, шест сребърни и пет бронзови награди бяха връчени на церемонията на седмото издание на фестивала за ефективност на рекламата "Effie България 2014 г.", организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции, снощи, 28 май, в Sofia Live Club.


Злато в категорията "Стоки" получи кампанията "Баба Ханке" с клиент "Рено Нисан България" АД, агенция Publicis Sofia, дигитална агенция Publicis Modem Cybermark и медия агенция Equinox. Второто отличие отиде при "Време е за нещо специално!" на "Загорка" АД, дело на агенция BBH LONDON, творческа агенция Publicis Sofia и медия агенция Mindshare. Бронзовата статуетка в категорията беше връчена на Carlsberg Bulgaria и Noble Graphics за кампанията "Свежо от планината".


В категорията "Услуги" журито, съставено от представители на рекламодатели, агенции, медии, агенции за изследвания и независими експерти, не излъчи победител, но отличи три кампании със сребърна статуетка. Това бяха "VIVACOM #Hybrid" на агенция: New Moment New Ideas Company, "Спестовен жилищен кредит" на Пощенска банка от агенция ББДО Груп/Графити ББДО, както и "6 от 10" на УниКредит Булбанк от агенция reforma.




Бронзовите отличия в категорията отидоха при други две кампании - "Без подпис" на Банка ДСК от агенция Noble Graphics и "Депозити с бъдеще" на БНП Париба от агенция Ogilvy Group.


За най-ефективна реклама в категория "Промоции" бе определена "Сбъдни желание" на MasterCard Europe - България, от агенция reforma. Второто място бе за "Падаща звезда" на Пощенска банка и ББДО Груп/Графити ББДО, а третото - за  "Спечели. Изживей. Сподели." на "Джапан табако интернешънъл България" ЕООД от агенция Publicis Sofia.


Кампанията на GLOBUL от агенция: Ogilvy Group "Не създавай нови видове". В същата категория "Дневник" и кампанията "Дневник на българската действителност" от агенция Noble Graphics и продуцентска къща: 5th Degree Ltd. взе сребро.


Злато за "Социална, медийна, политическа" получи кампанията "Паметник на незнайния доброволец" на Фондация "Герои на времето" от Noble Graphics и аудиопостпродукция Brambar Studio. Nova Broadcasting Group беше отличена с бронзова статуетка Effie за кампанията "Великият понеделник", по която е работила агенция за разработка на приложения за фейсбук и мобилни устройства Professional Translation Ltd.


Въз основа на резултатите от конкурса за 2014 "Effie България" определи и най-ефективните агенции, рекламодатели и търговски марки в страната. Така на първо място с 22 точки е Noble Graphics, следвана от Publicis Sofia с 15 точки и reforma на трето място с 14 точки.


В класацията за най-ефективни клиенти за 2014 година на първо място с 12 точки е Пощенска банка, с по равен брой точки я следват GLOBUL, MasterCard Europe България, "Рено Нисан България" АД и
Фондация "Герои на времето".


Повече информация за наградените кампании, както и самите награди, може да откриете на сайта на "Effie България 2014".

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    "Второто отличие отиде при "Време е за нещо специално!" на "Загорка" АД..." - сериозно? Една от най-тъпите серия реклами, които някога съм виждал, при които се питаш "какво е искал да каже авторът?".

    Другото забележително е, че има много спечелили продукции за банки, което ще рече, че икономиката у нас се развива с бурни обороти.

    Тук-таме някоя-друга фирма за цвят, някоя и друга фондацийка и туй то. Едни и същи печелят, години наред. И всички до една сред агенциите, нямат българско наименование - щото или са филиал на чужда верига, или ги е срам да се зоват българи и гледат да са по-католици от папата.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK