Французойки начело с Катрин Деньов обявиха кампанията #MeToo за мъжемразка

Французойки начело с Катрин Деньов обявиха кампанията #MeToo за мъжемразка

© Thomas Peter, Reuters



Сто французойки начело с Катрин Деньов се обявиха против кампанията #MeToo срещу сексуалния тормоз, защото според тях е "пуританска" и мотивирана от омраза към мъжете, предаде "Ройтерс".


След разкритията за продуцента Харви Уайнстийн (вече обвинен от повече от 70 жени) милиони жени последваха призива да разкажат онлайн за своя опит със сексуалния тормоз под хаштага #Metoo (в превод "И аз също", "Случи се и на мен"), а във Франция - #balancetonporc ("Издай прасето в живота си").


"Подтикът да пратим мъжете на заколение, вместо да помогнем на жените да бъдат по автономни, помага на враговете на сексуалната свобода", пишат 100-те жени в колонка във всекидневника "Монд", добавяйки, че "правото на мъжа да досажда на жената е съществена част" от тази свобода. Според французойките кампанията е пуританизъм.


Марлен Шапа, министърът, който отговаря за превенцията на насилието над жени, коментира пред "Ройтерс", че скандалът с Харви Уайнстийн, който завлече и десетки други знаменитости от мъжки пол, е предизвикал французите да се замислят над възгледите си за сексуалния тормоз. Франция обича имиджа си на страна на съблазънта и романтиката, коментира Шапа.




Сред мерките, инициирани от нея, са национални консултации за закон, който да предотврати тормоза на улицата, както и увеличаване на давността за изнасилване на малолетни.


В края на октомври миналата година граждани протестираха срещу откриването на ретроспектива на режисьора Роман Полански, който получи ново обвинение в изнасилване.


Но за Деньов, както и за много френски писатели и журналисти, подписали текста в "Монд", това е прекалено. "Тази кампания за онлайн саморазправа наказа мъжете на работното им място, принуди някои да напуснат, макар единственото им провинение да е това, че са докоснали нечие коляно, опитали са се да си откраднат целувка, да поговорят за "интимни" неща по време на работна вечеря", възмущават се французойките.


Според тях изнасилването е престъпление, но опитът да съблазниш някого, дори ако е настоятелен и не особено елегантен, е "джентълменско поведение", а не "шовинистична атака". И докато е важно да се говори за злоупотребата с власт на някои, кампанията е излязла извън контрол и създава усещането, че жените са безсилни и вечни жертви.

Коментари (111)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    Страхотна и очаквана новина. На път сме да унищожим магията на сексуалните отношения под претекст, че се борим с насилието.

  2. 2 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Има смисъл и това послание. Остава опасноста да залитаме от една крайност в друга.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  3. 3 Профил на Waters
    Waters
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Нека вълната от задоволство у потенциалните насилници се отприщи.... сега.

  4. 4 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    Алооо, има ли журналисти в Дневник? “Мъжемразка” е съществително име и не е на място в това заглавие, недейте да оригиналничите.

    ”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
  5. 5 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    Ама тъъъънинка, но цензурка. И манипулацийка.

    Не е Катрин Деньов и "просто жени".
    Въпросните "френски жени" са актриси, писателки, интелектуалки. Все елит.

    Ех, газетата ... Какво, лаврите на "Правда" ли не ви дават мира?

  6. 6 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Неутрално

    Поздравления за смелостта и позицията на Катрин Деньов и сие!

    Днешният феминизъм все повече се превръща в тоталитарна идеология, чието откровено мъжемразтво (мизандрия) няма как да не напомни антисемитизма на нацистите. От това страдат не само мъжете, но преди всичко жените, тези решени да успеят по правилата, тези които търпят, но не се предават. Точно техните усилия ще бъдат зачеркнати от един войнствен, мразещ феминизъм, който е всичко друго, но не и съвместим със самата идея за равенство, без значение от пола, религията, произхода и т.н.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  7. 7 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Потенциални насилници😊
    Уау!!!

    Във всичко това има нещо хубаво и за мъжете.
    Мъжемразките се заявяват публично - така можем лесно да ги избягваме.
    Щото понякога го разбираш късно - оженил си се, направил си и дете.
    Никой не иска да живее с началника си у дома.
    Да се спасяват.
    Да стоят далече от нормалните мъже и те да стоят далече от тях - взичко е ОК.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  8. 8 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Сега очаквам върху Деньов и другите подписали да се излее огромна либертофонска помия. Само, щото са си позволили да имат позиция различна от либерастката. Така де, "партийната" линия трябва да се спазва и който излезе извън нея трябва да бъде смазан.

    Мома, връщай 12 и 12А!
  9. 9 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    До коментар [#3] от "buff":

    Не виждаш ли, че движението на Холивуд се налага с насилие, че парализира отношенията между двата пола и се превръща в фундаментализъм, който ще порази жизнеността на обществото?! Не виждаш ли, че то изобщо не засяга насилието в рамките ва мюсюлманските общности на Запад?!

  10. 10 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Сега очаквам върху Деньов и другите подписали да се излее огромна либертофонска помия.

    До коментар [#8] от "CINZANO - оправете си сайта!":

    Дреме и на Кстрин Деньов от воплите на разни пренебрегнати мъжкарани.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  11. 11 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Разстроено

    А ето как геваристкият Гардиън отразява навината:

    Catherine Deneuve says men should be 'free to hit on' women
    https://www.theguardian.com/film/2018/jan/09/catherine-deneuve-men-should-be-free-hit-on-women-harvey-weinstein-scandal

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  12. 12 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5649 Неутрално

    Подкрепям!!!
    Сега да те е страх да направиш дори елементарен комплимент...
    На мъжете едва ли не се набива някакъв комплекс, че направо е ненормално да получиш ерекция извън спалнята...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  13. 13 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Гневно

    До коментар [#8] от "CINZANO - оправете си сайта!":

    Радикалният феминизъм няма нищо общо с либерализма, а точно обратното и точно това критикуват Катрин Деньов и компания.

    Стига опити за пробутване на русоробски опорки!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  14. 14 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 479 Весело

    Поздравления за мадам Деньов и нейните съмишленици!
    Чудно как така дневникът на г-н Прокопиев публикува тази (май вчерашна) новина.

    Дневник-токсичният сайт
  15. 15 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    "правото на мъжа да досажда на жената"

    Край, значи, с ухажването, флирта и съблазняването, щом дори французойките не ги отличават от досаждането и насилието.

  16. 16 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#11] от "c.b.o.":

    Гардиън е либерастки парцал пълен фейк нюз пред който не само Дневник ами и 24 часа и Телеграф изглеждат като сериозни медии.

  17. 17 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Разстроено

    А прочетете феминисткият отговор или контра–трибуна срещу Катрин Деньов:
    https://www.francetvinfo.fr/societe/droits-des-femmes/tribune-les-porcs-et-leurs-allie-e-s-ont-raison-de-sinquieter-caroline-de-haas-et-des-militantes-feministes-repondent-a-la-tribune-publiee-dans-le-monde_2553497.html

    После говорете, че днешният, радикален феминизъм не е мъжемразство, омраза и тоталитарна идеология. Който не я споделя, независимо дали е жена или мъж, е обявяван за враг на народа!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  18. 18 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    съгласен напълно.
    то магията на свалката
    инак изчезва.

  19. 19 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#16] от "lustmord":

    Гардиън е откровено марксистки, от както Корбин пое нещата при Лейбъристите. Нищо общо с либерализма!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    А ето как геваристкият Гардиън отразява навината: Catherine Deneuve says men should be 'free to hit on' womenhttps://www.theguardian.com/film/2018/jan/09/catherine-deneuve-men-should-be-free-hit-on-women-harvey-weinstein-scandal
    —цитат от коментар 11 на c.b.o.

    Вие какво, да не би да сте изненадан от наглата манипулативност на задругата?
    Масово публикуват не текста, а "преразказ с елементи на размишления", като при това не се свенят пропагандно да изкривяват, меко казано, истината.

    Тези "жени" не обявават кампанията # МеТоо за мъжемразка, а че активистите, яхнали кампанията, я превръщат в мъжемразка до абсурден краен пуританизъм, в отричане на сексуалността. Вместо, sic! - цитирам - да се води борба срещу злоупотребата с власт.
    Но това не отърва на задругата, защото те точно за власт се борят ...

  21. 21 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#20] от "xm...":

    Съгласен!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  22. 22 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Стара истина е, че монетата има две страни. Също така, че всеки може да си каже мнението. Популистите са измислили лафа за дявола и евангилието. Сега. За Катрин Деньов. Опитал съм се да гледам всичко, което е снимала. Обичам да я гледам, защото е красива и талантлива. Много мъже са я искали, някои са успявали, от Мастрояни май има дете. Последно я гледах с оня симпатяга Бърт Рейнолдс, за който казват, че никоя жена не му е отказала. В силата на годините си запитали Лолобриджида с кого и е кеф да се снима, а тя възкликнала:Ален Делон, Белмондо, Боже, толкова са много...

  23. 23 Профил на Waters
    Waters
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Деньов доказва, че никога не е късно да станеш за резил.

  24. 24 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    Най-сетне глътка здрав разум сред цялата тази истерия.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  25. 25 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Весело

    Подкрепям!!!Сега да те е страх да направиш дори елементарен комплимент...
    —цитат от коментар 12 на Незнайко в Слънчевия град

    Ако нямаш няколко милиона, на които някоя застаряваща кифла да е хвърлила очи, то няма от какво да се притесняваш - ако не си забелязал, всички "насилници" са доста богати ;) Тъй че, споко!
    Тук, колежките на етажа, ако не ги оглеждам с поглед, който все едно ги съблича, ще ме спънат като слизам по стълбите :) Ама това е защото са млади и самите те се харесват, а онези - "насилваните", явно имат проблем или с годините си, или с отражението си в огледалото, или като цяло с мъжкия пол!

  26. 26 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    До коментар [#6] от "c.b.o.":

    Преди време редакторла от Хъфингтън Пост пусна в туитър целите си за 2018 година, като една от точките беше да убие всички мъже:
    http://www.mediterraneodigital.com/espana/internacional/la-directora-feminista-del-huffington-post-2018-matar-a-todos-los-hombres.html

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  27. 27 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Любопитно

    А ето как геваристкият Гардиън отразява навината:
    —цитат от коментар 11 на c.b.o.

    Какво е "геваристки"?

  28. 28 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Любопитно

    До коментар [#26] от "Tabarnia":

    "Хъфингтън Пост" трябва да си смени името на "Феминистка Правда".

    Интересно защо няма мъжки или мачистки аналог на Хъф Пост?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  29. 29 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Неутрално

    Какво е "геваристки"?
    —цитат от коментар 27 на cristo_n


    Корбин нали е фен на Че Гевара... Може и кастристки, ако искаш.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  30. 30 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 747 Неутрално

    еееее, малко разум накрая в тая лудница от глупости !!!

  31. 31 Профил на niksun
    niksun
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Винаги съм я харесвал. Неподправена, дръзка, красива, талантлива, непримирима... Стил и класа. Много от американските й "колежки" трябва да й носят кафетата, току виж научили нещо от нея. Истинска звезда!

  32. 32 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#29] от "c.b.o.":
    Корбин е най-вече Чавист:

    https://twitter.com/jeremycorbyn/status/309065744954580992

    а през 2016 провъзгласи Венецуела за рая на Земята:

    https://twitter.com/corbynsnap/status/777192034562142208

  33. 33 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#23] от "buff":

    Защо да е станала за резил...? Защото е на мнение, че мъж може да каже на жена, че я харесва и да си прави устата и за нещо повече? Извинявай, ама откога това стана неестествено? Както и обратното, разбира се. За какво са ни всички тия превзети задръжки? Хората не се размножават, като амеби...! Всеки си има някакви чувства и желания.
    Ако някои застаряващи и грозни феминистки имат проблеми с мъжете около тях, ами да си стоят в къщи. Няма да липсват на никой...!

    Бивш tww09306483.
  34. 34 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#32] от "lustmord":

    Не е ли едно и също?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  35. 35 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Прави са, ако сегашното продължава в същата посока, накрая ще върнем половата сегрегация и днешните хеминискти ще го нареакт успех, въпреки че предните поколения феминистки са се борили за обратното - жените да са наравно и на едни и същи места като мъжете, а не изолирани уж в името на собствената им безопасност.

  36. 36 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#34] от "c.b.o.":

    Еми не е съвсем - Че Гевара по-можеш да кажеш, че бил борец за някакви си светли идеали - за някой дето се прехласва по него бих казал, че може да е просто объркан ама някой дето сочи провалената държава Венецуела за рай няма какъв друг да бъде освен луд.

  37. 37 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#29] от "c.b.o.": Че Гевара -> геваристки...
    Ясно - не я знаех тази "дума".

  38. 38 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    Всеки случай трябва самостоятелно да се разглежда, но е добре, че Катрин Деньов и другите обръщат внимание на това, че трябва да се прави разлика. Освен това всяка нереализирала се в горните слоеве на шоубизнеса актриса може да изкара, че е била тормозена сексуално и не се е поддала и затова не са я оценили достатъчно. Как да се разгланичи свинята от джентълмена само по чужди свидетелства - това е въпросът.

  39. 39 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Гневно

    До коментар [#36] от "lustmord":

    Какви светли идеали? Че Гевара е бил психопат–убиец. Айде само да не ми тролиш за глупости, моля!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  40. 40 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Любопитно

    До коментар [#29] от "c.b.o.": Че Гевара -> геваристки... Ясно - не я знаех тази "дума".
    —цитат от коментар 37 на cristo_n


    Защо са кавичките? Как се казва, според теб?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  41. 41 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    Накрая нещо нормално от една красива жена.

  42. 42 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#39] от "c.b.o.":

    Да бе - аз знам - говоря за някой 18 годишен льольо дето си е купил тениска на Че и е зазубрил 3 изречения за социалната справедливост - той може да е просто объркан а не непременно луд.

  43. 43 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    Класата си е класа.
    Жените, които си нямат проблеми с мъжете са както виждаме напълно нормални дори, когато са на възраст.
    Те знаят истината.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  44. 44 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    До коментар [#42] от "lustmord":

    От поста ти личи, че си наясно с убиеца на селяни Че.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  45. 45 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Има и нормални жени, но не им се дава много думата. Добре, че Катрин реши да каже истината, нея няма как да я скрият.

  46. 46 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#44] от "Росен (Путлер капут)":

    Аз съм - говорех за "някой 18 годишен льольо", който като отвори Уикипедия няма да прочете точно тези детайли

  47. 47 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    "... опитът да съблазниш някого, дори ако е настоятелен и не особено елегантен, е "джентълменско поведение", а не "шовинистична атака"

    Сега вече разбираме, че т.нар "бежанци" освен всичко са са и с истинско джентълменско поведение.

  48. 48 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Французайките както винаги са на ниво.

    Благодарности за позицията !

  49. 49 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#17] от "c.b.o.":

    Merci. :)
    Oтнов виждаме навъсени, недоеб@ни, късо-постригани, грозни и нещастни лица на смотанячки, които биха искали поне някой мъж да се загледа по тях.
    Kak пък една моделка не се записа в тоя тахаштаг?!!!
    Къде са бг фолк фуриите?
    #me2#Sa6ka#Zadnapra6ka
    #me2#Mara#Otvara4kata
    #me2#Radka#Piratka

  50. 50 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    Катрин Деньов - красива и нормална жена.

  51. 51 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1318 Любопитно

    До коментар [#17] от "c.b.o.":

    Я преведи накратко, че не разбирам френски.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  52. 52 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2795 Неутрално

    До коментар [#2] от "rwe33471675":
    "Нека вълната от задоволство у потенциалните насилници се отприщи.... сега. "
    =============
    Лоши спомени ли имаш, или просто си на "гребена на вълната"?

    Еретик
  53. 53 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3343 Весело

    ... Kak пък една моделка не се записа в тоя тахаштаг?!!!
    —цитат от коментар 49 на imaligoogle_hr

    Щото те се вълнуват изключително за Световния мир!

  54. 54 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5405 Неутрално

    Това е силно, малко закъсняло послание. То поставя фокуса на правилното място - злоупотребата с власт.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  55. 55 Профил на Imeto mi
    Imeto mi
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Супер тъпо изказване. Работна вечеря на която се пипат колената. Какво е тази работа?

  56. 56 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    До коментар [#46] от "lustmord":

    Именно.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  57. 57 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 951 Неутрално

    И кои подеха глупавата кампания Аз също.
    Точно холивудските гърли, които нямат филм без да се покажат голи или без сексуална сцена.. После станха пуританки. До другия филм...
    Катрин Деньов им го е казала.

  58. 58 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Е тва вече е женска приказка!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  59. 59 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Съгласна съм с Денъов, стига с тази истерия. И на Златен глобус засилиха истерията, като Опра добре използва цялата тази суматоха, за да си подготви бъдещата кандидатура за президент.

  60. 60 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4282 Любопитно

    До коментар [#38] от "Мондиана":

    Без да имам претенции за дълбоко познаване на тази специфична област на психиката, прави ми впечатление че движението в Холивуд се води именно от успели, много богати актриси и телевизионни звезди, като Рийз Уитърспун и Опра. Смея да предположа, че за тах със застрашителното приближаване на възрастовата непригодност за някои роли и просто остаряването по-важно е да са в блясъка на прожекторите на медиите: "хляб и зрелища". Доста интересен "звезден синдром".

  61. 61 Профил на Monsieur
    Monsieur
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Време е да се сложи край на сексуалния тормоз под каквато и да било форма. 21 век сме.

  62. 62 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 269 Весело

    ...всички те отиваха при "Харви" с една цел - кой истински мъж би им отказал?!

  63. 63 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Французска актриса от руски произход, дължаща кариерата и известността си единствено на външния си вид и връзките с подходящи мъже, се обявява за "правото на мъжа" да досажда сексуално на жените! Ами ако този мъж ти е началник или колега, от когото зависиш в служебно отношение или се срещаш на работа всеки ден, също толкова безобидно ли ще е "докосването на коляното" и "опита да откраднеш целувка"? Ами другите жени, които не са толкова привлекателни за овластените мъже - те да са лишени от всякакви възможности за развитие, само защото "не стават", според популярния израз? Ама едва ли може да се очаква от застаряваща звезда с два пръста чело да мисли съвременно и да си представи, че можеш да постигнеш нещо в живота, без да използваш древните женски похвати.

  64. 64 Профил на Monsieur
    Monsieur
    Рейтинг: 471 Неутрално

    А между другото, крайно мреме е да се сложи край и на разни мъжемразещи организации.

  65. 65 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    До коментар [#61] от "Monsieur":
    Движението на Холивуд поставя начало на организираното насилие по полов признак, а не край. Това е полов фундаментализъм.

  66. 66 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#4] от "gallnare":

    "мъжемразска" трябва бъде, като прилагателно

  67. 67 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Любопитно

    Масово публикуват не текста, а "преразказ с елементи на размишления", като при това не се свенят пропагандно да изкривяват, меко казано, истината.
    —цитат от коментар 20 на xm...


    Ето тук е целият текст на трибуната, подписана от Катрин Деньов и много други:
    http://pouruneautreparole.blogspot.fr/2018/01/des-femmes-liberent-une-autre-parole.html

    Дано "Дневник" я преведе за улеснение на всички, защото казва много верни и важни неща за интимността и отношенията м/у мъж и жена, неща които всеки вижда и знае, но все по–малко се осмеляват да кажат на глас.

    Прави впечатление, че по–старите генерации феминистки, които се свързват с либералния феминизъм от 50-те и 60–те (равенство на права), са първите, които се опълчват на новите, радикални феминистки, които все повече приличат на пролетарии, подели поредната класова борба и търсещи нова "диктатура на пролетариата". Затова е важно да се прави разлика между либерализма и враговете му.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  68. 68 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 269 Весело

    До коментар [#59] от "proza":

    Опра няма шанс за Президент - демократите имат Опашка за чакане и вече почнаха да злословят срещу нея че доскоро целуваше Харви и тогава с речта си показа истинската си хамелеонщина и амбиция за власт.
    а до 2 години Тръмп ще покаже че е велик президен докато демократите ще изгубят подръжници и симпатизанти и ще бъдат опетнени като партия и още веднъж като преди трябва да направят този път десен завой и се разделят от лявата си политика за да продължат да имат подкрепа като партия.
    Корумпираните журналисти работей за тях днес ще бъдат забравени и опетнени съвсем скоро.
    Хилари направи много лоши неща в партията които трудно ще се забравят.
    Само търпение и ще разберете какво имам в предвид

  69. 69 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Любопитно

    Французска актриса от руски произход
    —цитат от коментар 63 на murttle


    Катрин Деньов ли? Защо да е от руски произход?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  70. 70 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Любопитно

    До коментар [#38] от "Мондиана":Без да имам претенции за дълбоко познаване на тази специфична област на психиката, прави ми впечатление че движението в Холивуд се води именно от успели, много богати актриси и телевизионни звезди
    —цитат от коментар 60 на daskal1


    Точно така. Същите актриси–милионерки не се посвениха да използват страданията на редица дискриминирани и зле платени жени от простолюдието по света, за да искат и те "равно заплащане" за многомилионните роли, които играят.

    Най–гротескна, но и най–превъзнасяна от Хъф Пост (Феминистка Правда), беше борбата на иначе доста посредствената актриса Робин Райт да получава колкото Кеви Спейси за "Къща от карти". От Нетфликс политкоректно клекнаха... Нищо, че Кевин Спейси е един от най–талатливите актьори за всички времена, че има Оскари и маса други награди, а горката Робин Райт цял живот играе самата себе си или по–скоро това, което си мисли, че представлява. Това е все едно някой новобранец в Реал Мадрид да тръгне да се оплаква, че не взима колкото Роналдо, щото нали една и съща работа, един и същ отбор и т.н.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  71. 71 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 636 Неутрално

    " Франция обича имиджа си на страна на съблазънта и романтиката,"
    Както се хвали Мичето от околовръстното,
    Някои знаят френски, а аз направо го мога.

  72. 72 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4282 Весело

    До коментар [#70] от "c.b.o.":

    И аз това си мислех, защо пигмеите да не започнат процес срещу НБА за ръстова дискриминация? :-)

  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7406 Неутрално

    И тя ли. А преди колко десетилетия.

  74. 74 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    От глупостите измислени и натрапвани ни от англосаксонците направо ми се повдига. Уважавам французите защото не им цепят басма- ще припомня, че Ален Делон оспори, че било естествено и натурално да си хомосексуален.

    Платон ми е приятел, но истината ми е по-голям приятел.
  75. 75 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Не съм изненадан, че реакцията идва именно от Франция. Мога само да приветствам позицията на Катрин Денъов като достойна нз една красива и умна жена. И редно е добре да се разбере Франция не е нито САЩ нито която и да е англосаксонска страна. Същото важи и за целия юг на Европа.

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77 Профил на Binko Georgiev Binev
    Binko Georgiev Binev
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#76] от "twe38546258":

    аз досега един педал не съм видял в тоалетна в германия, то обществени май има само по гарите. и там е под надзор и е невъзможно това дето сте го написали
    явно вас ви привличат.

    иначе във всеки немски град има местни вестници , в които има разни обяви, между другото и за такъв род услуги, и там на някои съм виждал да пише транс

    ама това за тоалетните си е ваша измислица

  78. 78 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 470 Любопитно

    са първите, които се опълчват на новите, радикални феминистки, които все повече приличат на пролетарии, подели поредната класова борба и търсещи нова "диктатура на пролетариата". Затова е важно да се прави разлика между либерализма и враговете му.
    —цитат от коментар 67 на c.b.o.


    Откога такава промяна в убежденията, г-н безроден космополит? Мигар не знаете, че феминизма е от "ваш'те" идеологии за бутане на старият световен ред?
    Разнобой ли виждат очите ми?! :D :D :D

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  79. 79 Профил на Binko Georgiev Binev
    Binko Georgiev Binev
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#63] от "murttle":

    катрин деньов си е чиста французойка.
    един от бившите и мъже роже вадим е с руски произход

  80. 80 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#61] от "Monsieur":

    на ма@нгалите и ония до турската граница, които се... на по 11-12г. ще ходиш ли да им го кажеш?

  81. 81 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 879 Неутрално

    До коментар [#69] от "c.b.o.":

    Така твърдят руснаците.

  82. 82 Профил на sensini
    sensini
    Рейтинг: 434 Весело

    На всички феминистки мъжемразки пожелавам синове, а на разни пишман досадници свалячи - дъщерички.

    Иначе браво на Деньов - тази простотия с #метоо взе много да мирише напоследък. Мисля, че всеки нормален средноинтелигентен мъж е против злоупотребата със служебно положение спрямо подчинени жени в офиса - това лесно проваля тийм атмосферата и бизнес резултатите, да не говорим за уважението, което се изгубва безвъзвратно и то не само от жените, а от всички колеги. Тук разбира се не става дума за шоубизнеса - там на всички ни е ясно, че се пробива с минаването през много кревати, както и по конкурсите за красота и прочие. И това няма как да се промени - просто защото иначе няма "шоу", а само бизнеса не е интересен никому и не продава. Представете си Биг/Вип брадър, в които никой не псува, не говори откровени простотии, не се бие, не чупи посуда, не сваля ... скука брат. Може да се спори по темата бол... :) Но човешката природа да се кефи на простотии не е от снощи.

    Иначе метоо стана откровено мъжемразки #. Страшно прекалиха с клепането. На всички е ясно, че са употребили съответните мъже за кариерното си израстване, толкова колкото последните са ги употребили за други работи. Тоя бизнес е мръсен. Това не е оправдание за изнасилвания и т.н, но мисля, че почти в никой случай всъщност не е ставало дума за такова. Жалбите бяха, че някой си им показал член у тях си на питие посред нощ, награбил ги на пиянско парти и т.н. - а те какво очакват да се случи в мъжки апартамент посред нощ и след питиета? Да четат библията ли? Смех.



  83. 83 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3702 Неутрално

    "...макар единственото им провинение да е това, че са докоснали нечие коляно, опитали са се да си откраднат целувка, да поговорят за "интимни" неща по време на работна вечеря", възмущават се французойките...."

    Абсолютно са прави тези 100 французойки!
    И горко им на тези жени, на които нито един мъж не е направил опит да им докосне коляното, не се е опитал да я целуне, или не й е казал на "работната вечеря" че я желае!

  84. 84 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3702 Неутрално

    До коментар [#69] от "c.b.o.":Така твърдят руснаците.
    —цитат от коментар 81 на murttle


    глупости!
    Истинското й име е Catherine Dorléac, и за да се отличава от по-голямата си сестра Франсоаз (най-френското име, също актриса), по съвет на Роже Вадим приема фамилното име на майка си, Deneuve, което също звучи доста аристократично. А иначе тя си е парижанка с типичната галска глава, която никой не може да сбърка. Иначе Путинчо плати по някой милион на някои звезди да си обявят руски корени (Жерар Депардиьо - с румънски корени, и Стиван Сегал), но с това приключи.

  85. 85 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Любопитно

    До коментар [#69] от "c.b.o.": Така твърдят руснаците.
    —цитат от коментар 81 на murttle


    Че Катрин Деньов е от руски произход ли?

    Цитат, линк... или карай да върви? :))))))

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  86. 86 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Разстроено

    Иначе браво на Деньов - тази простотия с #метоо взе много да мирише напоследък.
    —цитат от коментар 82 на sensini


    Мисля, че реакцията на Деньов и компания е предизвикана повече от френската версия на #MeToo – хаштагът #BalanceTonPorc (ИздайТвоятаСвиня) – който скандализира Франция, поставяйки всички мъже под общ знаменател – свине (обидната дума за сексуални насилници и по–общо за всеки мъж, който се държи вулгарно и невъзпитано). Ако това не е сексистко и мъжемразтво, драве му кажи!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  87. 87 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1422 Весело

    "Марлен Шапа, министърът, който отговаря за превенцията на насилието над жени, коментира пред "Ройтерс", че скандалът с Харви Уайнстийн, който завлече и десетки други знаменитости от мъжки пол, е предизвикал французите да се замислят над възгледите си за сексуалния тормоз. "

    В интервю Гуинет По споделяше, че и се наложило да си епилира спешно триъгълника, защото иначе нямало как да си надене роклята за церемонията по Оскарите(може да не съм точен за наградите).
    Същата буца е знаме на сексуално тормозените, заедно с многодетната майка Анджелина...
    :-)

    I Want To Believe
  88. 88 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Глупости ..
    Ама успя да заслужи мъжките аплодисменти въпреки, че е остаряла и то много грозно.

  89. 89 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3284 Неутрално

    До коментар [#67] от "c.b.o.":

    Благодаря Ви за линка. Ще се опитам да помогна. Заключението се заслужава:

    "Като жени ние не разпознаваме себе си в този феминизъм, който отвъд разобличаването на злоупотребите с власт приема облика на омраза към мъжете и към сексуалността. Ние мислим, че свободата да кажеш не на едно сексуално предложение не може да бъде отделена от свободата да досаждаш. И ние смятаме, че трябва да знаем как да отговорим на тази свобода да досаждаш по друг начин освен да се затваряме в ролята на плячка. За тези от нас, които са избрали да имат деца ние е смятаме, че е по-разумно да възпитаваме нашите дъщери така, че те да бъдат достатъчно информирани и съзнателни за да живеят пълноценно живота си без да се оставят да бъдат сплашвани или да им се вменява вина. Злополуките, които могат да засегнат тялото на една жена не накърняват задължително нейното достойнство и не трябва, колкото и жестоки да са те понякога да я превръщат в доживотна жертва. Защото ние не се свеждаме до нашето тяло. Нашата вътрешна свобода е ненакърнима. И тази свобода, която ние ценим не може да съществува без рискове, нито без отговорности."

    En tant que femmes, nous ne nous reconnaissons pas dans ce féminisme qui, au-delà de la dénonciation des abus de pouvoir, prend le visage d’une haine des hommes et de la sexualité. Nous pensons que la liberté de dire non à une proposition sexuelle ne va pas sans la liberté d’importuner. Et nous considérons qu’il faut savoir répondre à cette liberté d'importuner autrement qu’en s’enfermant dans le rôle de la proie. Pour celles d'entre nous qui ont choisi d'avoir des enfants, nous estimons qu’il est plus judicieux d’élever nos filles de sorte qu’elles soient suffisamment informées et conscientes pour pouvoir vivre pleinement leur vie sans se laisser intimider ni culpabiliser. Les accidents qui peuvent toucher le corps d'une femme n’atteignent pas nécessairement sa dignité et ne doivent pas, si durs soient-ils parfois, nécessairement faire d’elle une victime perpétuelle. Car nous ne sommes pas réductibles à notre corps. Notre liberté intérieure est inviolable. Et cette liberté que nous chérissons ne va pas sans risques ni sans responsabilités.

  90. 90 Профил на wiligri
    wiligri
    Рейтинг: 569 Весело

    Демек и Катрин Деньов са я щипотили под маси и по "работни вечери", обаче тя и доволна останала, и мил спомен запазила. Тъй-тъй, друго си е Стария континент - класа, стил, мъжете джентълмени...
    И не, никак не казва с това признание #MeToo. Умна жена, бравос!

  91. 91 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#90] от "wiligri":

    Според мен просто е решила да изкаже "различна" позиция. Тепърва ще видим дали това е позицията на французойките.

  92. 92 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3062 Неутрално

    Една хубава, смела, умна и талантлива жена се присмя на префърцуцените лигави холивудки.

  93. 93 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    "Злополуките, които могат да засегнат тялото на една жена не накърняват задължително нейното достойнство..."

    Това ми напомня вица, в който се казва, че една дама не се интересува от това, което става зад гърба ѝ. Очевидно тази дама не се интересува от това, което правят с тялото ѝ.

  94. 94 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3284 Неутрално

    До коментар [#93] от "Евгения Петрова":

    .... Очевидно тази дама не се интересува от това, което правят с тялото ѝ.
    —цитат от коментар 93 на Евгения Петрова


    До подобно заключение от написаното може да достигне само задник, след който никой мъж никога не се обръщал.

  95. 95 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Прощавайте ама нищо не е казала Катрин Деньов. Да каже дали подкрепя раздаването на роли срещу секс. Да сподели дали и тя така си е получавала ролите.. Да каже нещо реално. Това което е казала са префърцунени старомодни френски безсмислици. Особено това, което сте цитирали. Да не бърза да освобождава духа от тялото си, че става смешна.

    Защото ние не се свеждаме до нашето тяло. Нашата вътрешна свобода е ненакърнима. И тази свобода, която ние ценим не може да съществува без рискове, нито без отговорности.
    —цитат от коментар 89 на Един препатил


  96. 96 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3284 Неутрално

    До коментар [#95] от "half truth":

    "Да каже дали подкрепя раздаването на роли срещу секс. Да сподели дали и тя така си е получавала ролите.."

    Не виждам как това би утешило тези, които не стават нито за роли, нито за секс.

  97. 97 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    До коментар [#96] от "Един препатил":

    Целта на кампанията "МиТу" не е да се търси утеха, нито да бъдат наказани насилниците. Целта е да се постигне промяна в отношенията. Да каже Катрин дали иска младите актриси, които сега влизат в киното да получават роли срещу секс, както е било досега !

  98. 98 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 686 Неутрално

    И кои подеха глупавата кампания Аз също.Точно холивудските гърли, които нямат филм без да се покажат голи или без сексуална сцена.. После станха пуританки. До другия филм....
    —цитат от коментар 57 на НеКой
    уви нямат друг филм - млади холивудски гърли с хубави тела ги изместват. правейки кариера по същия начин както тези навремето. защото всички са били наясно че условията са били = секс срещу кариера.
    а вече не ги търсят за секс! и дъртите почнаха да се борят за да си запазят работата!

  99. 99 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 686 Неутрално

    какво е общото между холивудска гърла и пирон?

    за да пробият - трябва някой мъж да ги чука!!!

  100. 100 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Една хубава, смела, умна и талантлива жена се присмя на префърцуцените лигави холивудки.
    —цитат от коментар 92 на Judjuk


    Ще се съглася, че е умна, ако стъпи на земята и заговори конкретно и реално. Вие какво разбрахте от бълвоча, за вътрешната свобода, която не се накърнявала от това, което се случвало с тялото? Това не е ли самопризнание за обратното.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK