Кейт Бланшет защити правото на хетеросексуалните актьори да изпълняват ЛГБТ роли

Кейт Бланшет на кинофестивала в Рим на 19 октомври 2018 г.

© Associated Press

Кейт Бланшет на кинофестивала в Рим на 19 октомври 2018 г.



Актрисата Кейт Бланшет защити правото на хетеросексуалните актьори да изпълняват хомосексуални роли, писа "Холивуд Рипортър".


Поводът за изказването й са част от актуалните критики към Холивуд за това, че ЛГБТ роли се изпълняват от хетеросексуални актьори. Един от последните подобни случаи бе през юли тази година, когато участието на Скарлет Йохансон в ролята на транссексуален мъж бе отменено поради надигналото се недоволство.


Австралийската актриса Бланшет, която бе номинирана за ролята си на лесбийка в "Каръл" през 2015 г., не е съгласна с идеята, че актьорът може да изгради силна връзка с героя си, само ако имат сходен житейски опит и смята, че именно в това е същината на актьорската работа.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2995 Весело

    И аз така. Две нощи не спах от притеснение кой ще играе геювете.

  2. 2 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3730 Неутрално

    Разбира се, че трябва да имат право!
    Нали затова са артисти.
    Да изиграят друга, различна от самите тях личност.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    Лгбт-тата и това ли са искали само за тях.
    Толерантни са определено...

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    Правилно, един истински артист може да изиграе всякаква роля.
    По тази логика какво да правим с Ханибал Лектър например?
    Трябва ли да търсим истински психопат да изиграе ролята, защото Сър Антъни Хопкинс със сигурност не обича да си похапва човешко?
    Тези от ЛБГТИ+++ започват да отвращават всеки нормален човек, отдавна пресолиха манджата с изцепките си.

    Panta rhei....
  6. 6 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3225 Весело

    Лелеее! Те сега и разказаха играта! Как може нормална хетеросексуална актриса/актьор, да играе хомосексуални роли. Това е кощунство! Само хомосексуални артисти могат да пресъздадат нежния мир на ЛГБТ лигата. Анатема, на всички останали артисти, които не са членове на нашата дружина нежна.

  7. 7 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Ти представяш ли си???
    Все едно Антъни Хопкинс да защитава правото на хора с нормална психика да играят Ханибал Лектър!
    Леле, докъде се докарахме.

    Доброто е заразно
  8. 8 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Правилно, един истински артист може да изиграе всякаква роля.По тази логика какво да правим с Ханибал Лектър например?Трябва ли да търсим истински психопат да изиграе ролята, защото Сър Антъни Хопкинс със сигурност не обича да си похапва човешко?Тези от ЛБГТИ+++ започват да отвращават всеки нормален човек, отдавна пресолиха манджата с изцепките си.
    —цитат от коментар 5 на Molossian


    Извинявай, не ти прочетох коментара и на практика го повторих.

    Доброто е заразно
  9. 9 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 742 Неутрално

    др.Бланшет, ша оставите холивудските гейове без хляб!

  10. 10 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 350 Неутрално

    Като сме казали А що не кажем и Б? Защо и ЛГБТ-тата да не се наемат за хетеро роли и направо да си имаме кино за едните и кино за другите - така като част от "новата толерантност"?

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8675 Неутрално

    Да обобщим: ЛГБТ обществото се очертават като новите расисти...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#5] от "Molossian":

    Ти остави психопатите, ама кво правим със зомбитата, извънземните или мъртвите? По филмите, където показват трупове, истински мъртъвци ли трябва да вземат? Много сложно става...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  13. 13 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1158 Весело

    Занимават обществото с подобни измислени проблеми, а после се чудят защо Тръмп спечели изборите.
    Как никой досега не се е сетил да защити правото на черен актьор да играе ролята на бял герой като Линкълн в исторически филм, например?
    Май натам е тръгнало...

  14. 14 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Като сме казали А що не кажем и Б? Защо и ЛГБТ-тата да не се наемат за хетеро роли и направо да си имаме кино за едните и кино за другите - така като част от "новата толерантност"?
    —цитат от коментар 10 на lustmord


    Ами те ги наемат. Джоди Фостър е лесбийка, ама играе само хетеросексуални жени. И не съм забелязала някой да протестира.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  15. 15 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    Да обобщим: ЛГБТ обществото се очертават като новите расисти...
    —цитат от коментар 11 на penetrating


    ...и хомофоби. При това пищят до небесата, че останалите били такива.

  16. 16 Профил на Radosveta Koleva
    Radosveta Koleva
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Всъщност актьорът го наемат за дадена роля заради актьорските му качества или заради сексуалната му ориентация, която би могла да е плюс в определена роля?

    А Л.Г.Б.Т. може ли да изиграе хетеросексуален герой?

    Иначе, защо не чернокож да изиграе бял? Или обратното, което е по-трудно и не се връзва някак... Особено за историческите и реалните личности.

    Да, би било любопитно чернокож да играе Вашингтон, предвид борбата му за отмяна на робството....

  17. 17 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 960 Весело

    Според някои теории на привържениците за забраната на хомосексуализма тези наклонности се възпитават и придобиват. Така че изниква въпроса дали хетеросексуалните актьори няма така да се вживеят в ролята си, че да ги загубим като нормални биологични същества. Ето например нашия Стефан Данаилов изигра ролята на мафиот и стана комунист. Затова може би е добре да си ги оставим да си играят ролите, а да забраним гледането на филмите им, както прави Путин в Русия.

  18. 18 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Холивуд все по-често ще страдат от поддържаните от тях леви лумпени

    -voxy
  19. 19 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    До коментар [#8] от "dogwoman":

    Е, няма проблем ;)
    Просто кресливите ЛБГТИ+++ наистина загубиха връзка със какъвто и да е разум.
    А представяш ли си какво трябва да стане с фантастичните филми. Откъде ще ги търсят тези извънземни, незнам...

    Panta rhei....
  20. 20 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1346 Весело

    До коментар [#5] от "Molossian":Ти остави психопатите, ама кво правим със зомбитата, извънземните или мъртвите? По филмите, където показват трупове, истински мъртъвци ли трябва да вземат? Много сложно става...
    —цитат от коментар 12 на Bicho Raro


    Кво правим, кво правим... Трябва да защитим правото на живите да играят ролята на мъртви. Аре ся на корена му ряпа ше сеем!
    Сега сериозно...
    Когато проблемите на една група хора се превърнат в ябълката на раздора в някоя гилдия, това показва само едно - че групата хора имат проблеми с гилдията. Напоследък ясно се очертават три такива групи - на чернокожите, на изнасилените и на хомосексуалистите. Трите се съчетават само в последната, затова ... Холивуд, ти нямаш шанс!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  21. 21 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3623 Неутрално

    във филмите за възрастни ролите не са ли разпределени според исканията им

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  22. 22 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#19] от "Molossian":

    Аз такова унижение за актьорската професия, както през последните години, не съм виждала в живота си. Не че трябва да са пътеводна светлина на някого, обаче такова тотално, пълно, текезесарско, сталинистко, разкулачващо нещо не се е виждало.
    Ерата на Маккартизма е като някаква забавачка!

    Доброто е заразно
  23. 23 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    След като въведоха негласното правило във всеки холивудски филм да има квота за чернокож и хомо, дойде следващия етап - да се забрани на хетеросексуалните да играят определени роли, а защо не изобщо да им се забрани да правят кино.
    Джендъри, сър!

  24. 24 Профил на миро родозов
    миро родозов
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Оле не мога да повярвам че Дневник са си позволили да напишат нещо лошо против ЛГБТПКПАСКД комюнитито, расисти, мисогонисти и хомофоби сте вече Дневник, политическата коректност изисква да се съгласявате с всичко що е крайно прогресивно а това определено е стъпка в другата посока. disagreement is harassment, не са ли ви инструктирали

  25. 25 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    Е, да. Минаха мярката.
    Политкоректността иска жертви.
    Първата жертва беше изкуството. Особено киното.

    Panta rhei....
  26. 26 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1869 Неутрално

    Това ли е сърцето на смисленият дебат в Холивуд?!?!?!
    Това място много отдавна няма Душа!!!

  27. 27 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#19] от "Molossian":Аз такова унижение за актьорската професия, както през последните години, не съм виждала в живота си. Не че трябва да са пътеводна светлина на някого, обаче такова тотално, пълно, текезесарско, сталинистко, разкулачващо нещо не се е виждало.Ерата на Маккартизма е като някаква забавачка!
    —цитат от коментар 22 на dogwoman


    Ами тя, актьорската професия, си заслужава унижението. Колкото са по-добри актьорите, толкова по-дълбоко ти бъркат в душата, често спекулирайки с имидж и влияние. И за какво го правят? За секс, слава и пари, докато са в центъра на дребнодушевна котерийка и ожесточена кална борба за още секс, слава и пари. Струва ли си да им вярваме, че са нещо друго, а не сбирток от характери и чувства на героите си? Кейт Бланшет да каже такава глупост, хаха... Какво има да го мислим, че е унизително да падаш дотам. Независимо от сексуалната ти ориентация.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  28. 28 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Защо и ЛГБТ-тата да не се наемат за хетеро роли ?
    —цитат от коментар 10 на lustmord


    Това е продължавало десетки години, продължава и сега. Джим Парсънс играе водещата роля на Шелдън Купър в американския ситком „Теория за Големия взрив“ (и много други, за които е получил награда „Златен глобус“ и четири „Еми“):

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Джим_Парсънс

  29. 29 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    и тия влезнаха в комбина с афроамериканските актьори , задължително следващите Оскари трябва да се спечелят от черен гей и лесбийка ЛоЛ партията така повелява , пък колко и дали могат да играят друг въпрос

  30. 30 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 984 Неутрално

    След като въведоха негласното правило във всеки холивудски филм да има квота за чернокож и хомо
    —цитат от коментар 23 на Котаракът на Шрьодингер


    И какви са квотите според вас?! Макар че в Холивуд подкрепят либерални и прогресивни политически идеи, исторически не са практикували такива. Дълги години роли на чернокожи са били изпълнявани от бели артисти с черен грим. Чак тази година излезе успешен филм предимно с чернокожи артисти ("Черната пантера").

  31. 31 Профил на stefan_ge6a
    stefan_ge6a
    Рейтинг: 282 Неутрално
  32. 32 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Защо и ЛГБТ-тата да не се наемат за хетеро роли ?
    —цитат от коментар 10 на lustmord

    Това е продължавало десетки години, продължава и сега.
    —цитат от коментар 28 на plamen_b


    След като ЛГБТ артисти могат да играят хетеро роли, и хетеро артисти могат да играят ЛГБТ роли.

    Същото не бих казал за цвета на кожата. В по-старите филми може да видите бели артисти с малко вакса по лицето да играят роли на чернокожи. Изглежда нелепо. Това безусловно е породило реакция, и справедливо в днешно време само чернокожи артисти играят роли на чернокожи.

    Някои ЛГБТ активисти се опитват да пренесат същата идея върхо сексуалната ориентация. Не мисля че е същото.

  33. 33 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2685 Неутрално

    Те хората скоро ще спрат да гледат филми с ЛГТБ. :)

    Така че спора ще отпадне от само себе си :)

  34. 34 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Ами то и хомосексуални играят хетеро. Както са тръгнали, преди да изиграеш роля на вманиечен убиец, ще трябва да извършиш няколко, че да се впишеш в изискванието за сходен житейски опит. Баси простотията!

  35. 35 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2685 Неутрално

    във филмите за възрастни ролите не са ли разпределени според исканията им
    —цитат от коментар 21 на дерибеев


    Една актриса беше направила грешката да сподели че не го прави с черни заради размера. И я обвиниха веднага в расизъм. И тя после се самоуби горката.

  36. 36 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1716 Неутрално

    [quote#30:"plamen_b"][/quote]

    Как вече във всеки филм има хомодвойка, вече почти не прави впечатление.
    Скоро гледах "Денят на независимостта" и случайно забелязах, че доктор Окун и оня другия учен са гей двойка, първия път не го забелязах. По-логично ми е изглеждало да са баща и син, но явно не е така заради политкоректност към джендърите.

  37. 37 Профил на Elysium
    Elysium
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Ах, каква толерантност, каква недискриминация!
    Защо това сдруженийце, следвайки тази логика, не апелира за връщане на всички хонорари, заплатени от Холивуд на ЛГБТ актьори за изпълнени от тях роли на хетеросексуални?
    Също така е добре отсега нататък да се търсят истински психопати за ролята на такива във филми, терминатори (да забранят веднага на Арнолд дори да си мисли за подобна роля), извънземни, дракони, хобити, годзили, магьосници, говорещи животни, духове, видения, зомбита и т.н.? Без да се има съответния житейски опит, човек няма право да играе такива роли, така де, няма как да ги усети! Хау!

  38. 38 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Големият актъор трябва да може да изиграе всичко. Например Кевън Спейси изигра чудесно ролята на хетеросексуален мъж във филма "Американски прелести", а се оказа, че има афинитет към момчета, а не към момичета.

  39. 39 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    а кой изобщо е посегнал на това "право" ?

    с две думи - заглавието ОТНОВО не кореспондира с текста.

    "защитила" е нещо, против което никой не протестира и за мнозинството от хората е просто без значение.

    иначе много я харесвам като актриса - според мен е страхотна.

  40. 40 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 588 Неутрално

    ЛГБТИ са били репресирани и тормозени в продължение на векове- няма проблем :)

    Хетеро актьори не могат да играят ЛГБТИ роли - О НЕ, УЖАС, КОЛКО НЕТОЛЕРАНТНО!

    (за неразбралите - това е сарказъм)

  41. 41 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ онзи същия
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ онзи същия
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Съгласен съм с всичките коментари споменати по долу! Тия активисти от ЛГТБ ВЕЧЕ го ПРЕКАЛИХА!!!

    До коментар [#2] от "Храбър":


    До коментар [#5] от "Molossian":


    До коментар [#7] от "dogwoman":


    До коментар [#11] от "penetrating":


    До коментар [#12] от "Bicho Raro":
    ---------------------------------------------------------------

    ...Иначе, защо не чернокож да изиграе бял? Или обратното, което е по-трудно и не се връзва някак... Особено за историческите и реалните личности.Да, би било любопитно чернокож да играе Вашингтон, предвид борбата му за отмяна на робството....
    —цитат от коментар 16 на Radosveta Koleva


    Имаше такъв опит преди +/- 20 г'-Орфео Негро. Егаси и политкоректната боза!!!


    До коментар [#16] от "Radosveta Koleva":

    --------------------------------
    и тия влезнаха в комбина с афроамериканските актьори , задължително следващите Оскари трябва да се спечелят от черен гей и лесбийка ЛоЛ партията така повелява , пък колко и дали могат да играят друг въпрос
    —цитат от коментар 29 на Quo Vadis?


    Това ни очаква в близкото бъдеще, за съжаление:(
    До коментар [#29] от "Quo Vadis?":

    ------------------------------
    След като въведоха негласното правило във всеки холивудски филм да има квота за чернокож и хомо, дойде следващия етап - да се забрани на хетеросексуалните да играят определени роли, а защо не изобщо да им се забрани да правят кино.Джендъри, сър!
    —цитат от коментар 23 на Котаракът на Шрьодингер


    Това "неписано правило" за квотите на чернокожите в началото беше забавно. После-досадно (и квотите май се увеличиха) а накрая-ОТВРАТИТЕЛНО!!!

    Признавам си без бой че от 50 г' гледам предимно американски филми, и свикнах с тях:
    -Разбираем език без калпав дублаж/субтитри,
    -Всички майтапи/уан'лайнерс са свежи, не дървени след калпав превод,
    -Темпото е бързо, няма 1-2 мин близки кадри на мълчащи актьори,
    -Изборът е ОГРОМЕН, и винаги намирах филми които ми се харесват

    За съжаление от 20 г' насам това "почерняване" на актьорите с второстепенни и третостепенни роли (въпреки правилото че НЯМА малка роля, има "малък" актьор) свали рязко броя на филмите които ми се харесват.

    Куриозът е че и на не малко чернокожи актьори този тренд не им се харесва. И често се бъзикат с него (с подходящи сценаристи, режисьори и продуценти). Върхът беше в един от епизодите на Suits (гледах го в Нетфликс, не знам дали са го давали в България). Та там един СТРАХОТЕН актьор и комик, афроамериканец, играе ролята разведения съпруг на една от "звездите"-БОГАТ невро/кардио'хирург (не "хигиенист", ТАБУ!!!), и някой му прави забележка защо се сържи като мааймуна?!? А той отговаря:

    -Виж, аз бях първия завършил медицина чернокож в ...престижен калифорнийски ВУЗ, първия млад чернокож хирург в моята област. Бях СЕЛЕБРИТИ и ако не правех маймунджилъци хората считаха че стрдам от депресия. И така 20+ г' свикнах с маймунджилъци, а не ми беше леко да ги правя за да се харесам на околните
    До коментар [#23] от "Котаракът на Шрьодингер":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  42. 42 Профил на Петър Николов
    Петър Николов
    Рейтинг: 311 Неутрално

    [quote#30:"plamen_b"]
    —цитат от коментар 36 на Котаракът на Шрьодингер
    Как вече във всеки филм има хомодвойка, вече почти не прави впечатление.Скоро гледах "Денят на независимостта" и случайно забелязах, че доктор Окун и оня другия учен са гей двойка, първия път не го забелязах. По-логично ми е изглеждало да са баща и син, но явно не е така заради политкоректност към джендърите.[/quote]

    Това е във 2ката. Защото е политически коректно.

    Сега изцъкай 1чката и ще видиш, че по онова време нямаше такива персонажи.

  43. 43 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    Нека ЛГБТ дейците да си поврякат още малко, докато Тръмп не ги е обявил извън закона още! Ама се кани.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  44. 44 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8572 Неутрално

    Те затова са артисти.

  45. 45 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 556 Любопитно

    А бре Кейт,а бре Бланшет,а бре "Карол"...хубавице, нали дейността на актьора е да изиграе по неподражаем свой си начин определената му роля? По-добре този принцип отстоявай,а не кой с каква ориентация е за роля. Щом ти можа да изиграеш лесбийка,защо гей да не може да изиграе персонаж с различна от неговата такава?

  46. 46 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ онзи същия
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ онзи същия
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#45] от "Petia Nikolova":

    Прочети отново статията. БАВНО И НА ВИСОК ГЛАС!!! Тогава може би (не е сигурно, ама може би) ще разбЕреш какво точно защитава Кейт Бланшет.

    .... Щом ти можа да изиграеш лесбийка,защо гей да не може да изиграе персонаж с различна от неговата такава?
    —цитат от коментар 45 на Petia Nikolova

    БАШ на това Кейт Бланшет не се противи. Аве ПРОЧЕТИ статията, не е кой знай колко сложна за разбиране!

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  47. 47 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#46] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ онзи същия":

    То така, ама чукча писател

  48. 48 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2538 Неутрално

    Много хубаво, че Бланшет е проявила елементи на разум, но издавате четата с тази статия. Читателят ще разбере, че т.н. ЛГБТ е откровена и агресивна лудост, посягаща към всички аспекти на живота, обществото, изкуството, професионализма, истината, а не нещо свързано с толерантността към различната сексуална ориентация. И че лудостта е това, което се опитват да ни продадат, а не толерантността.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  49. 49 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 477 Неутрално

    А бре Кейт,а бре Бланшет,а бре "Карол"...хубавице, нали дейността на актьора е да изиграе по неподражаем свой си начин определената му роля? По-добре този принцип отстоявай,а не кой с каква ориентация е за роля. Щом ти можа да изиграеш лесбийка,защо гей да не може да изиграе персонаж с различна от неговата такава?
    —цитат от коментар 45 на Petia Nikolova


    А бре Петя, а бре Николова, (за хубавица ще си замълча) ти защо не прочте статията преди да коментираш?

  50. 50 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 614 Неутрално

    За жена е по-лесно да се превъплати в транссексулен отколкото мъж, който не е гей
    да играе такава роля във филм. Бланшет изгради отлично образа на своята героиня във филма, "Каръл"
    https://www.youtube.com/watch?v=679wr31SXWk





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK