Жените в рекламата излизат на преден план в See It Be It днес

Жените в рекламата излизат на преден план в See It Be It днес

© Организаторите



За втора поредна година жените в рекламата излизат на преден план в събитието See It Be It днес от 9 до 20 ч. в зала EFE (бул. ""Джеймс Баучер"" 83) в София. Темата на изданието е Game Changers.


Програмата, която е част от най-големия и значим рекламен фестивал в света Cannes Lions, миналата година за първи път напусна границите на Франция по покана на творческия директор на Noble Graphics Мария Милушева и представи пред българската публика вдъхновяващи жени от рекламния бизнес, които заедно правят усилие да постигнат баланс между мъжете и жените на ръководните позиции в индустрията.


След като направи пробив и изкара формата от Кан, българският вариант на See It Be It вече има подобни разклонения в други страни.




Има и защо. Пред публиката днес ще говорят някои наистина големи специалисти в рекламната и маркетинговата индустрия от цял свят, както и представители на фестивала Cannes Lions. Сред тях са Кара Койл, творчески директор в "Огилви" Ню Йорк, Шанън Кроу, копирайтър на свободна практика, която през 2016 г. е обявена за една от 50-те най-добри в професията в света, Шарлът Бъфлър от Lürzer’s Archive и арт директор на The Wunderwaffe, Дебора Васкес, главен творчески копирайтър в MAL – Lew’Lara/TBWA, Хана Джонсън от Demodern, както и Красимира Хаджииванова от "Майко Мила", Оля Антонова от "Трастена".


Лекторите ще споделят с аудиторията опита си, ще разкажат личните си преживявания, които са им помогнали да се преборят със собствените си страхове и ограничения, както и с предизвикателствата, които стоят пред всяка жена с желание за успешна кариера.


Теми на събитието ще са силата на идеите, важността на различните гледни точки, новите лидерски стилове, грижата за себе си, развитието на комуникациите и как личният живот и семейството влияят на кариерата на различните полове по различен начин.


Инициативата See It Be It Bulgaria се състои от лекционен семинар и серия от тематични срещи с успешни жени, които ще се проведат в месеците преди и след събитието. През 2017 г. събитието в София привлече лектори от Великобритания, Белгия, Пакистан, Австралия, които говориха пред повече от 400 млади специалисти и така се превърна в място за обмен на идеи и стремеж за промяна.


Форумът е безплатен, но след предварителната регистрация за участие, местата в залата са запълнени, обявиха органнизаторите.

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2943 Любопитно

    Хората в рекламата се променят, рекламата - не.
    С малки изключения рекламите изглеждат като направени за идиоти.
    Някой обича ли да гледа реклами?

    Еретик
  2. 2 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 274 Весело

    Дали там ще има нео-жени.Щото вчера видех една в S бана и замръзнах. Брадата и синееше направо. Сигурно бръснарят и е добър.

  3. 3 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    жените в рекламата винаги са били на преден план.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  4. 4 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2651 Любопитно

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":

    Аз лично стигнах до извода, че часата потребители са ”идиоти”, много малко мислят при избора си на продукт и купуват това, което им е на нивото на очите в магазините или са видяли или чули запомняща се реклама. Всеки един прекрасен продукт ако не е на нивото на очите, няма реклама или не е изтерясано по него в соц мрежи, пиши го бегал.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    До коментар [#4] от "DDR":

    потребителска култура трябва да залегне в образованието .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#4] от "DDR":

    Мърчандайзерите редят на нивото на очите масовите продукти.
    Ной-отдолу са най- евтините и собствените марки.
    Ной-отгоре се слага премиум сегмента.
    Така е поне по учебншк.

  7. 7 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#4] от "DDR":

    Роман мога да ти напиша как да манипулираш потребителите, ама понеже не искам да кажа кой съм, ще си затрая скромно.

  8. 8 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#4] от "DDR":

    Задай ди въпрос например защо в ИКЕЯ имаш даже стрелки по пода и еднопосочно движение без регулировчик.

  9. 9 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 67 Весело

    До коментар [#4] от "DDR":потребителска култура трябва да залегне в образованието .
    —цитат от коментар 5 на дерибеев

    Ха-ха-ха, зависи кой ще подготвя програмата за обучението. Ако са специалисти от рекламната индустрия..."brave new world"

  10. 10 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2651 Неутрално

    До коментар [#7] от "Jesuit":

    Имах една приятелка от детинство (за съжаление си отиде много без време), та тя беше спец по предизборни борби. Казваше, че ако върже едно магаре насред мегдана е в състояние да го направи кмет. И говореше сериозно. И с голяма доза тъга, по отношение нивото на масовият избирател /покупател...

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  11. 11 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2651 Весело

    До коментар [#8] от "Jesuit":

    Ако човек не може да си отговори на този въпрос (или не си го е вече задавал), значи е мечтата на всяка рекламна кампания.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  12. 12 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#10] от "DDR":

    Това няма да е вярно, ако слещу нея е бившата ми жена. На нея и аз не смея да и излеза насреща :)
    Ама тя си е жива и здрава

  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5566 Неутрално

    Смущава ме това "Бъди То". Много безполово...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5706 Любопитно

    До коментар [#2] от "Jesuit":

    S1, Хамбург, Репербан?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#14] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Berlin Alex





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK