Mоже. И да налети на група загорели тъмни артисти.
Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
Представете си, че ви предстои да излезете на сцената в малко заведение, за да покажете таланта си като ГЕЙ комик и в един момента в публиката се настани Кевин Спейси. Как бихте реагирали? Колко бихте поискали? Е това щеше да е истински силно....
Истерична работа - чак жалка. По-страшното е това, което се опитва да внуши Гардиън - ограничаване на гражданските прав ана някого, за когото още не е доказано, че е престъпник. О;е по-страшно ще бъде, ако Гардиън проължи в този си стил на агитация, да се поощрява гражданите да ограничават по своя инициатива и гражданските права на хора, които са излежали присъдата си.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Представете си, че сте независима медия и ви предстои на напишете статия лошия мъж и клетата жена. И вкарвате актрисата в стаята Сторми Даниелс. По късно две колежки(странно защо ли ги скриха тези) започват и за жълти душове да разправят
Ще се каже, че е упражнил цялото си влияние и е избегнал справедливо правосъдие.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Абе какви са тия присъди и глупости бе, умнокрасивец като каже че си престъпник и край! А пък разбира се нагазил царевичака умнокрасивец е напълно невинен дори след всички инстанции, не го научихте умнокрасивото 'право' :)
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Значи презумпцията за невинност не е чужда само на нашата правна култура и обществено мнение. Поддържането на последните на нивото на невежеството е най-лесният начин да се манипулира.
Не защитавам Х.У. , който според мен си е виновен.
Но истеричката на това видео никак не ме впечатлява и не й симпатизирам.
Х.У. не е осъден и докато е така има правото да ходи на барове.
Тя ако иска да критикува и осмива трябва да критикува и осмива системата и хората, които позволяват това да се случи...а не да крещи бясно.
Защото, отното чисто логически и технически, логично е че точно като нея, повечето ако не всички негови обвинителки случайно са се издигнали благодарение на контакта си с него или дори само на обвиненията си.
И докато няма независим съд да каже той е ли виновен и колко е виновен, всички обвинения са едновременно и самореклама.
Тоя как го наредиха само, върнаха го в 1ви клас и нищо не може да направи. Къде са доказателствата? Скъсаните рокли със семето му по тях, записи, свидетели на изнасилванията?? Той толкова жени уж "изнасилил", поне една не забремени ли поне?
Представете си, че ви предстои да излезете на сцената в малко заведение, за да покажете таланта си като ГЕЙ комик и в един момента в публиката се настани Кевин Спейси. Как бихте реагирали? Колко бихте поискали? Е това щеше да е истински силно....
За разлика от Уайнстийн засега не се знае дали Спейси е виновен. Няма информация дали е уредил сделка с обвинителите си, нито пък се води криминално дело за изнасилване (имаше, но беше прекратено), тоест дори потенциално не е виновен. Докато Уйанстийн дори и без това дело е доказано виновен - разбра се, че е се договорил за обезщетения на стойност 44 милиона.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Х.У. не е осъден и докато е така има правото да ходи на барове... И докато няма независим съд да каже той е ли виновен и колко е виновен, всички обвинения са едновременно и самореклама.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Когато обвиненият се съгласи на извънсъдебно споразумение и плати обезщетения, значи се признава за виновен. Как ти хрумва да дрънкаш тъпотии без да прочетеш статията към която съм дал връзка?
Крайната цел на тази абсурдна истерия е да се технологизират отношенията между мъжа и жената до степен на стриктно описан протокол, докато всичко естествено и човешко се ликвидира, като етап от ликвидирането на половете и роботизацията на човека.
Твърде много противоречиви ситуации: 1. Технически? Не, юридически той е невинен до доказване на противното 2. И преди и сега (с актрисата в заведението) той е "ракета-носител" за млади актриси. Въпросът е по какъв начин и дали този начин е осъдителен, още повече постфактум. 3 Актрисата не е напуснала, а е използвала момента за социално осъждане, но и за своята публичност/реклама. Кое от двете е водещ мотив за нея е трудно да се прецени :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Не съм сигурен - за мен е така - съгласяваме се да не се съдим и ви плащам Х пари за каквито и недоразумения да считате пе може и да съм ви причинил. Няма присъда защото се казва извънсъдебно. Друго е ако има споразумение с прокуратурата ..
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Ми то и Трайчо Трайков и Дянков и Прокопиев са невинни засега, но не виждам да има подобно отношение към тях. Като бъде осъден Харви, няма да ходи по заведения и театри. Същото и за гореспоменатите, нека критериите да са еднакви.
Добре, че иде война и мъжки времена. Харви поне е ИЗПЪЛНЯВАЛ ОБЕЩАНИЯТА СИ! НА ДИВАНА, АМА И НА ЕКРАНА. Тез гадини искат тройна печалба. МОЯТА ОКОНЧАТЕЛНА ПРИСЪДА КЪМ ТАКИВИ - ПЪЛНО БЕЗРАЗЛИЧИЕ. ШЕ СЕ ЧУСТВАТ НЕЖЕЛАНИ, ЗА ДА видат, че е по-кофти. Или ше бъдат насилвани от араби. Без дори чаша воде в замяна, щото това е техен дълг като жени според шариата..... ШЕ РЕВЪТ ЗА ЗЛАТНИЯ ТВОРЕЦ ХАРВИ. АМА НЕМА ДА ИМА КОЙ ДА ГИ СНИМА ДОРИ В ЕДНА ПРИЛИЧНА СЦЕНА. ЩОТО БЕЗ СЕКС, ЖЕЛАНИ, ПЛАМ, ОГЪН, СТРАСТ И ЪКЪЛ - Хубаво кино нема. Нема например токаво, в което на режисьора не му става. Или такова, в което жените не изкушават и не се предлагат на сцената и у лентата. Мрете фригиди.
Да си жена в Америка сигурно е ужасно. Щом известните и богати холивудски актриси постоянно са изнасилвани, представям си какво се случва на обикновените момичета.
Значи, ако приемем че са си го слагали със ''симпатягата'' за роли, след известен времеви период случката се е превърнала в изнасилване. С допълнително доплащане, изнасилването се е превърнало в е****. За какво говорим? За елитни проститутки, които сменят тарифата и начина на плащане след време или за жени срещу които е извършено престъпление? А това простеещото във видеото точно какво иска?
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
Егати тъпия материал. Какво се очаква, на всяко публично място да го пребиват с камъни ли? Тази истеричната дето крещи обаче със сигурност има нужда от няколко дни в затвора, такива хора трябва да се научат как да се държат в общество, не е нейна работа да раздава правосъдие и да казва кой къде има право да бъде. Уайнстийн обаче и той се оказа глупав като почна да признава и да плаща, щото е повече от ясно че тия неговите забежки не са "изнасилвания" както ги изкараха, актрисите съвсем съзнателно преспиват с него щото знаят че ще получат роля, след това като видяха че ще изкарат пари от цялата работа решиха да се изкарат жертви и уж насила ги карали да преспиват за да получат роля, да ама не, много жени не биха преспали с някой за да пробият в Холивуд, ситуацията само показва колко е морала на "жертвите". Все си спомням за една от тия жертви, която в продължение на две години беше преспивала с Уайнстийн ама и тя жертва, да се смееш ли, да плачеш ли, и всички се сетиха че са жертви години след това когато се разбра че ще има долари за всички.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Глупостите ги дрънкаш само ти. Що за неадекватно мнение, имало споразумение значи е виновен. Виновен е когато си осъден (то дори и тогава не е сигурно), споразумение се прави за да не продължи шумотевицата, особено ако застраховки покриват изплатената сума. Ние така и не видяхме някакви доказателства за вината му, но такива като теб решили че е виновен, откога простолюдната маса взема решение кой и за какво да е виновен?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За какво да викат полиция като никой не ги е карал да правят нещо насила. Те са амбициозни момичета и знаят как се пробива, това ясно показва какво представляват въпросните.
Ми то и Трайчо Трайков и Дянков и Прокопиев са невинни засега, но не виждам да има подобно отношение към тях. Като бъде осъден Харви, няма да ходи по заведения и театри. Същото и за гореспоменатите, нека критериите да са еднакви.
Друг въпрос е, че Трайков, Дянков и Прокопиев са много далече от влиянието и властта на Уенстейн.
В България си има един мазен и дебел Уейнстейн който си прави каквото си иска. Изнасилва банки за по 4 милиарда, та някакви си женици..хич не ги чуваме тях... Та този български Уейнстейн си царува необезпокояван години наред.
Трайков, Дянков и Прокопиев са като мухи на неговия фон....никакви слонове не са.
Но иначе принципът е запазен - и те са обвинени като Уейнстейн (не като българския Уейнстейн!) и да, отношението към тях е различно.
А от всички тях единствено и само Прокопиев има смелостта да обвини българския Уейнстейн.
От което също и печели, но според мен много повече губи.
Така че в крайна сметка заслужава уважение.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
В Петрич щяха да ви кажат "Четейте", ама чукча писател, не читател. Затова и обича да обижда, така си мисли, че се извисява над нивото си. А това просто не е възможно...
Не се пише много за това, но срещнах информация че в резултат от митоо движението много от компаниите нямат желание да наемат жени на работа. Страх ги е хората че ще вземеш да кажеш някой виц или няма да се усмихнеш и веднага ще те изкарат че репресираш жената. Да не говорим пък ако се налага бизнес пътуване с колежка, то си е направо горяща бомба тая ситуация. Опитват се активистките да отричат че имало такъв негативен ефект, но май е факт.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Викаш Харви насила ги е карал да спят с него за да им даде роли :), а някои даже в продължение на години ходели доброволно при него за да ги "изнасилва" :). Тая история е пълна гавра с всички истински жертви на сексуално насилие.
Пишеш като Грета Тунберг и сигурно си Грета Тунберг. Ама аз не съм виновен, че не ходиш на училище и ти липсва добра семейна среда. Те щяха да те научат да не обиждаш тези, с които не умееш да спориш с аргументи. Това е признак на ниско самочувствие и образование естествено.
Четох внимателно коментарите и трябва да ви кажа, с известно съжаление, че всички сте пропуснали главното. А то е: всеки сексуален акт с друг човек може в един момент да се оспори от едната от страните, най-вече от страната на жената (ако актът е бил осъществен с жена), дефинирайки се като действие, извършено против волята на съответната персона. Точка. Край. Всичко приключва за мъжа. Няма значение дали е било доброволно или не; няма значение дали тя го е искала (често пъти повече от мъжа) или не. С мъжа е приключено. Дори и да успее да докаже, че пачаврата лъже, вече ще бъде тотално разорен в процеса на доказване на невинността си. С хомосексуалните връзки нещата стават по-сложни, но и там винаги има печеливши: адвокатите/съдиите, и всички останали по веригата. Какъв е моят съвет? Сексуална емиграция. Никакъв секс с никого другиго освен със себе си. Не оставайте насаме в стая с друг човек, най-вече с такъв от противоположния пол. Ще ми благодарите за съвета.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
Прокопиев и Пеевски се борят за едни и същи цели, нека сме сериозни. Пеевски надделява в бизнеса, но и Прокопиев не е останал гладен. Медийно също Прокопиев не отстъпва, поне не много. Между другото другият голям сега стана Домусчиев. Интересно защо срещу него тук не е написана и една лоша думичка...
Това, което описваш, се очертава (за сега) главно като тенденция в англо—саксонският свят и по—специално САЩ. В Европа, нещата са доста по различни, особено в страните използващи романски и славянски езици, там, по исторически и манталитетни причини, скоро меетуу няма да има.😉
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
аз на това движение му викам "сложете го и на мен също". Слава Богу, не ми предстои да работя в такава среда. По-добре безработен и скитащ, отколкото така несвободен......вервай ми А Харвито сега да поиска, ше му направим сфирка. В ХУБАВ ФИЛМ ШЕ МЕ ЗАСНЕМЕ. Ше се такефим. Великите хора се ползват с привилегии - винаги. Само некадърните и мижитурките се "сдружават". Срещу таланта и кадъ рния. Само линч или безразличие за такиви.....
Много раними са днешните "snowflakes"..Трябва на всички да се осигури сейфти спейс, да не би да видят или усетят нещо , което да затормози ранимите им души.. Пълна пародия на общество.
Майтапът е, че цялата идея да станеш богат/известен/прочутитаканататък се обезсмисля, понеже сексуалният "драйв", който стои зад всеки стремеж да се откроиш от останалите и да постигнеш нещо, няма как да бъде удовлетворен, понеже се превръща в част от Наказателния Кодекс. С други думи, ако си спомним стария каламбур "как е търтей на унгарски", вместо " Е*е не бЕремед", ще звучи така "Е*е не бЕремед и оди в затвора"! Край не само на размножаването, а на живота сам по себе си.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
Кефя се много на Сенсей Джо Сатриани, даже му мога разни неща.
Той лош ли е или на него може да му се кефя :)
Джеймс Хетфийлд, Шърли Менсън и Шарлийн Спитъри също ме кефят доколкото съм им гледал/чел некви изяви извън музиката, те покриват ли умнокрасивите стандарти за святост?
И разбира се Скот Адамс, тоя бележит про Тръмп сенсей дето брутално разбива гьобелсовите умнокрасивщини на 'демократите' :)
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
DDR, още нещо: не подценявай жените, не наблюдават внимателно всичко, от което могат да извлекат полза, учат се едни други, и го прилагат в живота. Когато не могат да извлекат полза, го правят просто за единия кеф.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
Щетите са нанесени: белите момчета, а съвсем скоро и всички останали, започнаха да странят от сексуални връзки. Предричам след 15-17 години рязък срив в раждаемостта. Не само в Америка, но и в Европа. На мъжете, които предпочитат да продължат сексуалните си връзки с други хора, им желая успех и мнооооого дебел портфейл. Всъщност дебелината на потфейла няма значение: обвиненията свършват тогава, когато свършват парите. Имам предвид, когато къщата и колата са продадени, а безработицата е станала начин на живот.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
"Онова, което тя прави, разказва "Гардиън", е веднага да реагира на ситуацията и да включи обстоятелството в монолога си. Споменава "големия слон в помещението"....."
Чел съм различни истории как актьори умно са използвали присъствието си на сцената за да реагират на някакво злободневно събитие или на нещо, ставащо в залата.
Някъде в края на 19-ти век един много известен тогава виенски актьор излязъл на сцената в палто с копчета от кифлички за да подиграе виенските пекари, които наскоро били намалили грамажа на кифличките. Пекарите се възмутили, оплакали се и съдът наложил на актьора наказание от една седмица затвор. След като изтърпял наказанието си при следващото представление актьорът накарал своя партньор в пиесата да вмъкне в диалога им въпрос как е прекарал в затвора и дали не е останал гладен. За да може да отговори "О, не - дъщерята на тъмничаря се влюби в мен и ми пускаше кифлички през ключалката".
Завистници на един англйиски актьор решили да провалят представлението му и докато той тичал по сцената в ролята на крал Ричард с думите "Един кон, едно кралство за един кон!" за да го смутят и объркат някой се провикнал от балкона "А магаре може ли?" Актьорът обаче реагирал светкавично "Да, разбира се, слезте веднага на сцената!".
Понеже жените почнаха да се усещат, че няма да има кой да ги осеменява, измислиха друга примамка: бащите да имат опция да се отказват от бащинство, ако пожелаят. Имаше материал в един вестник от Лос Анжелис преди месец. Умните хора, разбира се, веднага изобличиха тъпата басня.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
Ако не си чувАл, е по-добре да се поинтересуваш. Аре, ш'ти го обЯсня: т'ва е се едно да кажат, че сестра ти е ку*рва и нЕма ник'во значение имаш ли или нямаш такава!!!
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
Западноевропейската Цивилизация се претакова в Западносъдебната Цивилизация. Сичко се съди под път и над път, ама се едни и същи хора прибират парите. И повечето са с едни особени имена...
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
В т.н. западни общества, единствените хора, които могат да признаят някой за виновен се наричат съдии. Дори и те имат това право само в съдебна зала и при изпълнение на служебните си задължения.
Дамата от статията заслужава сега да бъде подведена под отговорност за клевета и да бъде осъдена, защото независимо от всичко никой не е признал въпросният продуцент за виновен в изнасилване. И докато това не стане, нейното твърдение, че този продуцент е изнасилвач е клевета.
"В т.н. западни общества, единствените хора, които могат да признаят някой за виновен се наричат съдии."
Пълни простотии и измислици. На Кевин Спейси, без съд и присъда, му махнаха и филма и сериала, като по този начин де факто го ограбиха за милиони долари. И го направиха безработен!!!
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
С най-добро чувство призовавам всички да си опичаме акъла, защото най-лошото още не е почнало. Знаете ли кои са били най-кръвожадни и садистични по времето на Френската Революция? Да ви кажа тогава: децата и жените.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.
Дори да приемем, че Пеевски и Прокопиев се борят за едно и също, което според мен съвсем не е сигурно, то разликата в мащабте е повече от очевидна и толкова голяма, че изобщо не би могло да се говори за конкуренция.
Коя политическа партия е за Прокопиев? Кои са бизнесите, които го хранят? И колко бизнеса е заграбил през последните, да кажем, 10-на годин? Кое е лобито му в парламента?
Не, Прокопиев си има източници на средства, но е много далече от това да движи държаавата и да прокарва угодни нему закони в ущърб на целокупното население.
не на последно място, както съм казвал и преди, ако приемем, че и единия и другия искат просто да крадат, в крайна сметка изборът на малкия човек пак остава подобно на изборът на малка България дали да е с Русия или САЩ (примерно).
И стила на медиите на Прокопиев е поне една класа над тези на Пеевски.
Вярно, Дневник доста позападна, но дори и сега е по-високо от всяка една Пеевска медия.
Не, значи, че остават съмнения. Причината и смисъл на споразумение "обезщетение" може да е покупка на спокойствие. Срещу, не е изключено, изнудване. Отстрани не е ясно (повече от това).
Движението " Me too" излезе извън контрол и се превърна в истерия. Не съм адвокат на Харви, той посто е един самозабравил се шопар, който е чукал всяка по-сексапилна млада актриса. Отвратително е както появата му на обществено място пълно с актриси, така и тяхното махленско поведение. Всичко е грозно, пошло и неадекватно.
Е, добра илюстрация на "върховната демокрация", където законите са над всичко.... Или може би не? Популярността и бизнесът май са мааааалко по-високо...?
До коментар [#22] от "tamada": Не съм сигурен - за мен е така - съгласяваме се да не се съдим и ви плащам Х пари за каквито и недоразумения да считате пе може и да съм ви причинил. Няма присъда защото се казва извънсъдебно.
До коментар [#22] от "tamada": Глупостите ги дрънкаш само ти. Що за неадекватно мнение, имало споразумение значи е виновен. Виновен е когато си осъден (то дори и тогава не е сигурно), споразумение се прави за да не продължи шумотевицата, особено ако застраховки покриват изплатената сума. Ние така и не видяхме някакви доказателства за вината му, но такива като теб решили че е виновен, откога простолюдната маса взема решение кой и за какво да е виновен?
Много дървени философи, много нещо. Абе, идиоти! Преди време самият Уайнстийн пусна изявление с което се извини за случките, разкая се пред хората, които е наранил, обяви че се е записал на терапия и обеща да пребори демоните си. Това не е защитаване на репутация - това е признание в пряк текст. https://www.nytimes.com/interactive/2017/10/05/us/statement-from-harvey-weinstein.html
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Любов Шейсе
Рейтинг: 220 НеутралноMоже. И да налети на група загорели тъмни артисти.
Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?Маршалов
Рейтинг: 470 ЛюбопитноАбе днес нали беше ден без агитация?!
мурзилкадерибеев
Рейтинг: 2647 НеутралноПредставете си, че ви предстои да излезете на сцената в малко заведение, за да покажете таланта си като ГЕЙ комик и в един момента в публиката се настани Кевин Спейси. Как бихте реагирали? Колко бихте поискали?
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васЕ това щеше да е истински силно....
DDR
Рейтинг: 2045 РазстроеноИстерична работа - чак жалка.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?По-страшното е това, което се опитва да внуши Гардиън - ограничаване на гражданските прав ана някого, за когото още не е доказано, че е престъпник.
О;е по-страшно ще бъде, ако Гардиън проължи в този си стил на агитация, да се поощрява гражданите да ограничават по своя инициатива и гражданските права на хора, които са излежали присъдата си.
442
Рейтинг: 1330 НеутралноВ случая, тези просто си осигуриха допълнително внимание.
Siriously
Рейтинг: 213 НеутралноНа тая май са й прегоряли диодите...
Srealguru
Рейтинг: 1920 НеутралноМъка, тотална вестникарска мъка.
И Холивудска също.
дерибеев
Рейтинг: 2647 НеутралноПредставете си, че сте независима медия и ви предстои на напишете статия лошия мъж и клетата жена. И вкарвате актрисата в стаята Сторми Даниелс. По късно две колежки(странно защо ли ги скриха тези) започват и за жълти душове да разправят
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васsvoboden
Рейтинг: 2119 Неутрално3 посредствени актриси се държали непристойно в заведение и били изхвърлени, що за новина!?
dedoliben
Рейтинг: 2597 ЛюбопитноАпа ако вземат да го оправдаят какво ще правим тогава с гайдите?
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIDDR
Рейтинг: 2045 НеутралноЩе се каже, че е упражнил цялото си влияние и е избегнал справедливо правосъдие. Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоАбе какви са тия присъди и глупости бе, умнокрасивец като каже че си престъпник и край! А пък разбира се нагазил царевичака умнокрасивец е напълно невинен дори след всички инстанции, не го научихте умнокрасивото 'право' :)
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayАзКлавдия
Рейтинг: 880 НеутралноКомсомолът настъпва.
Доброто е заразноme13
Рейтинг: 213 РазстроеноДо коментар [#4] от "DDR":
Значи презумпцията за невинност не е чужда само на нашата правна култура и обществено мнение.
Поддържането на последните на нивото на невежеството е най-лесният начин да се манипулира.
Боби Колев
Рейтинг: 1338 НеутралноНе защитавам Х.У. , който според мен си е виновен.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Но истеричката на това видео никак не ме впечатлява и не й симпатизирам.
Х.У. не е осъден и докато е така има правото да ходи на барове.
Тя ако иска да критикува и осмива трябва да критикува и осмива системата и хората, които позволяват това да се случи...а не да крещи бясно.
Защото, отното чисто логически и технически, логично е че точно като нея, повечето ако не всички негови обвинителки случайно са се издигнали благодарение на контакта си с него или дори само на обвиненията си.
И докато няма независим съд да каже той е ли виновен и колко е виновен, всички обвинения са едновременно и самореклама.
Суджук Герберите
Рейтинг: 418 НеутралноТоя как го наредиха само, върнаха го в 1ви клас и нищо не може да направи.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Къде са доказателствата? Скъсаните рокли със семето му по тях, записи, свидетели на изнасилванията?? Той толкова жени уж "изнасилил", поне една не забремени ли поне?
tamada
Рейтинг: 418 НеутралноЗа разлика от Уайнстийн засега не се знае дали Спейси е виновен. Няма информация дали е уредил сделка с обвинителите си, нито пък се води криминално дело за изнасилване (имаше, но беше прекратено), тоест дори потенциално не е виновен.
Докато Уйанстийн дори и без това дело е доказано виновен - разбра се, че е се договорил за обезщетения на стойност 44 милиона.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tamada
Рейтинг: 418 НеутралноВиновен е.
https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2019/05/24/3910817_harvi_uanstiin_postigna_izvunsudebno_sporazumenie_za/
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tamada
Рейтинг: 418 ВеселоЗа него точно сега не е време да говори за уронен престиж. :))
tamada
Рейтинг: 418 ВеселоКогато обвиненият се съгласи на извънсъдебно споразумение и плати обезщетения, значи се признава за виновен.
Как ти хрумва да дрънкаш тъпотии без да прочетеш статията към която съм дал връзка?
Роси
Рейтинг: 7368 НеутралноТова с изнасилването е малко прекалено. Катрин Деньов много добре го каза.
BULEXIT
Рейтинг: 264 НеутралноКрайната цел на тази абсурдна истерия е да се технологизират отношенията между мъжа и жената до степен на стриктно описан протокол, докато всичко естествено и човешко се ликвидира, като етап от ликвидирането на половете и роботизацията на човека.
penetrating
Рейтинг: 8107 ВеселоТвърде много противоречиви ситуации:
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert1. Технически? Не, юридически той е невинен до доказване на противното
2. И преди и сега (с актрисата в заведението) той е "ракета-носител" за млади актриси. Въпросът е по какъв начин и дали този начин е осъдителен, още повече постфактум.
3 Актрисата не е напуснала, а е използвала момента за социално осъждане, но и за своята публичност/реклама. Кое от двете е водещ мотив за нея е трудно да се прецени :)
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#11] от "DDR":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlАа, невъзможно. В УСА е най-демокрстичната и работеща съдебна система. Там всички са равни пред закона - и бродягата и харви.
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#19] от "tamada":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlНе знам .. извънсъдебно какво ти говори? Значи няма присъда. Тва споразумение не знаем какво точно казва.
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#22] от "tamada":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlНе съм сигурен - за мен е така - съгласяваме се да не се съдим и ви плащам Х пари за каквито и недоразумения да считате пе може и да съм ви причинил. Няма присъда защото се казва извънсъдебно. Друго е ако има споразумение с прокуратурата ..
mesambria
Рейтинг: 1386 НеутралноДр. Стефанова май вижда единствено политкоректността!
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2453 НеутралноЩе си сложа шапка от станиол, естествено.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)realguru
Рейтинг: 1920 НеутралноДо коментар [#17] от "tamada":
Да бе мацките му го лапали за кариера. Да му бяха отказали и да бяха извикали полицията веднага.
НеКой
Рейтинг: 1159 НеутралноМи то и Трайчо Трайков и Дянков и Прокопиев са невинни засега, но не виждам да има подобно отношение към тях. Като бъде осъден Харви, няма да ходи по заведения и театри. Същото и за гореспоменатите, нека критериите да са еднакви.
wre501051215
Рейтинг: 3025 НеутралноДо коментар [#2] от "Маршалов":
Няма ден беь лоберална агитация-все пак,това е смисълът на Газетата.
scott
Рейтинг: 832 НеутралноДобре, че иде война и мъжки времена.
Харви поне е ИЗПЪЛНЯВАЛ ОБЕЩАНИЯТА СИ! НА ДИВАНА, АМА И НА ЕКРАНА.
Тез гадини искат тройна печалба.
МОЯТА ОКОНЧАТЕЛНА ПРИСЪДА КЪМ ТАКИВИ - ПЪЛНО БЕЗРАЗЛИЧИЕ. ШЕ СЕ ЧУСТВАТ НЕЖЕЛАНИ, ЗА ДА видат, че е по-кофти.
Или ше бъдат насилвани от араби. Без дори чаша воде в замяна, щото това е техен дълг като жени според шариата.....
ШЕ РЕВЪТ ЗА ЗЛАТНИЯ ТВОРЕЦ ХАРВИ. АМА НЕМА ДА ИМА КОЙ ДА ГИ СНИМА ДОРИ В ЕДНА ПРИЛИЧНА СЦЕНА. ЩОТО БЕЗ СЕКС, ЖЕЛАНИ, ПЛАМ, ОГЪН, СТРАСТ И ЪКЪЛ - Хубаво кино нема. Нема например токаво, в което на режисьора не му става. Или такова, в което жените не изкушават и не се предлагат на сцената и у лентата. Мрете фригиди.
wre501051215
Рейтинг: 3025 НеутралноДо коментар [#22] от "tamada":
Мяюа талова нещо?Не се признава за виновен?Спорузумява се,за да си защити репутацията
султана глаушева
Рейтинг: 316 НеутралноМда. Въвежда се тройка в леглото. Сексуална революция. Той, тя и нотариус. Патици!
Мърфи е оптимист!sandman
Рейтинг: 854 НеутралноЦивилизацията ни е тотално пропаднала. Абсолютно всичко е сведено до цени в банкноти.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.moreee
Рейтинг: 425 РазстроеноДа си жена в Америка сигурно е ужасно. Щом известните и богати холивудски актриси постоянно са изнасилвани, представям си какво се случва на обикновените момичета.
sandman
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#19] от "tamada":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Значи, ако приемем че са си го слагали със ''симпатягата'' за роли, след известен времеви период случката се е превърнала в изнасилване. С допълнително доплащане, изнасилването се е превърнало в е****. За какво говорим? За елитни проститутки, които сменят тарифата и начина на плащане след време или за жени срещу които е извършено престъпление?
А това простеещото във видеото точно какво иска?
babyroo
Рейтинг: 264 НеутралноХарвито си платило милиончето и го олабили... Сензация. Сички "фимейли" в радиус 1000 мили, тичат да се жалят на арменския ... продуцент.
rooBilly Pilgrim
Рейтинг: 375 НеутралноЕгати тъпия материал. Какво се очаква, на всяко публично място да го пребиват с камъни ли? Тази истеричната дето крещи обаче със сигурност има нужда от няколко дни в затвора, такива хора трябва да се научат как да се държат в общество, не е нейна работа да раздава правосъдие и да казва кой къде има право да бъде.
Уайнстийн обаче и той се оказа глупав като почна да признава и да плаща, щото е повече от ясно че тия неговите забежки не са "изнасилвания" както ги изкараха, актрисите съвсем съзнателно преспиват с него щото знаят че ще получат роля, след това като видяха че ще изкарат пари от цялата работа решиха да се изкарат жертви и уж насила ги карали да преспиват за да получат роля, да ама не, много жени не биха преспали с някой за да пробият в Холивуд, ситуацията само показва колко е морала на "жертвите". Все си спомням за една от тия жертви, която в продължение на две години беше преспивала с Уайнстийн ама и тя жертва, да се смееш ли, да плачеш ли, и всички се сетиха че са жертви години след това когато се разбра че ще има долари за всички.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 375 НеутралноДо коментар [#17] от "tamada":
Не пиши глупости след като не си наясно.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 375 НеутралноДо коментар [#22] от "tamada":
Глупостите ги дрънкаш само ти. Що за неадекватно мнение, имало споразумение значи е виновен. Виновен е когато си осъден (то дори и тогава не е сигурно), споразумение се прави за да не продължи шумотевицата, особено ако застраховки покриват изплатената сума. Ние така и не видяхме някакви доказателства за вината му, но такива като теб решили че е виновен, откога простолюдната маса взема решение кой и за какво да е виновен?
НеКой
Рейтинг: 1159 НеутралноДо коментар [#44] от "Малий колко съм страшна":
Митинзи... нема такава дума.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 375 НеутралноДо коментар [#31] от "realguru":
За какво да викат полиция като никой не ги е карал да правят нещо насила. Те са амбициозни момичета и знаят как се пробива, това ясно показва какво представляват въпросните.
Боби Колев
Рейтинг: 1338 НеутралноКомай един път да съм съгласен с Вас.
Друг въпрос е, че Трайков, Дянков и Прокопиев са много далече от влиянието и властта на Уенстейн.
В България си има един мазен и дебел Уейнстейн който си прави каквото си иска. Изнасилва банки за по 4 милиарда, та някакви си женици..хич не ги чуваме тях...
Та този български Уейнстейн си царува необезпокояван години наред.
Трайков, Дянков и Прокопиев са като мухи на неговия фон....никакви слонове не са.
Но иначе принципът е запазен - и те са обвинени като Уейнстейн (не като българския Уейнстейн!) и да, отношението към тях е различно.
А от всички тях единствено и само Прокопиев има смелостта да обвини българския Уейнстейн.
От което също и печели, но според мен много повече губи.
Така че в крайна сметка заслужава уважение. http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
НеКой
Рейтинг: 1159 НеутралноДо коментар [#47] от "Малий колко съм страшна":
В Петрич щяха да ви кажат "Четейте", ама чукча писател, не читател.
Затова и обича да обижда, така си мисли, че се извисява над нивото си.
А това просто не е възможно...
Billy Pilgrim
Рейтинг: 375 НеутралноДо коментар [#34] от "scott":
Не се пише много за това, но срещнах информация че в резултат от митоо движението много от компаниите нямат желание да наемат жени на работа. Страх ги е хората че ще вземеш да кажеш някой виц или няма да се усмихнеш и веднага ще те изкарат че репресираш жената. Да не говорим пък ако се налага бизнес пътуване с колежка, то си е направо горяща бомба тая ситуация. Опитват се активистките да отричат че имало такъв негативен ефект, но май е факт.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 375 НеутралноДо коментар [#44] от "Малий колко съм страшна":
Викаш Харви насила ги е карал да спят с него за да им даде роли :), а някои даже в продължение на години ходели доброволно при него за да ги "изнасилва" :). Тая история е пълна гавра с всички истински жертви на сексуално насилие.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 375 ВеселоДо коментар [#47] от "Малий колко съм страшна":
Честно да си кажа, не го очаквах това нещо от такъв радетел за точката и запетайката като теб Стюпи, срамота :)
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#52] от "Малий колко съм страшна":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"Към теб обидите не са обиди, те са констатация"
Завършен радикално комунистически мироглед, не че е изненада де :)
НеКой
Рейтинг: 1159 НеутралноДо коментар [#52] от "Малий колко съм страшна":
Пишеш като Грета Тунберг и сигурно си Грета Тунберг.
Ама аз не съм виновен, че не ходиш на училище и ти липсва добра семейна среда.
Те щяха да те научат да не обиждаш тези, с които не умееш да спориш с аргументи.
Това е признак на ниско самочувствие и образование естествено.
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноЧетох внимателно коментарите и трябва да ви кажа, с известно съжаление, че всички сте пропуснали главното. А то е: всеки сексуален акт с друг човек може в един момент да се оспори от едната от страните, най-вече от страната на жената (ако актът е бил осъществен с жена), дефинирайки се като действие, извършено против волята на съответната персона. Точка. Край. Всичко приключва за мъжа. Няма значение дали е било доброволно или не; няма значение дали тя го е искала (често пъти повече от мъжа) или не. С мъжа е приключено. Дори и да успее да докаже, че пачаврата лъже, вече ще бъде тотално разорен в процеса на доказване на невинността си. С хомосексуалните връзки нещата стават по-сложни, но и там винаги има печеливши: адвокатите/съдиите, и всички останали по веригата. Какъв е моят съвет? Сексуална емиграция. Никакъв секс с никого другиго освен със себе си. Не оставайте насаме в стая с друг човек, най-вече с такъв от противоположния пол. Ще ми благодарите за съвета.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.НеКой
Рейтинг: 1159 НеутралноДо коментар [#49] от "Боби Колев":
Прокопиев и Пеевски се борят за едни и същи цели, нека сме сериозни.
Пеевски надделява в бизнеса, но и Прокопиев не е останал гладен.
Медийно също Прокопиев не отстъпва, поне не много.
Между другото другият голям сега стана Домусчиев.
Интересно защо срещу него тук не е написана и една лоша думичка...
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#44] от "Малий колко съм страшна":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayХарви е преателче на Опра демократичната прогресистка, не забравяме това нали :)
Кой знае колко пъти му е пращала крехко амбициозно агнешко :)
DDR
Рейтинг: 2045 НеутралноДо коментар [#57] от "Thucydides":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Това, което описваш, се очертава (за сега) главно като тенденция в англо—саксонският свят и по—специално САЩ.
В Европа, нещата са доста по различни, особено в страните използващи романски и славянски езици, там, по исторически и манталитетни причини, скоро меетуу няма да има.😉
scott
Рейтинг: 832 НеутралноДо коментар [#51] от "Ashiata Shiemash":
аз на това движение му викам "сложете го и на мен също".
Слава Богу, не ми предстои да работя в такава среда. По-добре безработен и скитащ, отколкото така несвободен......вервай ми А Харвито сега да поиска, ше му направим сфирка. В ХУБАВ ФИЛМ ШЕ МЕ ЗАСНЕМЕ. Ше се такефим. Великите хора се ползват с привилегии - винаги. Само некадърните и мижитурките се "сдружават". Срещу таланта и кадъ
рния. Само линч или безразличие за такиви.....
Noise
Рейтинг: 264 НеутралноМного раними са днешните "snowflakes"..Трябва на всички да се осигури сейфти спейс, да не би да видят или усетят нещо , което да затормози ранимите им души.. Пълна пародия на общество.
Sutor, Ne Supra Crepidam!Noise
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#4] от "DDR":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Един тлъст плюс!
daskal1
Рейтинг: 3704 НеутралноДо коментар [#38] от "moreee":
Е, с това "разстроено" наистина коментарът е комичен :-)
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноМайтапът е, че цялата идея да станеш богат/известен/прочутитаканататък се обезсмисля, понеже сексуалният "драйв", който стои зад всеки стремеж да се откроиш от останалите и да постигнеш нещо, няма как да бъде удовлетворен, понеже се превръща в част от Наказателния Кодекс. С други думи, ако си спомним стария каламбур "как е търтей на унгарски", вместо " Е*е не бЕремед", ще звучи така "Е*е не бЕремед и оди в затвора"! Край не само на размножаването, а на живота сам по себе си.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#42] от "Малий колко съм страшна":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayКефя се много на Сенсей Джо Сатриани, даже му мога разни неща.
Той лош ли е или на него може да му се кефя :)
Джеймс Хетфийлд, Шърли Менсън и Шарлийн Спитъри също ме кефят доколкото съм им гледал/чел некви изяви извън музиката, те покриват ли умнокрасивите стандарти за святост?
И разбира се Скот Адамс, тоя бележит про Тръмп сенсей дето брутално разбива гьобелсовите умнокрасивщини на 'демократите' :)
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноDDR, не си прав: просто не си попаднал на "правилния" човек.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноDDR, още нещо: не подценявай жените, не наблюдават внимателно всичко, от което могат да извлекат полза, учат се едни други, и го прилагат в живота. Когато не могат да извлекат полза, го правят просто за единия кеф.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Thucydides
Рейтинг: 8 Неутрално"те" наблюдават...--поправка на горното.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноЩетите са нанесени: белите момчета, а съвсем скоро и всички останали, започнаха да странят от сексуални връзки. Предричам след 15-17 години рязък срив в раждаемостта. Не само в Америка, но и в Европа. На мъжете, които предпочитат да продължат сексуалните си връзки с други хора, им желая успех и мнооооого дебел портфейл. Всъщност дебелината на потфейла няма значение: обвиненията свършват тогава, когато свършват парите. Имам предвид, когато къщата и колата са продадени, а безработицата е станала начин на живот.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Един препатил
Рейтинг: 2538 Неутрално"Онова, което тя прави, разказва "Гардиън", е веднага да реагира на ситуацията и да включи обстоятелството в монолога си. Споменава "големия слон в помещението"....."
Чел съм различни истории как актьори умно са използвали присъствието си на сцената за да реагират на някакво злободневно събитие или на нещо, ставащо в залата.
Някъде в края на 19-ти век един много известен тогава виенски актьор излязъл на сцената в палто с копчета от кифлички за да подиграе виенските пекари, които наскоро били намалили грамажа на кифличките. Пекарите се възмутили, оплакали се и съдът наложил на актьора наказание от една седмица затвор. След като изтърпял наказанието си при следващото представление актьорът накарал своя партньор в пиесата да вмъкне в диалога им въпрос как е прекарал в затвора и дали не е останал гладен. За да може да отговори "О, не - дъщерята на тъмничаря се влюби в мен и ми пускаше кифлички през ключалката".
Завистници на един англйиски актьор решили да провалят представлението му и докато той тичал по сцената в ролята на крал Ричард с думите "Един кон, едно кралство за един кон!" за да го смутят и объркат някой се провикнал от балкона "А магаре може ли?" Актьорът обаче реагирал светкавично "Да, разбира се, слезте веднага на сцената!".
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноПонеже жените почнаха да се усещат, че няма да има кой да ги осеменява, измислиха друга примамка: бащите да имат опция да се отказват от бащинство, ако пожелаят. Имаше материал в един вестник от Лос Анжелис преди месец. Умните хора, разбира се, веднага изобличиха тъпата басня.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Един препатил
Рейтинг: 2538 НеутралноДо коментар [#73] от "Stoik":
Приятелю, добре сте си избрали ника - Stoik. Ама мислите ли, че ние сме чак такива стоици та да изчетем това дето сте копнали и пейстнали?
Stoik
Рейтинг: 257 НеутралноЧетивото е не само забавно, но и фактологично/инструктивно. Горещо препоръчвам да го прочетете, може да ви спаси живота! И не, не се шегувам.
Вашият профил
Рейтинг: 2771 НеутралноДо коментар [#73] от "Stoik":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperlink
Stoik
Рейтинг: 257 НеутралноМнем, не е същото с хиперлинк.
puknatastotinka
Рейтинг: 418 ВеселоМи...надяват се да случат поне на нотариус...
sandman
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#76] от "Stoik":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Направих си труда и го прочетох. Ха Ха! Добър инструктаж.
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноТекстът по-горе е безмилостна документалистика!!!
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Ivan_
Рейтинг: 462 ВеселоДо коментар [#22] от "tamada":
Модератора е неадекватен!Вярно ли?
И пред кого се признава за виновен, след като споразумението е ИЗВЪНсъдебно?
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноПризнава се за виновен пред:
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.дъ корт ъв пъблик ъпиниън
ЧувАл ли си са таквоз?
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноАко не си чувАл, е по-добре да се поинтересуваш. Аре, ш'ти го обЯсня: т'ва е се едно да кажат, че сестра ти е ку*рва и нЕма ник'во значение имаш ли или нямаш такава!!!
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.owen
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#20] от "tolkoli":
ми напр. стависки. трябва ли ви дело, за да знаете чее виновен
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноЗападноевропейската Цивилизация се претакова в Западносъдебната Цивилизация. Сичко се съди под път и над път, ама се едни и същи хора прибират парите. И повечето са с едни особени имена...
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноБлизо два милиона прависти в САЩ:
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Our 2019 US Attorney Directory contains 1,906,097 business contact records w/ emails from US Attorneys & Legal Firms nationwide.
Ivan_
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#85] от "owen":
Модератора е неадекватен!В т.н. западни общества, единствените хора, които могат да признаят някой за виновен се наричат съдии. Дори и те имат това право само в съдебна зала и при изпълнение на служебните си задължения.
Дамата от статията заслужава сега да бъде подведена под отговорност за клевета и да бъде осъдена, защото независимо от всичко никой не е признал въпросният продуцент за виновен в изнасилване.
И докато това не стане, нейното твърдение, че този продуцент е изнасилвач е клевета.
Thucydides
Рейтинг: 8 Неутрално"В т.н. западни общества, единствените хора, които могат да признаят някой за виновен се наричат съдии."
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.Пълни простотии и измислици. На Кевин Спейси, без съд и присъда, му махнаха и филма и сериала, като по този начин де факто го ограбиха за милиони долари. И го направиха безработен!!!
Thucydides
Рейтинг: 8 НеутралноС най-добро чувство призовавам всички да си опичаме акъла, защото най-лошото още не е почнало. Знаете ли кои са били най-кръвожадни и садистични по времето на Френската Революция? Да ви кажа тогава: децата и жените.
The secret to happiness is freedom... And the secret to freedom is courage.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Ivaylo Stoimenov
Рейтинг: 8 ГневноГардиън удря дъното с тоя бълвоч, а Дневник се излага безкрайно, като го публикува...
Боби Колев
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#58] от "НеКой":
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Дори да приемем, че Пеевски и Прокопиев се борят за едно и също, което според мен съвсем не е сигурно, то разликата в мащабте е повече от очевидна и толкова голяма, че изобщо не би могло да се говори за конкуренция.
Коя политическа партия е за Прокопиев?
Кои са бизнесите, които го хранят?
И колко бизнеса е заграбил през последните, да кажем, 10-на годин?
Кое е лобито му в парламента?
Не, Прокопиев си има източници на средства, но е много далече от това да движи държаавата и да прокарва угодни нему закони в ущърб на целокупното население.
не на последно място, както съм казвал и преди, ако приемем, че и единия и другия искат просто да крадат, в крайна сметка изборът на малкия човек пак остава подобно на изборът на малка България дали да е с Русия или САЩ (примерно).
И стила на медиите на Прокопиев е поне една класа над тези на Пеевски.
Вярно, Дневник доста позападна, но дори и сега е по-високо от всяка една Пеевска медия.
dnevnikar
Рейтинг: 3877 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Подсигурен си срещу улики и уроки.
Споко ;)
До коментар [#12] от "Saint of Me":
Абе какви са тия присъди и глупости бе, умнокрасивец като каже че си престъпник и край!
George Svinarov
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#22] от "tamada":
"Когато обвиненият се съгласи на извънсъдебно споразумение и плати обезщетения, значи се признава за виновен"
Риъли?
dnevnikar
Рейтинг: 3877 НеутралноUNITED EU UNION
Не, значи, че остават съмнения.
Причината и смисъл на споразумение "обезщетение"
може да е покупка на спокойствие.
Срещу, не е изключено, изнудване.
Отстрани не е ясно (повече от това).
До коментар [#22] от "tamada":
Когато обвиненият се съгласи на извънсъдебно споразумение и плати обезщетения, значи се признава за виновен.
proza
Рейтинг: 360 НеутралноДвижението " Me too" излезе извън контрол и се превърна в истерия. Не съм адвокат на Харви, той посто е един самозабравил се шопар, който е чукал всяка по-сексапилна млада актриса. Отвратително е както появата му на обществено място пълно с актриси, така и тяхното махленско поведение. Всичко е грозно, пошло и неадекватно.
911
Рейтинг: 790 НеутралноЕ, добра илюстрация на "върховната демокрация", където законите са над всичко.... Или може би не? Популярността и бизнесът май са мааааалко по-високо...?
vesolr
Рейтинг: 1752 ВеселоДо коментар [#83] от "Thucydides":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQДо коментар [#84] от "Thucydides":
Твоят вожд Тръмп редовно издава "присъди" в този "съд". И ти му вярваш. Безрезервно.
tamada
Рейтинг: 418 НеутралноМного дървени философи, много нещо.
Абе, идиоти! Преди време самият Уайнстийн пусна изявление с което се извини за случките, разкая се пред хората, които е наранил, обяви че се е записал на терапия и обеща да пребори демоните си. Това не е защитаване на репутация - това е признание в пряк текст.
https://www.nytimes.com/interactive/2017/10/05/us/statement-from-harvey-weinstein.html