Били Айлиш обещава парфюмът ѝ да направи дамите "ментално секси"

Били Айлиш обещава парфюмът ѝ да направи дамите "ментално секси"

© instagram/billieeilishfragrances



Около месец преди да навърши 20 години, Били Айлиш ще "топне пръстче" в света на гигантската индустрия за красота с премиерата на парфюма ѝ Eilish. Малко иронично звучат думите на толкова младо момиче, че цял живот си е мечтала да има собствен парфюм, но феновете ѝ вярват, че това не е поза и не е просто опит да се добави нещо по-така към мърчъндайза на световноизвестната звезда.


Трудно е да се опише нещо, което малцина са помирисали преди излизането му на пазара през ноември. Но според разказите на самата Били Айлиш става дума за смес от ванилия, мускус, какао, роза и дърво. Веган е и е създаден без жестокост към животни.


А, да, има и аромат на кехлибар - не на вкаменената смола, разбира се, защото това е термин в парфюмерията за нещо въображаемо, за смес, създаваща усещане за топлина, сладост и мекота. Иначе се постига с природни и синтетични продукти като ванили, пачоли, ладан, стиракс, бензоин и няколко други неща.




Обявяването на Eilish бе по всички правила на маркетинга и рекламата, включително с интервюта на Айлиш за Cosmopolitan, Allure, и Vogue, в които тя говори, че ароматът ще направи дамите "ментално секси". В цялото начинание ѝ помага Parlux, работеща за козметиката на Риана и Парис Хилтън.


Отделна тема е бутилката - почти абстрактна позлатена форма на бюст. "Не исках да изобразява някакъв конкретен тип тяло", обяснява тя за Vogue. Бюстът не е нито нейният, нито на когото и да е и умишлено няма силует, наподобяващ определена жена.


Били Айлиш обещава парфюмът ѝ да направи дамите "ментално секси"

© instagram/billieeilishfragrances


"Смятам, че човешкото тяло е красиво такова, каквото е", допълва Айлиш. "Дори когато видя стрии, ги смятам за красиви. Исках в бутилката да разпознавате когото си поискате, когото обичате, дори себе си."


Айлиш обяснява, че е имала пълен контрол над създаването на продукта и че това е не просто комерсиален аромат, а любимият ѝ аромат.


Специалистите добавят още един термин, когато говорят за парфюма - gourmand ("гурман" в света на парфюмерията се използва при усещането за нотки, напомнящи на храна).


Може би са уцелили точно десетката, защото певицата има състояние, известно като синестезия - способност стимулирането на едно сетива да предизвиква в съзнанието представа за друго, което не е стимулирано. Това е причината някои хора да казват, че определена музика им звучи "червено", че дадена картина им мирише на загоряла от слънцето кожа или че ситуация им мирише на... разбито сърце.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK