Виктория Бекъм ще дебютира с ревю на Седмицата на модата в Париж

Дейвид и Виктория Бекъм през 2019 г.

© Mike Fanshawe, Wikimedia

Дейвид и Виктория Бекъм през 2019 г.



Бившата певица от британската поп група "Спайс Гърлс" Виктория Бекъм ще дебютира на Седмицата на модата в Париж в амплоато си на моделиер. 48-годишната британка се присъедини към 104 лейбъла за пролетно-летните ревюта на най-важната седмица от модния календар. Тазгодишното бляскаво събитие събира най-големите звезди на модния свят като "Диор", "Шанел", "Ив Сен Лоран", "Стела Маккартни" и др.


Парижката седмица бе открита от новосъздадения бранд Weinsanto на 26 септември, а в петък - 30 септември, Бекъм ще представи своята колекция. И това далеч не е първата и изява в модата на съпругата на бившия английски национал Дейвид Бекъм.


Фотогалерия: "За жените в движение" от Виктория Бекъм
Фотогалерия: "За жените в движение" от Виктория Бекъм


Пош Спайс провежда първото си модно ревю още през 2008 г. в Ню Йорк, но оттогава представя творчеството си главно там.




"Не я подценявайте", каза звездата на списание Vogue Анна Уинтур, още когато Бекъм започва дейността си като моделиер. Към днешна дата бившата певица се доказа в модата с 250 магазина за дрехи по целия свят.


"Това е пристигането на много красива марка. Радваме се, че Виктория Бекъм е сред нас", обяви Паскал Моран, ръководител на френската федерация за висша мода (FHCM).


Бекъм наема в компанията си едни от най-добрите френски таланти, включително бившия президент на френската федерация за висша мода Ралф Толедано като президент на административния съвет и Мари Льоблан де Рейни, бивш водещ по продажбите в парижкия магазин Printemps, като главен изпълнителен директор.


Марката на Бекъм се бори да реализира печалба въпреки противоречивите рецензии, откакто тя стартира като дизайнер. С наскоро реорганизирания офис всички се надяват тя да получи тласък на модната седмица.


"Виктория не е от света на модата. Тя се хвърли в бизнеса и в определен момент имаше нужда да структурира, организира и въведе малко ред в компанията си, което правим през последните четири години", каза Толедано.


Седмицата на модата в Париж включва над 100 ревюта - както на по-малко известни дизайнери, така и на най-големите модни къщи в света. Икономическото въздействие на събитието се оценява на 400 милиона евро, при това без продажбите в магазините.


Том Форд закри "Седмицата на модата" в Ню Йорк с бляскаво дефиле
Том Форд закри "Седмицата на модата" в Ню Йорк с бляскаво дефиле

Но тази година световната столица на модата преживява и липсата на някои големи имена. Най-забележимо е отсъствието на френския лейбъл Celine, чийто артистичен директор Хеди Слиман обяви цялата система за "остаряла" през 2020 г. През юни Слиман се завърна за представянето на мъжката си колекция, но малко след това отново изчезна от сцената на модните събития.


Първата Седмица на модата в Париж датира от 1973 г., като ръководител на събитието е основателката на Седмицата на модата в Ню Йорк, Елинор Ламбърт. Докато феноменът в Ню Йорк е най-мащабен откъм брой ревюта и като витрина за по-минималистичната американска естетика, Париж е дом на някои от най-големите и известни марки.


В исторически план Париж винаги е бил основен ориентир в света на модата. Регионът се гордее с едни от най-луксозните модни къщи като Dior, Givenchy, Jean-Paul Gaultier, Channel, Saint-Laurent, Celine, Hermes, Lanvin и Louis Vuitton.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK