Творческият директор на "Гучи" напуска поста си

Творческият директор на "Гучи" напуска поста си

© Reuters



Творческият директор Алесандро Микеле напуска модна къща "Гучи", водещата марка на френската група за луксозни стоки "Керинг" (Kering), предаде Франс прес, позовавайки се на информация на американския вестник "Уиминс Уеър Дейли" (Women's Wear Daily, WWD), съобщи БТА.


"Според добре осведомени източници творческият директор Алесандро Микеле напуска марката", пише изданието, според което тази вечер се очаква изявление.


Потърсена от агенцията, компанията "Керинг", чиято собственост е "Гучи", не е коментирала информацията.




Според американския вестник, който се позовава на източник, поставил условие за анонимност, Алесандро Микеле е бил помолен да направи творческа промяна, за да възобнови марката.


Франсоа-Анри Пино, главен изпълнителен директор на "Керинг", иска бързи промени за водещата марка на групата, според друг анонимен източник, цитиран от WWD.


"Много добра новина. "Гучи" страда от умора, а Алесандро Микеле прави едно и също нещо от седем години" и "След седем години на творческото кормило на "Гучи" може би е време за промяна, тъй като институционалните инвеститори изглежда са съгласни, че е необходим нов подход за съживяване на марката", гласят коментарите на анализаторите.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK