"Премиерът Борисов кацна директно в Пловдив на връщане след участието си в Мюнхенската конференция по сигурността, за да се запознае лично и на място със ситуацията около инцидента"
Пусти и пожарникарски навици, много се харесват на избирателите...
Акт е!!! С счупването на езика на тая стрелка фирмата доказва че нейната теория за трагедията в Хитрино е вярна. Те твърдяха че за инцидента е виновна НКЖИ, защото елемент от релсовия път е предизвикал дерайлирането на вагоните. Сега успяха да докажат че това е вярно
Добре че нямаме жертви. Най-вероятно защото локомотивът се е движил с ниска скорост.
Т.е. дерайлирането на композицията е по вина НКЖИ, а самият взрив поради високата скорост на състава, който не е могло да бъде бързо спрян
Никой не смее да пипне коренната причина - повече от десет години приватизирания институт по железопътна безопасност издава фалшиви сертификати на подвижния жп състав без да ги проверява - колооси, спирачки и ел системи, както е задължително по европейска директива. Вагоните и локомотивите дори не идват до института - издават им документ и го изпращат. Пък и да дойдат, реалния капацитет е 50 единици месечно а издадените сертификати са хиляди... и Ей такива локомотива и вагони дерайлират - проблеми с колоосите и спирачките или се палят - ел системата. Уведомявали сме комисията в парламента която разследваше пожара в спалния вагон преди години - нищо. А и разследващите журналисти като чуят кой е собственика на института - казват и ние тука не пипаме. А които знаем какво е дереджето - не се качваме на Влак от 2004
Грешиш! Боку няма никакви пожарникарски навици! Не е пожарникарствал нито ден в живота си.
А са му дали пожарникарска диплома, щото баща му е бил началник на софийската пожарна. За друго не е ставал, даже топката не е ритал като хората, та да го типосат във ВИФ, като бай Цвък.
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
Тоя шеф на превозвача да не се прави на луд, ами да каже, за пропанките как се мерят.... Съвсем на балъци ни взеха, стрелката се чупи от претоварване. Само да каже на кой кантар в България може да се поберът заедно двете талиги на цистерната и да се премери... Просто никой конатар не може да ги побере и затова ги возят по калбрирания метод на балона с което никой не може да докаже колко е претоварена цистерната. Още дълго време ще стават трагедии, докато някой не забрани най-сетне калибрирания метод и се поставят кантари, които могат да мерят вярно цистерните. Виновен е превозвача! Не мога да повярвам какви некадърници ни управляват! Защото е държавно предприятие и дай да го мачкаме. Когато бях шеф, само как подскачаха всички превозвачи! При мен нямаше хън-мън! Закона се спазваше! Толкова са елементарни, че чак се забавлявах, когато ги хващах с претоварени цистерни!
Явно е, че сте запознат. Някъде четох друг коментар, че при тази бройка вагони и максимално натоварване, би трябвало композицията да е 1500 тона, а не както в случая 2100 тона. Тоест наистина е имало претоварване.
От това което виждам, езика на стрелкаха си е цял и здрав. За сметка на това релсата се е спраскала най-вероятно от умора на материала. Това е втора катастрофа последните месеци поради една и съща причина. Предната беше в Искърското дефиле. Учудва ме явната липса на контрол на релсите. Нима поне периодично не правят ли дефектоскопски анализ на структурата на релсите?
До коментар [#15] от "inlineonline":Явно е, че сте запознат. Някъде четох друг коментар, че при тази бройка вагони и максимално натоварване, би трябвало композицията да е 1500 тона, а не както в случая 2100 тона.Тоест наистина е имало претоварване.
До коментар [#13] от "ironhorse": има - името не е това, истинското може да си го потърсиш - акредитиран орган за сертификация за безопасност на подвижния жп състав съгласно директива 42
До коментар [#13] от "ironhorse": има - името не е това, истинското може да си го потърсиш - акредитиран орган за сертификация за безопасност на подвижния жп състав съгласно директива 42
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Practic
Рейтинг: 322 ВеселоЕ па Батман си е, каца където си иска!
trj09592697
Рейтинг: 274 НеутралноНе ми се вярва това да е терористичен акт.
Иначе добрите САЩ щяха да ни предупредят.
както направиха с българите в Сев. Македония.
plamen_b
Рейтинг: 3456 Весело"Премиерът Борисов кацна директно в Пловдив на връщане след участието си в Мюнхенската конференция по сигурността, за да се запознае лично и на място със ситуацията около инцидента"
Всичко ще бъде наред! :-)Пусти и пожарникарски навици, много се харесват на избирателите...
АзКлавдия
Рейтинг: 914 НеутралноМалкият дявол, хора!
Доброто е заразноНе искам да мисля какво можеше да стане!
ЙЕИ
Рейтинг: 434 ВеселоДо коментар [#2] от "trj09592697":
Акт е!!!
С счупването на езика на тая стрелка фирмата доказва че нейната теория за трагедията в Хитрино е вярна.
Те твърдяха че за инцидента е виновна НКЖИ, защото елемент от релсовия път е предизвикал дерайлирането на вагоните. Сега успяха да докажат че това е вярно
Добре че нямаме жертви. Най-вероятно защото локомотивът се е движил с ниска скорост.
Т.е. дерайлирането на композицията е по вина НКЖИ, а самият взрив поради високата скорост на състава, който не е могло да бъде бързо спрян
volarok
Рейтинг: 3252 НеутралноБатман долетя да спасява пловдивчани.
Полковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1341 НеутралноС безценната помощ на г-н Борисов.
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
''zms15783''
Рейтинг: 488 НеутралноДано няма изтичане, но щом не се съобщава положението е овладяно.
nso38512449
Рейтинг: 8 НеутралноНикой не смее да пипне коренната причина - повече от десет години приватизирания институт по железопътна безопасност издава фалшиви сертификати на подвижния жп състав без да ги проверява - колооси, спирачки и ел системи, както е задължително по европейска директива. Вагоните и локомотивите дори не идват до института - издават им документ и го изпращат. Пък и да дойдат, реалния капацитет е 50 единици месечно а издадените сертификати са хиляди... и Ей такива локомотива и вагони дерайлират - проблеми с колоосите и спирачките или се палят - ел системата. Уведомявали сме комисията в парламента която разследваше пожара в спалния вагон преди години - нищо. А и разследващите журналисти като чуят кой е собственика на института - казват и ние тука не пипаме. А които знаем какво е дереджето - не се качваме на Влак от 2004
b_52_strato
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#3] от "plamen_b":
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!"Пусти и пожарникарски навици ... "
Грешиш!
Боку няма никакви пожарникарски навици!
Не е пожарникарствал нито ден в живота си.
А са му дали пожарникарска диплома, щото баща му е бил началник на софийската пожарна.
За друго не е ставал, даже топката не е ритал като хората, та да го типосат във ВИФ, като бай Цвък.
ironhorse
Рейтинг: 718 НеутралноФалшива но
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.До коментар [#11] от "nso38512449":
Флшива новина ...
приватизирания институт по железопътна безопасност издава фалшиви сертификати
НЯМА ТАКЪВ ИНСТИТУТ
Роси
Рейтинг: 7233 НеутралноДобре че не последва Хитринската трагедия.
inlineonline
Рейтинг: 384 НеутралноТоя шеф на превозвача да не се прави на луд, ами да каже, за пропанките как се мерят....
Съвсем на балъци ни взеха, стрелката се чупи от претоварване. Само да каже на кой кантар в България може да се поберът заедно двете талиги на цистерната и да се премери... Просто никой конатар не може да ги побере и затова ги возят по калбрирания метод на балона с което никой не може да докаже колко е претоварена цистерната. Още дълго време ще стават трагедии, докато някой не забрани най-сетне калибрирания метод и се поставят кантари, които могат да мерят вярно цистерните. Виновен е превозвача!
Не мога да повярвам какви некадърници ни управляват!
Защото е държавно предприятие и дай да го мачкаме.
Когато бях шеф, само как подскачаха всички превозвачи! При мен нямаше хън-мън! Закона се спазваше! Толкова са елементарни, че чак се забавлявах, когато ги хващах с претоварени цистерни!
jif44392826
Рейтинг: 221 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "inlineonline":
Явно е, че сте запознат. Някъде четох друг коментар, че при тази бройка вагони и максимално натоварване, би трябвало композицията да е 1500 тона, а не както в случая 2100 тона.
Тоест наистина е имало претоварване.
traveler1
Рейтинг: 707 НеутралноОт това което виждам, езика на стрелкаха си е цял и здрав. За сметка на това релсата се е спраскала най-вероятно от умора на материала. Това е втора катастрофа последните месеци поради една и съща причина. Предната беше в Искърското дефиле.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОУчудва ме явната липса на контрол на релсите. Нима поне периодично не правят ли дефектоскопски анализ на структурата на релсите?
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1089 НеутралноПенкилерът отново в действие.
RED MAFIA
Рейтинг: 648 Неутрално2100 тона газ делено на 25 вагона пълни = 84 тона /допустимо 59.4 тона максимум -24.6 тона над максимума претоварена цистерна средно/
http://bdzcargo.bdz.bg/bg/vagonen-park/vagon-cisterna-za-neftoprodukti-71-m3-tip-zas.html
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
nso38512449
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "ironhorse": има - името не е това, истинското може да си го потърсиш - акредитиран орган за сертификация за безопасност на подвижния жп състав съгласно директива 42
nso38512449
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "ironhorse": има - името не е това, истинското може да си го потърсиш - акредитиран орган за сертификация за безопасност на подвижния жп състав съгласно директива 42