"Форд Фокус" СС стигна и до нашия пазар



Популярният модел на "Форд" - "Фокус" се предлага във версията си купе кабриолет вече и на българския пазар, съобщи вносителят на марката "Мото-Пфое". Цените у нас тръгват от 46 990 лв. с ДДС за автомобила, оборудван с 1.6-литровия бензинов мотор с мощност 100 к.с.


С него ускорението от 0 до 100 км/ч става за 13.6, сек., максималната скорост е 182 км/ч, а разходът на гориво 7.1 на сто в комбиниран цикъл на движение. Скоростната кутия е пет-степенна механична. Същата е и при двулитровия бензинов двигател с мощност 145 к.с., който ускорява "Фокус" СС от 0 до 100 км/ч за 10.3 сек., максималната скорост е 208 км/ч, а разходът 7.5 на сто.


Дизеловият двулитров TDCi мотор разполага с мощност от 136 конски сили, но предлага същата динамика като големия бензиновия агрегат. С него обаче максималната скорост е 205 км/ч. Благодарение на шест-степенната механична скоростна кутия, той се задоволява с 5.9 литра гориво за сто километра път в комбиниран цикъл.




Още в базовото си изпълнение "Фокус" СС е добре екипиран, като разполага с пълен ел. пакет, трип компютър, спортни предни седалки с отопление, предни и странични възглавници, ABS, електронно разпределение на спирачното усилие, редица хромирани елементи и т.н.


Както е известно "Форд Фокус купе кабриолет" е съвместна разработка на "Форд Европа" и италианското дизайнерско студио "Пининфарина". Предницата е останала почти непроменена спрямо базовия модел, но колата е коренно различна в задната си част и погледната отстрани. Сгъваемият твърд покрив е съставен от две части и се разгъва и сгъва от ел.мотори, само с натискането на един бутон. В колата комфортно могат да пътуват четирима пътници, а багажното пространство е отличните за сегмента 500 литра, когато кабриолетът е покрит.

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    Това е най-слабото постижение в класа. Повечето са от 3 части, а VW EOS е от 5 части.

  2. 2 Профил на пирко
    *****
    Неутрално

    Какво му е слабото на решението с 2 части, колкто по малко механични елемента има, толкова по устойчиво на повреди и евтино, голям праз като сигруно заема 5 литра допълнително отзад.

  3. 3 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    То е направено от 2 части, за да е евтино, но точно тогава заема повече място.

  4. 4 Профил на тапир
    *****
    Неутрално

    При 500 литра багажник едва ли е проблем мястото за прибиране на покрива.

  5. 5 Профил на Смех
    *****
    Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK